"Wielka książka o aborcji".

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Nov 2011 18:31:09 +0100, Lolalny Lemur napisał(a):

> Tia. Zawsze się zastanawiałam dlaczego niektóre dzieci są traktowane jak
> idioci. Czy na tej podstawie powinnam Stasiowi powiedzieć, ze jego oczko
> poleciało do aniołków?

I jeszcze: zapomniałam Ci powiedzieć, jak bardzo mi żal Stasia i Was.
Bo chyba trzeba powiedzieć, jeśli to nie jest jasne - tutaj.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Nov 2011 21:26:20 +0100, medea napisał(a):

> Nie każdy urodził się w rodzinie inteligenckiej, otrzymał staranne
> wykształcenie i wyszedł za arystokratę. Czy w związku z tym agresja na
> nim jest wytłumaczalna?
>
> ...ostatni będą pierwszymi...
> Ewa

Jeśli sie zgłoszą. Tylko pod tym warunkiem. Jedynym, jaki Bóg stawia. Denar
dla każdego - wtedy.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 08 Nov 2011 21:47:30 +0100, Lolalny Lemur napisał(a):

> No niestety - wznowa i enukleacja a teraz znów leci chemia, od
> następnego razu jakaś mocniejsza, cholera wie jak Młody na nią
> zareaguje. Generalnie nie o to mi chodziło. Bardziej o to, że w Biblii
> nie ma nic o aniołkach, które wybierają sobie rodziców.

Nie tylko Biblia.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 01:28:08 +0100, Aicha napisał(a):

> To już nie "ciężko pracujesz razem z mężem do ostatniego dnia swego
> życia, a on płaci za Ciebie składki"? Czyżby przestał?

Nie jestem już zatrudniona - zatem na emeryturze. I nadal ciężko pracuję -
teraz razem z mężem. Zabronisz?

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 01:56:03 +0100, Aicha napisał(a):

> Ja chyba wiem lepiej kiedy, przy jakiej/ich okazji/ach i w jakich
> ilościach kupuję alkohol.

Ty to ZAkupujesz.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 02:06:13 +0100, Aicha napisał(a):

> I że nie rodzą: vide Agnieszka Graff, Magdalena Środa czy Wanda Nowicka
> (3 synów!).

Ich życie miało dla ich matek widocznie jakieś uzasadnienie, skoro
przeżyli.

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2011-11-09 18:58, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> Nie jestem już zatrudniona - zatem na emeryturze. I nadal ciężko pracuję -
> teraz razem z mężem. Zabronisz?

A tę bezpłatność mogłabyś jakoś szczegółowiej opisać? Bo dość trudno mi
sobie wyobrazić, jak wygląda bezpłatna emerytura.

Qra
--
Każdy facet myśli, że kobiety marzą o księciu. Gówno prawda.
One marzą o tym, żeby się nażreć i nie przytyć.

Od: "Nixe" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Qrczak" napisał w wiadomości grup

> Bo dość trudno mi sobie wyobrazić, jak wygląda bezpłatna emerytura.

Normalnie. Ona już nie stoi przy garach, a mąż już jej za to nie płaci.

N.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Qrczak pisze:
> Dnia 2011-11-09 18:58, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> A tę bezpłatność mogłabyś jakoś szczegółowiej opisać? Bo dość trudno mi
> sobie wyobrazić, jak wygląda bezpłatna emerytura.

Albo taka bez osiągnięcia wieku emerytalnego.

--

Paulinka

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 19:25:46 +0100, Qrczak napisał(a):

> Dnia 2011-11-09 18:58, niebożę Ikselka wylazło do ludzi i marudzi:

> A tę bezpłatność mogłabyś jakoś szczegółowiej opisać? Bo dość trudno mi
> sobie wyobrazić, jak wygląda bezpłatna emerytura.

Brak wieku emerytalnego i fakt niezatrudnienia => brak świadczeń.
MOJA prywatna emerytura po zatrudnieniu.

Psycholog on line :-)
Ile jeszcze pożyje...?
realia
"Trei się udało, uda się i nam."