Wszyscy czytają globika;)

1. Data: 2014-11-05 14:28:32

Temat: Wszyscy czytają globika;)
Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Parę dni temu pisałem o reklamach a tu nagle ruszyli przeciwko zaśmiecaniu okolicy,
stawianiu gdzie popadnie reklam. I dokładnie piszą to samo co ja. To nie może być
zbieg okoliczności.

http://m.wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/1,117915,16
884671,Choroby_polskich_miast___reklamoza____pastelo
za__.html

2. Data: 2014-11-05 16:09:41

Temat: Re: Wszyscy czytają globika;)
Od: PeKaeS <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-05 o 14:28, glob pisze:
> [...]
stawianiu gdzie popadnie reklam. I dokładnie piszą to samo co ja. To nie może być

jak nie zbieg okolicznosci to moze schizofrenia paranoidalna :)

3. Data: 2014-11-05 18:54:14

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

PeKaeS
> [...]
za__.html

jak nie zbieg okolicznosci to moze schizofrenia paranoidalna :)

Ludzie ciebie czytają, jak się kompromitujesz :-)

4. Data: 2014-11-05 20:27:33

Od: PeKaeS <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-05 o 18:54, glob pisze:
> [...]
>>
> jak nie zbieg okolicznosci to moze schizofrenia paranoidalna :)
>

> Ludzie ciebie czytają, jak się kompromitujesz :-)

yhy. nie majo co robić tylko czytać kilkoro
wymierających przedstawicieli dawnej świetności tej grupy
na czele z toba i starym fryclem z ameryki :-D hi hi

5. Data: 2014-11-06 17:07:58

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-05 14:28, glob pisze:
> Parę dni temu pisałem o reklamach a tu nagle ruszyli przeciwko zaśmiecaniu okolicy,
stawianiu gdzie popadnie reklam. I dokładnie piszą to samo co ja. To nie może być
zbieg okoliczności.

Taką jednostkę chorobową tu już widziałam, więc to chyba zaraźliwe.

Ewa

6. Data: 2014-11-06 17:29:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Nov 2014 17:07:58 +0100, FEniks napisał(a):

okolicy, stawianiu gdzie popadnie reklam. I dokładnie piszą to samo co ja. To nie
może być zbieg okoliczności.

> Taką jednostkę chorobową tu już widziałam, więc to chyba zaraźliwe.

Zjawiasz się tu raz na ruski rok tylko po to, by dowalać - to jest dopiero
jednostka. Horrorbowa.

7. Data: 2014-11-06 18:10:21

Od: ikka <i...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-06 17:29, XL pisze:

> [...]
może być zbieg okoliczności.

> Zjawiasz się tu raz na ruski rok tylko po to, by dowalać - to jest dopiero

uderz w stół... :)

--
You are the result of 4 bilion
years of evolutionary success.

8. Data: 2014-11-06 21:21:25

Od: Qrczak <q...@q...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2014-11-06 17:29, obywatel XL uprzejmie donosi:
> [...]
może być zbieg okoliczności.

> Zjawiasz się tu raz na ruski rok tylko po to, by dowalać - to jest dopiero

Ale czytać może nawet i pińcet razy dziennie... sprawdzasz to jakoś?

raz na ruski miesiąc

9. Data: 2014-11-06 21:34:06

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 06 Nov 2014 21:21:25 +0100, Qrczak napisał(a):

> [...]
może być zbieg okoliczności.

> Ale czytać może nawet i pińcet razy dziennie... sprawdzasz to jakoś?

A co tu sprawdzać. Czytać coś 500 razy dziennie tylko po to, by dowalić? -
o horrorba. Pomimo dobrych chęci raczej nie pomogłaś koleżance...

10. Data: 2014-11-06 22:46:10

Od: FEniks <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
może być zbieg okoliczności.

> Zjawiasz się tu raz na ruski rok tylko po to, by dowalać - to jest dopiero

Tęskniłaś?

Ewa

Od zawsze zboczeni
Śmieszne czy tragiczne?