Re: Wiedza, Świadomość i koniec Determinizmu.

Data: 2015-03-02 09:19:09
Temat: Re: Wiedza, Świadomość i koniec Determinizmu.
Od: Trybun <i...@j...ru>

W dniu 2015-03-01 o 16:41, LeoTar pisze:

> Jakieś przykłady...?

Sporo tego jest w świecie roślin.

> Ty NIE jesteś dla mnie żadnym argumentem. Za to zachowanie moich
> dzieci TAK. Jesteś widocznie zbyt mało otwartym ojcem swoich dzieci
> skoro nie otworzyły się przed Tobą i nie pokazały Ci swoich pragnień.
> A może tylko jesteś zadufanym w sobie ślepcem.

Wiem że jeden przypadek to jeszcze nie czas aby mówić o regule. Jednak i
nie rób tego Ty, twój przypadek to także nie reguła. Ślepcem raczej
chyba nie jestem, nic nigdy z góry nie odrzucam ani niczego nie
przyjmuje w ciemno, zwłaszcza gdy to tylko ktoś mi mówi że to jest dla
mnie dobre lub złe,.

> [...]
>
> Zakaz ograniczający dziecku dostęp do wiedzy o życiu seksualnym
> rodziców i nie dopuszczający inicjacji seksualnej dziecka wśród
> rodziców jest przemocą, jest poniżeniem dziecka przez rodziców, i jest
> źródłem przemocy dla następnego pokolenia, które w analogiczny sposób
> będzie poniżać swoich następców zakazując im poznania. Ten uniwersalny
> zakaz jest napędem postępu w rozwoju ale i przyczyną powstawania
> wszelkich patologii, które w końcu zniszczą Życie. Chyba, że któraś
> forma Życia odważy się ten zakaz pokonać i przetrwa eliminując źródło

I naprawdę sądzisz że one bez tych Twoich nauk ścisłych będą w życiu
jakoś zubożone? Naprawdę sądzisz że zachiwania w stosunkach
damsko-męskich można się nauczyć od kogoś, albo z książek?
Wiesz co ja o tym myślę - takie zaszczepianie dziecku swoich upodobań
czy sposobu na życie jest tylko zubożaniem jego osobowości, własnej
swobody i wolności osobistej. Naprawdę chcesz powiedzieć że tędy droga
do Prawdy?? Przecież to wpędzanie w okowy swojego, często zaściankowego
myślenia, tatusia czy mamusi którzy tak naprawdę g*wno wiedzą o
wszystkim. A może nieprawda, może my dorośli, mający się za wychowawców
wiemy coś ponad to co ma każdy człowiek w sobie za sprawą Natury choćby
o wspomnianym seksie?