"Wielka książka o aborcji".

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 9 Nov 2011 22:58:44 +0100, Szaulo napisał(a):

> [...]
>
> Rany boskie, jak się później nie pogubić w tym systemie.

Dlaczego? - bardzo prosty. W końcu kiedyś się do Bozi i tak w końcu idzie,
nie? Grunt to konsekwencja.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 23:09:18 +0100, Aicha napisał(a):

> Bardziej wybiórczo niż Ty nie można czytać.
> A Ty miałaś?
> Bo ja owszem - dwa razy.

A czemu JA miałam mieć? - dziecko miało, siedziało spokojnie. Za to ja
widząc zabieg o mało nie zeszłam, czego oczywiście nie pokazałam po sobie,
jeszcze czego.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 23:13:14 +0100, Paulinka napisał(a):

> LOL 3 tyg w szpitalu zakaźnym i punkcja dokładnie w 87' która polegała
> na szybkim wciśnięciu do dwóch otworów nosowych dwóch metalowych prętów
> i przebiciu tkanki kostnej i spuszczeniu ropy u 6-letniego dziecka.
> Ja to pamiętam i to wystarczy. Gro ludzi odwiedziło szpital raz w życiu,
> wtedy, kiedy się urodzili.
> Licytować się nie będę, bo w przypadku Stasia to bardziej niestosowne
> niż Ci się wydaje.

A GDZIE tu była mowa o Stasiu z tymi zatokami - zabij, nie wiem :->

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 23:14:21 +0100, Aicha napisał(a):

> Szczególnie, kiedy niechcący zobaczy ostatnią reklamę tepsy... tę z
> oczami... :(

> Nie, my mamy kapustę. Na polach. A potem w beczce.

Zrozumiała jak umiała.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 23:14:45 +0100, Paulinka napisał(a):

> Premier League. Na ten przykład.

A inne?

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A GDZIE tu była mowa o Stasiu z tymi zatokami - zabij, nie wiem :->

Tu mowa o dziecku, które się boi i cierpi. Aniołki mu nie pomogą. A mama
i tata bardzo.

--

Paulinka

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 09 Nov 2011 23:30:53 +0100, Paulinka napisał(a):

> Tu mowa o dziecku, które się boi i cierpi. Aniołki mu nie pomogą. A mama
> i tata bardzo.

Aniołki nie pomogą, ale zajmą wyobraźnię.

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka pisze:

> A inne?

Siatkówka, scrabble, kuchnia wszelaka (zapraszam na spotkania swoich
znajomych kucharzy - zawodowych) i dzieci! (tak to moje hobby uwielbiam
im poświęcać czas), na taniec brzucha, malunki i inne duperelki jako
Matka Polka nie mam po prostu czasu. Ale, ale ja mam 30 lat za jakieś 20
będę robić to co TY :-).
Jak mi magicznie wydłużysz dobę i moją zdolność działania, to obskoczę
jeszcze fitness po trzydziestce, ale przed czterdziestką..

--

Paulinka

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 23:04, Ikselka pisze:

> Jak się jest dorosłym, to nie. Ale też one nie sa przeznaczone dla
> dorosłych.

To po co je doroslym opowiadasz?

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl

Od: Lolalny Lemur <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-09 23:00, Ikselka pisze:

> Owszem, brrr. Qra nie jest dobra w tworzeniu pozytywnych uzasadnień...

Nie, myślę, że bardzo dobrze ujęła to co miałam na myśli. I co z dużym
prawdopodobieństwem wyobraziłby sobie Staś gdybym mu coś takiego
próbowała sprzedać.

--
Lemuria

http://krotkaseria.blox.pl