Re: Wielka milosc

1. Data: 2000-01-01 15:33:55

Temat: Re: Wielka milosc
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariusz K. Grzeca <m...@i...mps.com.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych
napisał:Pine.LNX.4.10.10001011437460.674-100000@cerr
o_torre.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
SLONCE..........wierz

> [...]
> <84g334$ec1$2@h1.uw.edu.pl>
> <84iqk7$e7e$1@h1.uw.edu.pl>
> <84iqk8$e7e$2@h1.uw.edu.pl>
> <84iqk8$e7e$2@h1.uw.edu.pl>
> Widze, wiec, ze twoja "psychoanaliza" (ktorej z wielkim zapalem
> oddaja sie wszyscy grupowicze z IQ na poziomie uposledzonego
> szympansa) jest oparta na wlasnym, wieloletnim juz doswiadczeniu (tzn.
> ciaglym braku partnerki - po twojemu "jakiejs dupci"). Twoje
> niezaprzeczalnie ogromne doswiadczenie doskonale podpowiada ci
> przyczyny ciaglego gniewu i goryczy - twojego, czego dowodem sa
> m.in. powyzsze posty, czy twoja debilna "diagnoza".

W jednym watku musze sie poprawic i honory Ci zwrocic. Lapka juz mi
wyskakuje i nawet jakies strony, ale bez zadnej tresci :-))). Teraz to juz
nie wiem czy ja jestem taki komputerowy osiol ( do czego sie lekko
przyznaje ), czy tez Ty Guru komputerowy fuszere odwaliles ???
Mysl o tej socjotechnice i na dokladke o komunikacji tez pomysl. Coby do
pary bylo !!!

TRABUL

1. Data: 2000-01-02 21:55:38

Od: "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL <9...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości:
<84l6m9$89l$1@h1.uw.edu.pl>...

>TRABUL

Zeby nie bylo watpliwosci - jestes chamowaty i prostacki, bez wzgledu na
synka Adasia , klopoty zdrowotne itd. Nie chodzi mi o Twoje poglady - sa
tylko twoje , ale o sposob ich przedstawiania.

*plonk*
Bozena

1. Data: 2000-01-02 22:17:42

Od: "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorrit > napisał(a) w wiadomości: ...

>Ależ Bożenko! Czyżbyś akceptowała napastowanie seksualne nieletniego
chłopca
>przez zwyrodniałego moralnie pedała w dworcowym klozecie???

Ależ Dorrit!
Czyzbyś nie zrozumiała , _czego_ nie_ akceptuje_?
Wprost nie chce mi sie wierzyć........

A gdybyś Ty była
>przedmiotem ataku starej, brudnej, obleśnej, być może seropozytywnej
lesby?

Gdybym byla przedmiotem ataku , to prawdopodobnie zachowalabym sie tak, jak
wtedy, kiedy atakowali mnie strasznie heteroseksualni, podnieceni dziko
chłopcy z Dominowa -
( -poprawczak). Czyli waliła po pyskach. I oberwałam wtedy okrutnie i
zostało mi to w pamięci - czy to znaczy , że teraz mam prześladować :
1/ chłopców?
2/ heteroseksualistów?
3/ wszystkich , ktorzy byli w poprawczaku?
Czy moze masz dla mnie jakies inne propozycje?

>Do ludzi tak zdegenerowanych, przemawiają proste argumenty. Jak byś ją raz
>wzięła pod obcas, drugi raz by się zastanowiła, czy atakować fizycznie

Jasne - jak pisałam biłam pierwsza - ale niewiele mi to pomogło!

>sprawniejszych. W tym sensie nie uważam, aby Trabul zrobił źle.

Nie o to chodzi co zrobil. Chodzi o to jak o tym pisze.

>Tu też wszyscy jesteśmy tylko wirtualną abstrakcją a na akceptację
pracujemy
>w swoim rzeczywistym środowisku.

Nie narzekam, czego wszystkim zycze.

>Dorrit
>P.s. Trabulowi ostatnio złodzieje podprowadzili dwie bryki. Nic dziwnego,
że
>taki nerwowy ;).

........hmmmmmmmm!
Znam wieksze powody do nerwowosci i osoby, ktorych to dotyczy nie pluja
jadem........

Klasa - albo sie ja ma, albo nie........

Pozdrawiam.
Bozena

1. Data: 2000-01-03 07:07:55

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bozenakp <b...@p...man.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:84oh64$r22$...@h...man.lublin.pl...
TRABUL wrote:

> Zeby nie bylo watpliwosci - jestes chamowaty i prostacki, bez wzgledu na
> synka Adasia , klopoty zdrowotne itd. Nie chodzi mi o Twoje poglady - sa
> tylko twoje , ale o sposob ich przedstawiania.

Zeby nie bylo watpliwosc to tu nie konkurs pieknosci, a Ty nie podstarzaly
mam nadzieje ) juror siedzacy na widowni. Dokonuj ocen merytorycznych, a
nie bierz jako punkt wyjscia ozdobnikow emocjonalnych , ktore do tresci sie
maja jak piesc do nosa. Gotow jestem pomyslec, ze argumentow brak !!! i
tylko stac Cie na takie ogolne.......... uliczne oceny , czy tez typu jedna
ciotka drugiej ciotce !!! Co mowiac szczerze jako czlowiek po przejsciach i
pytaniach zasadniczych rozumie i pospulstwu wybaczam, bo coz tu oczekiwac???
Dla panienki jak to dla panienki jeszcze forma wazniejsza od
tresc............CO ???? I nic sie nie liczy tylko te pare barwnych slowek,
ktore przeciez klamstwem zadnym nie sa, a tylko nieestetycznym wyrazeniem
stron zycia, co niektora zreszta bardzo pociagajaca. Gdyby panienka miala
juz odrobine rozdzielnosci umyslowej to odzielilaby tres od formy w sposob
elegancki i sadze, ze wtedy zawstydzic by Ci sie udalo mnie latwiej. A
tak...........??? No ale coz...... metod nalezy sie uczyc przez cale zycie
!!!
Tak na koniec to sie specjalnie nie przejmuj tym co napisalem, tylko wnioski
wyciagnij !!! z pozytkiem dla Siebie. Mam nadzieje, ze napiszesz cos
jeszcze...........chociazby po to aby dysonans zniwelowac. A ja jako
czlowiek wytwralosci nauczony przez zycie, cierpliwie Twoja pisanine zniose
i nauki bez honorarium przekaze.

WIECEJ LUZU
TRABUL

Re: problem z dziewczyna