Wiadomosc z pierwszej ręki!!!

1. Data: 2014-11-09 08:33:08

Temat: Wiadomosc z pierwszej ręki!!!
Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Podobno Putin ma raka trzustki i dlatego podpali świat nie zważając na nic.

Nikt o tym w wiadomościach nie mówi, trzymają w tajemnicy.

2. Data: 2014-11-09 10:14:21

Temat: Re: Wiadomosc z pierwszej ręki!!!
Od: silvio balconetti <s...@i...invalid> szukaj wiadomości tego autora

Am 09.11.2014 um 08:33 schrieb Ghost:
> Podobno Putin ma raka trzustki i dlatego podpali świat nie zważając na nic.
>
> Nikt o tym w wiadomościach nie mówi, trzymają w tajemnicy.

Po piersze, to zle czy dobrze? A po drugie, o tym pisano i mowiono przed
co najmniej tygodniem. Kreml ten "news" wysmial. Moze gosciu jest chory,
a moze nie. Moze sluzby specjalne puszczaja takie plotki.

--
saluto
SB dr angelologii apokryficznej

3. Data: 2014-11-09 10:22:38

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio balconetti" napisał w wiadomości grup

Am 09.11.2014 um 08:33 schrieb Ghost:
> Podobno Putin ma raka trzustki i dlatego podpali świat nie zważając na
> nic.

>Po piersze, to zle czy dobrze?

To STRAAASZNIE, ma byc STRAAASZNIE!

>Moze sluzby specjalne puszczaja takie plotki.

I to jest właśnie fajne, obserwowanie jak strach żyje własnym życiem :-)

4. Data: 2014-11-09 10:32:43

Od: grzeda <p...@n...eu> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-09 o 08:33, Ghost pisze:
> Podobno Putin ma raka trzustki i dlatego podpali świat nie zważając na nic.

To rak trzustki ma Putina.

5. Data: 2014-11-09 11:51:14

Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "silvio balconetti" <s...@i...invalid> napisał w wiadomości

> Po piersze, to zle czy dobrze? A po drugie, o tym pisano i mowiono przed
> co najmniej tygodniem. Kreml ten "news" wysmial. Moze gosciu jest chory, a
> moze nie. Moze sluzby specjalne puszczaja takie plotki.

Czy Żydzi lubią Putina?
Jeśli nie, to dlaczego?

6. Data: 2014-11-09 16:19:22

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mkarwan" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Użytkownik "silvio balconetti" <s...@i...invalid> napisał w
> wiadomości news:cc8pjdF8g2eU1@mid.individual.net...

> Czy Żydzi lubią Putina?
> Jeśli nie, to dlaczego?

Zbyt ogólne pytanie. IMO np z państwem Izrael stosunki Rosji są obecnie
bardzo dobre.

--

Chiron

---
Avast.

7. Data: 2014-11-09 16:25:07

Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-09 11:51, mkarwan pisze:
> Użytkownik "silvio balconetti" <s...@i...invalid> napisał w
> wiadomości news:cc8pjdF8g2eU1@mid.individual.net...

> Czy Żydzi lubią Putina?
> Jeśli nie, to dlaczego?

A czy mkarwan lubi Żydów?
A jesli nie to dlaczego?

--
Sonn

8. Data: 2014-11-09 16:35:43

Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 09.11.2014 08:33, Ghost wrote:
> Podobno Putin ma raka trzustki i dlatego podpali świat nie zważając na nic.
>
> Nikt o tym w wiadomościach nie mówi, trzymają w tajemnicy.

W takiej tajemnicy, że hej, pewnie dlatego czytałem o tym
w prasie tydzień czy dwa temu?
Puścił to new york post i powtarzali wszyscy.
http://www.wprost.pl/ar/477002/NYP-Putin-ma-raka-trz
ustki/

Plotka jest prawdziwa, gdyż zdementowana:
http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/rzecznik-
kremla-wladimir-putin-nie-ma-raka-trzustki,482885.ht
ml

pzdr
bartekltg

9. Data: 2014-11-09 16:50:51

Od: Dariusz K. Ładziak <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

bartekltg pisze:

> [...]
> http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/rzecznik-
kremla-wladimir-putin-nie-ma-raka-trzustki,482885.ht

Żelazny Otton mądrym człowiekiem był!

--
Darek

10. Data: 2014-11-09 16:58:30

Od: rAzor <a...@a...strikes_baaaack.nsa> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-09 o 16:25, Sonn pisze:

> A czy mkarwan lubi Żydów?
> A jesli nie to dlaczego?

A czy to istotne? Istotne jest to, że ty uwielbiasz mkarwana.
Zresztą - jest was całkiem spora czeredka. :-)

Ktoś ma Androida?
Applied Fluid Mechanics (6th Ed., Mott)
Wszyscy czytają globika;)
Od zawsze zboczeni