"Wielka książka o aborcji".

Temat: Re: "Wielka książka o aborcji".
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 16:20:24 +0100, Veronika napisał(a):

> A najlepiej dogadujesz sie z najwiekszymi swirami.
> Bronisz wlasna klata najgorszych podlecow w okolicy.
> To dopiero ciekawe zjawisko.
> Pewnie nadaje sie do jakiegos leczenia.

Hmmmmm, ten Chrystus pewnie był świrem jak mało kto!

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmmmm, ten Chrystus pewnie był świrem jak mało kto!

Aha. Wiecej pytan nie mam.
Nie jestes jednak normalna.

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 14 Nov 2011 23:25:46 +0100, Veronika napisał(a):

> Aha. Wiecej pytan nie mam.
> Nie jestes jednak normalna.

No prawda, że nie?
:-)

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 19:31, Ikselka pisze:

> Hmmmmm, ten Chrystus pewnie był świrem jak mało kto!

Już mamy się do Ciebie modlić, czy możemy najpierw ukrzyżować? ;-P

Ewa

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-11-14 23:25, Veronika pisze:

> Aha. Wiecej pytan nie mam.
> Nie jestes jednak normalna.

A bo to pierwszy Chrystus na psp...

Ewa

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A bo to pierwszy Chrystus na psp...

Nie zauważyłem, żeby Iksi gdzieś napisała że jest Chrystusem. Tym bardziej
jestem zszokowany Twą umiejętnością dostrzegania Chrystusa w innych ludziach
:P

Na post po zbóju zaprosił
P.D.

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
>
> Nie zauważyłem, żeby Iksi gdzieś napisała że jest Chrystusem. Tym bardziej
> jestem zszokowany Twą umiejętnością dostrzegania Chrystusa w innych

No to Lebowski jest ;)

Wiem, wiem, tertium datur.

Sz.

Od: "Qrczak" <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
>
> Nie zauważyłem, żeby Iksi gdzieś napisała że jest Chrystusem. Tym
> bardziej jestem zszokowany Twą umiejętnością dostrzegania Chrystusa w

Mnie boli wątroba. Mogę być Prometeuszem.

Qra

Od: "Szaulo" <z...@...ll> szukaj wiadomości tego autora

X-No-Archive:yes

> Dnia dzisiejszego niebożę Przemysław Dębski wylazło do ludzi i marudzi:

> Mnie boli wątroba. Mogę być Prometeuszem.

A mnie istnienie. Żeby odreagować, mogę być sępem.

Sz.

Od: "Veronika" <veronika_veronika@spam_op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hmmmmm, ten Chrystus pewnie był świrem jak mało kto!

Ale w przeciwienstwie do ciebie dogadywal sie rowniez z normalnymi.
Wiec stuknij sie porzadnie w leb. Najlepiej patelnia.

Psycholog on line :-)
Ile jeszcze pożyje...?
realia
"Trei się udało, uda się i nam."