"Wielka książka o aborcji".

891. Data: 2011-11-07 11:56:40

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-07 12:03, Ikselka pisze:

> Chciałam tylko Ci uzmysłowić, ze gdyby nie twój "ciekawy przypadek",
> byłabyś odsyłana od Annasza do Kajfasza.

Nie, wręcz przeciwnie. To ja chciałam Ci uzmysłowić, że gdyby mój
przypadek był zwyczajny, to uzyskałabym odpowiedź i zalecenia już na
pierwszej wizycie u tej pani lub któregokolwiek wcześniejszego lekarza.

Ewa

892. Data: 2011-11-07 11:58:18

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-07 12:01, Ikselka pisze:

> To u nas taka współpraca odbywa się w Swiętokrzyskim Centrum Onkologii.

No widzisz, a powinno się odbywać właściwie na każdym etapie leczenia i
w każdej placówce, jeżeli zachodzi taka konieczność.

Ewa

893. Data: 2011-11-07 12:05:28

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-07 11:44, Ikselka pisze:

> Kupujesz.

> Tiaaaa, dawni kupcy to byli zakupcy zatem...

Wiesz, jak tak czytam Twoje uwagi gramatyczno-ortograficzne, to mi się
przypomina jedna moja znajoma, polonistka z wykształcenia, chociaż nie
pracuje w zawodzie.
Ma swoje ulubione haczyki, za które łapie innych, czyli takie "ulubione"
błędy albo i nawet nie-błędy, które wytyka ludziom. A gdy przyjdzie do
poważniejszej dyskusji na temat, to okazuje się, że w gruncie rzeczy
pojęcie ma blade, a i racji w tym wytykaniu zwykle nie ma. Ostatnio
pomyliła dopełniacz z celownikiem, he he. I w ogóle sama popełnia też
błędy językowe, a nawet ortograficzne. To trochę śmieszne jest, miej na
uwadze.

Ewa

894. Data: 2011-11-07 12:08:35

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-07 12:08, Ikselka pisze:
> No wiec mamy JESZCZE zdrowe społeczeństwo, bo z nadmiarem kobiet -
> gdzie feministki mają coraz więcej do powiedzenia

A czy ktoś powiedział, że feministki nie mogą rodzić dzieci?

> , zajmując się głównie sprawą forsowania aborcji, czym działają
> przeciw sobie... i przeciw społeczeństwu :-]

Skąd wniosek, że feministki zajmują się głównie sprawą aborcji? Czy
tylko dlatego, że to Ty się nią ostatnio głównie interesujesz? ;-P

Ewa

895. Data: 2011-11-07 12:15:16

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> [...]. Ostatnio pomyliła dopełniacz z celownikiem, he he. [...]

Polewanie to wcale nie taka prosta sprawa.

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

896. Data: 2011-11-07 12:28:27

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Nov 2011 12:56:40 +0100, medea napisał(a):

> Nie, wręcz przeciwnie. To ja chciałam Ci uzmysłowić, że gdyby mój
> przypadek był zwyczajny, to uzyskałabym odpowiedź i zalecenia już na
> pierwszej wizycie u tej pani lub któregokolwiek wcześniejszego lekarza.

Pewne byś uzyskała, bo w końcu po to sie idzie do lekarza i jemu za to
placą pensję. Jednakże nie byłabyś traktowana wyjątkowo jak wtedy, kiedy
byłaś wyjątkowym przypadkiem.

897. Data: 2011-11-07 12:31:35

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Nov 2011 13:05:28 +0100, medea napisał(a):

> Wiesz, jak tak czytam Twoje uwagi gramatyczno-ortograficzne, to mi się
> przypomina jedna moja znajoma, polonistka z wykształcenia, chociaż nie
> pracuje w zawodzie.
> Ma swoje ulubione haczyki, za

Na.

> [...]
> pomyliła dopełniacz z celownikiem, he he. I w ogóle sama popełnia też
> błędy językowe, a nawet ortograficzne. To trochę śmieszne jest, miej na

Nie popełniam błędów językowych, a ortograficzne ze dwa na rok i to przez
nieuwagę.

Smieszne jest też, kiedy ludzie "zakupują" pudełko zapałek albo butelkę
napoju. Ja się śmieję z tego, co mnie śmieszy, każdy ma podobnie.

898. Data: 2011-11-07 12:32:05

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-07 13:15, Przemysław Dębski pisze:
> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> Polewanie to wcale nie taka prosta sprawa.

Bez przesady, w pełnym kontekście nie jest aż taka trudna. ;)

Ewa

899. Data: 2011-11-07 12:33:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 07 Nov 2011 13:08:35 +0100, medea napisał(a):

> A czy ktoś powiedział, że feministki nie mogą rodzić dzieci?

Jak je ktoś zapłodni przez przypadek, to mogą, ale raczej abortują wtedy...
To nie jest ważne - ważne, co proponują społeczeństwu: żeby się
abortowało.Do tego sie sprowadza feminizm w Polsce i na świecie.

> Skąd wniosek, że feministki zajmują się głównie sprawą aborcji? Czy
> tylko dlatego, że to Ty się nią ostatnio głównie interesujesz? ;-P

Z mediów :-]

900. Data: 2011-11-07 12:35:02

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 7 Lis, 13:32, medea <x...@p...fm> wrote:
> Bez przesady, w pełnym kontekście nie jest aż taka trudna. ;)

Odrobinke a' propos:

Wędkarz telefonuje do kolegi:
- Wpadnij do mnie jutro rano, pojedziemy na ryby.
- Ale ja nie potrafię łowić! - odpowiada ten drugi.
- Co w tym trudnego? Nalewasz i pijesz.

Psycholog on line :-)
Ile jeszcze pożyje...?
realia