Wiadomosc z pierwszej ręki!!!

11. Data: 2014-11-09 20:13:21

Temat: Re: Wiadomosc z pierwszej ręki!!!
Od: "mkarwan" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:545f8757$0$37770$b1db1813$d2f06f9f@news.astrawe
b.com...

> A czy mkarwan lubi Żydów?

Mam do nich stosunek obojętny podobnie jak do innych narodów
> A jesli nie to dlaczego?

Nie lubię Żydów takich jak ty.

12. Data: 2014-11-09 20:38:44

Od: Sonn <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-09 20:13, mkarwan pisze:
> Użytkownik "Sonn" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
b.com...

> Mam do nich stosunek obojętny podobnie jak do innych narodów
>
> Nie lubię Żydów takich jak ty.

A skąd wiesz że jestem Żydem a nie np. Eskimosem?

--
Sonn

13. Data: 2014-11-09 20:54:52

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sonn" napisał w wiadomości grup
.astraweb.com...

>A skąd wiesz że jestem Żydem a nie np. Eskimosem?

Nie jesteś antysemita ergo jesteś Żydem.

14. Data: 2014-11-09 22:35:15

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 9 Nov 2014 20:13:21 +0100, mkarwan napisał(a):

> Nie lubię Żydów takich jak ty.

Otóż to!

15. Data: 2014-11-10 17:39:11

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Sonn
W dniu 2014-11-09 11:51, mkarwan pisze:
- pokaż cytowany tekst -
A czy mkarwan lubi Żydów?
A jesli nie to dlaczego?

--
Sonn

Bo antysemityzm to choroba psychiczna, występuje najczęściej u debili, debil nie
rozumie świata więc jest lękliwy i co mu nie wychodzi to nie umie przyznać że on
nawalił, więc szuka winnych. I to będzie przeskakiwało, jak siekierą palca upierdoli
bo dureń, to będąc w pobliżu ciebie obwini, bo byłeś w pobliżu, a nawet jak nie byłeś
to przyjdzie do ciebie i obwini, więc debil zawsze szuka innych winnych aby nie czuł
się debilem, mogą być żydzi, cyganie , homki, wszyscy których zachowania nie są takie
jak jego, czyli debilne.

16. Data: 2014-11-10 17:59:22

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Mogą to być nawet dzieci i taki debil mówi to nie jego wina tylko dziecko go
zgwałciło, bo dzieci są zdeprawowane. To jest ten sam mechanizm, a dlatego choroba
psychiczna, bo nie widzi jak się zachowuje i pała nienawiścią do jakiś żydów czy
dzieci, w chorej psychice przekonany że to ich wina. Tak się zachowują świry, nie
kontrolują własnych zachowań, nie widzą ich i następują urojenia że inni winni za
jego zachowania. Jak ktoś krzyczy że żydzi to złodzieje, to do domu nie wpuszczaj go,
bo obwinia innych za to kim sam jest.

17. Data: 2014-11-16 09:48:46

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-09 o 08:33, Ghost pisze:
> Podobno Putin ma raka trzustki i dlatego podpali świat nie zważając na nic.
>
> Nikt o tym w wiadomościach nie mówi, trzymają w tajemnicy.

Trzymaj się faktów. Gdyby chciał zająć Wschodnią Ukrainę to jeszcze
niedawno mógł to zrobić bez jednego wystrzału. A więc nie pieprz tu o
jakimś paleniu świata jak jakiś nawiedzony przygłup z wypranym
propagandą mózgiem.

18. Data: 2014-11-16 10:29:03

Od: "Ghost" <g...@e...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Trybun" napisał w wiadomości grup
.pl...

> [...]
>niedawno mógł to zrobić bez jednego wystrzału. A więc nie pieprz tu o
>jakimś paleniu świata jak jakiś nawiedzony przygłup z wypranym propagandą

Misiek, jako kretyn nie zauważasz ironii, Twoja odpowiedz jest zgodna z
ogólna opinia na temat twojej inteligencji.

Ale skoroś się tak wystawił, to tu masz cos na przekąskę:

http://wyborcza.pl/1,87648,16869831,Jestesmy_trollam
i_Putina___O_Polakach__ktorzy_w_internecie.html

19. Data: 2014-11-16 23:02:34

Od: Trybun <i...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2014-11-16 o 10:29, Ghost pisze:

> [...]
>

> http://wyborcza.pl/1,87648,16869831,Jestesmy_trollam
i_Putina___O_Polakach__ktorzy_w_internecie.html

Jeżeli już to trollami w sprawie prawdy, a nie debilnego, bezmyślnego
kalkowania oficjalnego stanowiska ministerstwa propagandy.

Ktoś ma Androida?
Applied Fluid Mechanics (6th Ed., Mott)
Wszyscy czytają globika;)
Od zawsze zboczeni