Re: Who is Owsiak.

Data: 2016-11-26 20:37:32
Temat: Re: Who is Owsiak.
Od: Ikselka <i...@g...pl>

Dnia Sat, 26 Nov 2016 11:26:23 +0100, Kviat napisał(a):

> Czy już ci pisałem, że jesteś pierdolnięta?

A czy to ja czytam wszystkie twoje pierdoły? Qra prowadzi archiwum, to
spytaj.

> Nie chce mi się słuchać tych bredni, ale istotne jest to, że trzeba mieć
> nieźle nasrane w głowie, żeby winą dziecka było kim byli lub czym
> zajmowali się jego rodzice.

Winą??? Noskont! Tylko schedą, która daje lepszy lub gorszy start, albo go
wręcz uniemożliwia. A tu jak widac pan Owsiak miał ten NAJlepszy - mało, że
US go pieści, to PAŃSTWOWA tv mu darmowy czas antenowy daje.
Jego rodzic nie był pijaczkiem spod budki z piwem, niewątpliwie miał tzw
wpływy, które syn "odziedziczył", bo korzysta :->

> Jeżeli jego ojciec był milicjantem, to powinnaś się cieszyć, że wyrósł
> na normalnego.

Ba - cieszmy się społem, że wszystkie resortowe dzieci wyrosły na
normalnych. Pytanie - jakim i czyim kosztem. Tzn. dlaczego akurat to im się
żyje teraz lepiej, niż dzieciom dzieci NIEresortowych :->

> Ty jesteś rasistką, katolicką fanatyczką z ciągotami faszystowskimi.

Oczywiście, że tak!

> Strach się bać jak wychowujesz dzieci.

Wara od moich dzici.

> Takich rodziców jak ty i jakiego ojca miał Owsiak należy dzieciom
> współczuć, a nie je potępiać. To nie ich wina.

Nieskont. SYSTEMU :->

> To nie wina twoich dzieci, że mają taką matkę jak ty.

Moje dzieci nie żerują na ludzkiej łatwowierności i głupocie. Znaczy -
dobrze je wychowałam.