"Wesoła szkoła" - wersja udoskonalona

21. Data: 2007-06-21 13:36:23

Temat: Re: "Wesoła szkoła" - wersja udoskonalona - donosze gdzie kupić
Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

krys pisze:

> No, to żeby potem pretensji nie było, jak do szkoły wezwą, że Wasze
> latorośle pod ławką czytają.

To będzie jeszcze zależało _co_ czyta ;-)

Marzena

22. Data: 2007-06-21 13:53:54

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 21 Jun 2007 09:57:28 +0200, gdaMa napisał(a):

> Hmmm, ja nadal czytam w łazience...
> ... skoro świt, w ciągu dnia, wieczorem, w nocy ...

A to, to nie. Tak jak nie potrafię czytać w kąpieli, tak samo i w toalecie.
Wtedy natomiast zajmowałam się tylko czytaniem i dlatego w łazience, bo w
pokoju spał brał więc światła nie mogłam włączyć, a w innych
pomieszczeniach też by światło było widocznę więc zamykałam się w łazience.
--
Elżbieta
Ale burza i taaakie gradobicie

23. Data: 2007-06-21 14:39:02

Od: Adam Moczulski <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> Ja też pod kołdrą z latarką, a jak mi tata latarkę zarekwirował to
> czytałam przy oknie przy świetle księżyca :-)
> A w szkole pod ławką to była normalka.
> :-)

Tylko nie można się było za bardzo rechotać bo nauczyciel książkę zabierał.
Adam

24. Data: 2007-06-21 15:06:29

Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):

> [...]
> A w szkole pod ławką to była normalka.
> :-)

No, to żeby potem pretensji nie było, jak do szkoły wezwą, że Wasze

Justyna , co się nie przyznaje, jak widzi, co córka wyprawia. Pamięta
wół...
GG 6756000

25. Data: 2007-06-22 08:43:02

Temat: Re: "Wesoła szkoła" - wersja udoskonalona - donosze gdzie kupić [OT]
Od: M&C <c...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa pisze:

> Jako dzieciak czytałam jak wszyscy z latarką pod kołdrą :-D

Taaa... wczoraj moje dwulatki poszły do łóżek z książkami o Franklinie.
Próby odebrania kończyły się wrzaskiem. Nie za wcześnie to aby? ;-)

Marzena

26. Data: 2007-06-22 15:46:44

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Adam Moczulski" <a...@d...pl> napisał w wiadomości

> Tylko nie można się było za bardzo rechotać bo nauczyciel książkę
> zabierał.

Nie zawsze się czytało komedie ;-)

Sylwia

27. Data: 2007-06-25 11:02:01

Temat: Re: "Wesoła szkoła" - wersja udoskonalona
Od: "thassos" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

...a czy do "Wesołes Szkoły " dołączony jest taki mały woreczek z wyprawką,
pani nam objasniała iz bedzie on potrzebny w szkole?

th

28. Data: 2007-06-25 15:26:29

Od: Elżbieta <w...@o...peel> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 25 Jun 2007 13:02:01 +0200, thassos napisał(a):

> ...a czy do "Wesołes Szkoły " dołączony jest taki mały woreczek z wyprawką,
> pani nam objasniała iz bedzie on potrzebny w szkole?

Mały woreczek??
W Każdej części jest woreczek foliowy taki zapinany na plstikowy pasek, a w
środku wyprawka czyli wycinanki, wyklejanki itp., ale jest to zawsze
dołączone poszczególnych części i nie bywa w sprzedaży osobno.

No chyba, że Wasza pani miała coś innego na myśli.
--
Elżbieta

Zespó? Aspergera
Jakie pióro dla pierwszaka
musze sie wyzalic:(-pierwsze klody
Zakończenie podstawówki - podkład muzyczny
Zastrzyki z Botuliny