Re: Who is Owsiak.

Data: 2016-11-26 19:21:08
Temat: Re: Who is Owsiak.
Od: Kviat <null>

W dniu 2016-11-26 o 16:48, Przemysław Dębski pisze:

> Na grupie która ma w nazwie psychologia, taki sposób dochodzenia do
> prawdy jest metodologicznie niepoprawny ;)

No. Jedyna różnica między taką twoją metodologią, a metodologią ikselki
jest w słowie "chyba".
:>
Ona od razu wie, że wróciłem "skądśtam". Bez chyba :)

> Zrównujesz brak akceptacji dla innej (konkretnej)
> kultury/zachowań/zamiarów z rasizmem.

Nie.

> Kiedyś już o to pytałem

Mnie? Nie przypominam sobie :)

>- dlaczego
> ci których nazywasz rasistami nic nie mają do skośnookich, których u nas
> pełno.

Dlaczego oczekujesz od rasistów logiki i wynikającej z niej konsekwencji
w myśleniu i postępowaniu?

> Czemu bary zwane popularnie chińczykami nie płoną, a ich
> właściciele nie znikają w tajemniczych okolicznościach? Dlaczego w tym
> kraju jak mówisz pełnym rasistów, można spokojnie iść z kebabem po ulicy
> bez posądzenia o kolaborację - wszak wiadomo jakie ręce ten kebab
> przyrządziły i podały.

Też się dziwię, że pajace z pełnymi ustami frazesów
patriotyczno-narodowościowych opychają się nienarodowościowym żarciem :)

To są pytania do rasistów, a nie do mnie.
Wiesz dlaczego nie potrafią wytłumaczyć swojego, niekonsekwentnego
postępowania?
Bo są rasistami :) Oni tego nie potrafią wytłumaczyć, bo tego nie da się
wytłumaczyć. Oni nienawidzą innych ludzi, bo ich nienawidzą. Nie wiedzą
dlaczego - ktoś im tak powiedział, że mają nienawidzić, więc bezmyślnie
nienawidzą.
Niewielka grupka robi na tym interesy, mają w dupie to, czy ktoś jest
innego koloru skóry, homoseksualistą, cyklistą - liczy się władza i
kasa. Ważne, że motłoch uwierzył w te brednie. Uwierzył, że to
wrogowie. W takiej atmosferze łatwiej się robi brudne interesy.
Wiara. To jest odpowiedź na twoje pytanie.
Bezrefleksyjna wiara w chemtrailsy, szkodliwość szczepień, chodzenie po
wodzie i we wroga o innym kolorze skóry, w wyższość koloru białego (i
żółtego? ;)) nad czarnym.

> Kiedyś w latach 90-tych na ulicy często można
> było spotkać skinheadów, pojedynczo albo w grupach, teraz tego nie widzę.

No i?
Za to teraz masz koszulki "patriotyczne" itp. Mody się zmieniają.

> Ilu tych fundamentalistów potrafisz wymienić z imienia i z nazwiska?
> Pewnie nr.1 to Chazan. Kto następny?

Jaja sobie robisz?
Terlikowski, Oko, Międlar... miejsca by tu nie wystarczyło na wymianę po
nazwiskach (Rydzyka nie wymieniam, bo to zwykły cyniczny biznesmen, a
nie fundamentalista - on na fundamentalistach robi interes. I na
biednych naiwnych przy okazji).
A rząd i prezydent klęczący, a ci ludzie w czerwonych płaszczach od
intronizacji Jezusa, a ten cały ruch od ustawy antyaborcyjnej, a ci
ludzie, którzy te "obywatelskie" projekty na ulicach podpisywali... itd...
(Z podobnych powodów jak u Rydzyka, nie wspominam o funkcjonariuszach
kościelnych, bo to też zwykły biznes do dojenia obywateli i budżetu, z
wiarą to oni nie mają zbyt wiele wspólnego. Z obawy o utratę dochodów
bez problemu rezygnują ze swoich zasad wiary, idą na tzw. "kompromisy" -
żadni z nich fundamentaliści. Złodzieje po prostu.)

Ja rozumiem, że można być oderwanym od rzeczywistości. Ale żeby aż tak?
Mam nadzieję, że sobie jaja robisz, że o to pytasz :)

> Ale oczywiście nie sposób się nie zgodzić, iż mieszkanie w państwie
> pełnym rasistów i fundamentalistów religijnych jest niezdrowe. Tu pełna
> zgoda. I myślę, że nikt przy zdrowych zmysłach nie będzie temu zaprzeczał.

A ikselka i jej podobni zaprzeczają :)
Widzę, że się zgadzamy co do ich zmysłów.
Powinieneś czasem obejrzeć rządowe kanały TV i posłuchać dyrektorskiego
radia. Z tą zdrowotnością na umysłach to w tym kraju wcale nie jest tak
różowo jak ci się wydaje :)

> A wogóle ... to jesteś zdrowy ?

Wczoraj się pieprzłem w mały palec od nogi jak do kibla po ciemku szedłem.
Liczy się?

> Bo w sumie to chyba nie powinieneś, ze
> względu na przebywanie w środowisku pełnym tak wielu szkodliwych dla
> zdrowia czynników;)

Oj tam, oj tam...
http://m.ocdn.eu/_m/0182747e5add987d0c536f9e759460cc
,14,1.jpg

A na chemtrailse i płaską Ziemię mam wrodzoną odporność.

Pozdrawiam
Piotr