Opty.jedzonko [uwaga - drastyczne teksty]

11. Data: 2005-03-21 06:42:48

Temat: Re: Opty.jedzonko [uwaga - drastyczne teksty]
Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <j...@g...pl> napisał w wiadomości
news:d1ksef$f21$1@inews.gazeta.pl...

> bo zeby to zrozumiec, to trzeba miec cos co u normalnych ludzi wystepuje
> pod nazwa - mozg.
> Po twojej tworczosci widac, ze zbyt dlugie zywienie sie trawa powoduje
> zanikanie tego organu.

A Ty nie zjadles akcydentalnie swojego?

12. Data: 2005-03-25 07:38:31

Temat: "Z podgardlem nigdy nie miałem kłopotu"
Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Optymalsy radza sobie bez wyrzutow sumienia ;)

http://dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?p=61582#615
82

13. Data: 2005-03-25 08:41:13

Temat: Re: "Z podgardlem nigdy nie miałem kłopotu"
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Are pisze:

> Optymalsy radza sobie bez wyrzutow sumienia ;)
> http://dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?p=61582#615
82
No co? Dobry kucharz zrobi z wielu rzeczy dobrą potrawę.

--
mj

14. Data: 2005-03-25 12:20:11

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Are" <a...@g...pl> a écrit dans le message de news:
d20f5n$k20$...@i...gazeta.pl...
> Optymalsy radza sobie bez wyrzutow sumienia ;)
>
> http://dobradieta.pl/forum/viewtopic.php?p=61582#615
82

czego nie rozumiesz biedaku? pytaj poki jeszcze resztki twojego mozgu sa w
stanie to zarejstrowac, bo moze sie okazac ze podgardle to ostatnia deska
ratunku dla Ciebie

Jurek

15. Data: 2005-03-25 12:42:37

Temat: Wesolych Swiat! (bylo Re: "Z podgardlem nigdy nie miałem kłopotu")
Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Jurek pisze:

82
> czego nie rozumiesz biedaku?
I tak właśnie zaczynają Optymalni. Z pozoru chętni do pomocy
i uprzejmi..., zwykle przechodzą do wycieczek osobistych...

> pytaj poki jeszcze resztki twojego mozgu sa w
> stanie to zarejstrowac, bo moze sie okazac ze podgardle to ostatnia deska
> ratunku dla Ciebie
...udowadniajac wyższość tłuszczożerców nad węglowodanożercami.

*Wesołych* *i* *smacznych* *świąt* *życzę* wszystkim grupowiczom,
niezależnie od tego jaki skład będą miały ich świąteczne ciasta. ;-)

'''..\
< _| (
.__|\ )
mj/ ^>

16. Data: 2005-03-25 12:49:46

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

jaszczur w wiadomości news:slrnd481pv.pbr.mija.szybko@r.a.pl pisze:

> I tak właśnie zaczynają Optymalni. Z pozoru chętni do pomocy
> i uprzejmi..., zwykle przechodzą do wycieczek osobistych...
> ...udowadniajac wyższość tłuszczożerców nad węglowodanożercami.

Na szczescie Jurek czy kilku innych optymalnych bywalcow grup dyskusyjnych
to jeszcze nie cala populacja stosujacych DO, wiec ostroznie z
uogolnieniami.

> *Wesołych* *i* *smacznych* *świąt* *życzę* wszystkim grupowiczom,
> niezależnie od tego jaki skład będą miały ich świąteczne ciasta. ;-)

Przylacze sie. Smacznego jajka i zywego zajaca :)

17. Data: 2005-03-25 17:58:14

Od: jaszczur <m...@c...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przeglądam pl.misc.dieta
a tam użytkownik Marcin pisze:

> Na szczescie Jurek czy kilku innych optymalnych bywalcow grup dyskusyjnych
> to jeszcze nie cala populacja stosujacych DO, wiec ostroznie z
> uogolnieniami.
Mam nadzieję, że się jasno wyodrębnią. ;-) Jak oczka tłuszczu w rosole.

--
( . '">
) L_

18. Data: 2005-03-25 18:12:26

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:d211fb$b74$1@inews.gazeta.pl...

> Na szczescie Jurek czy kilku innych optymalnych bywalcow grup dyskusyjnych
> to jeszcze nie cala populacja stosujacych DO, wiec ostroznie z
> uogolnieniami.

niestety ale nie masz racji :)), ci bywalcy grup dyskusyjnych to awangarda
:) przynajmniej tak siebie określają.
czy jestes sobie teraz wyobrazić przeciętnego optymalnego skoro to z czym
masz do czynienia na grupach dyskusyjnych to awangarda

http://www.optymal-btw.aktis.i.p.pl/spotkania.html

> Przylacze sie. Smacznego jajka i zywego zajaca :)

a ja dorzucę lekturę na święta :))))

http://www.waszak.pl/BTP/btpa_druk.htm

19. Data: 2005-03-25 19:26:20

Od: "Jurek" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"jaszczur" <m...@c...op.pl> a écrit dans le message de news:

82
> I tak właśnie zaczynają Optymalni. Z pozoru chętni do pomocy
> i uprzejmi..., zwykle przechodzą do wycieczek osobistych...

oczywiscie masz bardzo wybiorcze i selektywne poczucie wrazliwosci, na
chamskie "wycieczki" czarnego nawet sie nie zajakniesz. Swiadectwo
wystawiasz sobie sam. I jak cytujesz to nie kantuj , bo tylko bezmozgowce w
stylu czarnego czy are daja sie nabrac na takie kawalki

> ...udowadniajac wyższość tłuszczożerców nad węglowodanożercami.

to ty probujesz cos udowodnic, bardzo kiepski styl i naciaganie widoczne
nawet dla slepca, na nic wiecej cie nie stac

> *Wesołych* *i* *smacznych* *świąt* *życzę* wszystkim grupowiczom,
> niezależnie od tego jaki skład będą miały ich świąteczne ciasta. ;-)

oczywiscie Cooler i czarny nie zauwazyli ze z tych zyczen jaja sobie robisz,
i zgodnym chorem przyklasneli. Jak Cie znowu ktos "zjedzie" za prymitywizm
intelektualny , bedziesz udawal glupa . Nie po raz pierwszy zreszta!

Jurek

20. Data: 2005-03-25 20:18:48

Od: "Are" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> robisz, i zgodnym chorem przyklasneli. Jak Cie znowu ktos "zjedzie" za
> prymitywizm intelektualny , bedziesz udawal glupa . Nie po raz pierwszy

ROTFL!
Pookreslal wszystkich jako idiotow a sam ledwo potrafi sklecic jakis
idiotyczny post :))))

Skład kefiru.
a mintaj?
Sól - czym zstapic?
Rodzaje kalorii.
żywność genetycznie modyfikowana?????????