Wiekopomne odkrycia nauki: [było: Jak się podniecić przy pornolu z lesbami] :)

1. Data: 2006-07-20 07:42:17

Temat: Wiekopomne odkrycia nauki: [było: Jak się podniecić przy pornolu z lesbami] :)
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "quasi-biolog" <q...@g...pl> napisał w
wiadomości news:e9ao3l$e6t$1@inews.gazeta.pl...

QB:

JA:

QB:
> Mozna rzec, ze powyzsze szyderstwo z nauki to dowod Twojej ignorancji.

http://wiadomosci.onet.pl/1358515,16,item.html
<<<<>>>
Wspólne spanie może przejściowo obniżać poziom inteligencji, nawet jeśli nie
dochodzi do seksu - informuje "New Scientist".
Jak wykazały badania zespołu Gerharda Kloescha z uniwersytetu w Wiedniu, już
samo dzielenie z kimś łóżka obniża jakość snu. Badania przeprowadzono na
ośmiu bezdzietnych parach żyjących w nieformalnych związkach. Uczestnicy
wypełniali ankietę a także nosili "aktigrafy" - urządzenia do monitorowania
aktywności pozwalające ocenić ich sen w ciągu dziesięciu nocy spędzonych
wspólnie i dziesięciu spędzonych osobno.

Dały się zauważyć różnice między płciami. Mężczyźni uważali, że z partnerką
śpi im się lepiej, natomiast kobiety były przeciwnego zdania. W
rzeczywistości obie płcie gorzej się wysypiały - nawet gdy nie dochodziło do
kontaktów seksualnych. Niewyspanie podnosiło u mężczyzn poziom hormonów
stresu, a proste testy na inteligencje rozwiązywane następnego dnia wypadały
gorzej. Kobietom udawało się zasnąć głębiej, a poziom hormonów stresu oraz
wyniki testów wypadały lepiej niż w przypadku mężczyzn. Jeśli chodzi o sny,
kobiety pamiętały je lepiej śpiąc samotnie, natomiast mężczyźni - gdy
wcześniej uprawiali seks.
<<<>>>>

Czyż nie jest to praca typu "chińscy naukowcy odkryli, iż jedzenie kotleta
widelcem znacznie zmniejsza ryzyko zawału serca" ? Quasi - to co powyżej
oraz badania na które się powołujesz, o których twierdzisz "wystepownie
stwierdzonej korelacji, nie bylo celem tychze prac" to jedno i to samo o
nazwie: zwykłe pierdolenie. Powiem więcej. Określanie tego typu pierdolenia
mianem nauki, to dowód twojej ignorancji :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

2. Data: 2006-07-20 08:23:42

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

(...)

> Czyż nie jest to praca typu "chińscy naukowcy odkryli, iż jedzenie
> kotleta widelcem znacznie zmniejsza ryzyko zawału serca" ? (...)

Zieeefff!!! :O Typowy vox populi z onetowego forum dla plebsu.

Psy szczekaja a karawana jedzie dalej...

Na szczescie szarzy podatnicy (ktorzy nie kwapia sie nawet, by zajrzec
do zrodel o ktorych bredza jak slepi o kolorach) bezposrednio nie
decyduja o przydziale pieniedzy na nauke.

pozdrawiam
Quasi

--
"Nothing in Biology Makes Sense Except in the Light of Evolution"
Theodosius Dobzhansky

3. Data: 2006-07-20 08:51:22

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Quasi" <q...@g...pl> napisał w wiadomości

> Na szczescie szarzy podatnicy (ktorzy nie kwapia sie nawet, by zajrzec do
> zrodel o ktorych bredza jak slepi o kolorach) bezposrednio nie decyduja o
> przydziale pieniedzy na nauke.

Na szczęście ci, którzy o tym decydują nie mają ich zbyt wiele do
rozdysponowania, powiem więcej - z każdym rokiem coraz mniej. Co ma związek
z faktem iż to zwykłe pierdolenie a nie żadna nauka. Wskazanie mechanizmu
odpowiedzialnego za występowanie powyższej korelacji nie jest celem mego
posta :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

4. Data: 2006-07-20 08:59:14

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemysław Dębski napisał(a):

> Co ma
> związek z faktem iż to zwykłe pierdolenie a nie żadna nauka.

To ma najwyzej zwiazek z faktem, ze ci co widza w tym "pierdolenie" nie
poznaliby nauki nawet gdyby ich po cyckach lizala...

I nie parawda jest, ze nauka jest coraz gorzej dofinansowana. Wrecz
przeciwnie (tyle, ze nie u nas).

pzdr
Quasi

5. Data: 2006-07-20 09:14:01

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To ma najwyzej zwiazek z faktem, ze ci co widza w tym "pierdolenie" nie
> poznaliby nauki nawet gdyby ich po cyckach lizala...

To fakt. Nie jestem w stanie skojarzyć ani pierdolenia, ani lizania cycków z
nauką.

> I nie parawda jest, ze nauka jest coraz gorzej dofinansowana. Wrecz
> przeciwnie (tyle, ze nie u nas).

Świadczy to o wysokim poziomie ignorancji plebsu (tyle, że nie u nas).

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

6. Data: 2006-07-20 09:21:52

Od: Quasi <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świadczy to o wysokim poziomie ignorancji plebsu (tyle, że nie u nas).

Hmmm... Jeslis fanem takiego luddystycznego wsteczniactwa, to moze
zajmij sie niszczeniem bezboznych maszyn w fabrykach, ktore prace i
chleb klasie robotniczej odbieraja?

pzdr

7. Data: 2006-07-20 09:40:48

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmm... Jeslis fanem takiego luddystycznego wsteczniactwa, to moze zajmij
> sie niszczeniem bezboznych maszyn w fabrykach, ktore prace i chleb klasie
> robotniczej odbieraja?

Jakby tu naukowo podejść do kwesti maszyn ... hmmmm ... wedle moich badań
istnieje korelacja pomiędzy dziurą w ścianie a maszyną zwaną wiertarką. Przy
czym nie rozważam mechanizmu tej korelacji. Ha !! Jestem naukowiec !!!
Plebs - wypierdalać na onet !!! Jdę po granta, na dalsze badania ... :)

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

8. Data: 2006-07-20 10:46:47

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jul 2006 11:40:48 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Jakby tu naukowo podejść do kwesti maszyn ... hmmmm ... wedle moich badań
> istnieje korelacja pomiędzy dziurą w ścianie a maszyną zwaną wiertarką.

LOL. A jednak! Potwierdziłeś moje przypuszczenia, a obserwuję nie tylko
swoje dziury, ale i te, które robią inni :)

> Przy czym nie rozważam mechanizmu tej korelacji.

A po cholerę - zagubisz się w nieistotnych szczegółach...;)

> Ha !! Jestem naukowiec !!!

No skoro *badasz* to z definicji jesteś :)

> Plebs - wypierdalać na onet !!! Jdę po granta, na dalsze badania ... :)

Zdecydowanie :)

Immon

9. Data: 2006-07-20 11:19:52

Od: Immon <n...@m...please> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 20 Jul 2006 09:42:17 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> QB:
>
> JA:

Pewno ktoś zrobił na tym doktorat, a może i habilitację. Wystarczy badać
wpływ czegokolwiek na cokolwiek i już masz *naukę* ;)
Jakieś 20 lat temu w "Przeglądzie technicznym" podawali tytuły prac
doktorskich i znalazł się tam m.in. taki: "Wpływ letniej sesji
egzaminacyjnej na stan biologii pochwy studentek II roku Uniwersytetu
Łódzkiego" :)

--
Immon

10. Data: 2006-07-20 11:47:36

Od: "henryk batuta" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Quasi" <q...@g...pl> napisał w wiadomości
> To ma najwyzej zwiazek z faktem, ze ci co widza w tym "pierdolenie"
nie
> poznaliby nauki nawet gdyby ich po cyckach lizala...

nauka nauką, ale badań przeprowadzonych na 8 parach, czyli w sumie 16
osobnikach, w ciągu zaledwie 10 nocy nie traktowałbym jakoś strasznie
poważnie. wystarczy że szef się w pracy na jednego wścieknie, do
drugiego teściowa przyjedzie, a trzeciemu dziewczyna przesoli zupę i już
'nauka' idzie sie jebać.

Umieram z rozpaczy!! błagam o pomoc, niech ktos skomentuje
Dlaczego Kaczynski zirytował sie art w TAZ?
Lekarze ostrzegają: Sypiamy za krótko
ćwiczenie grupowe z budowaniem domku z kart - może ktoś ma?
dysleksja ? moj problem