Re: Wielka milosc

1. Data: 1999-12-24 16:19:12

Temat: Re: Wielka milosc
Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> innych problemow i spraw na glowie.
> z czasem jednak wszystko zaczelo sie ukladac i powstalo cos w rodzaju
> milosci.
> teraz nie potrafie sie juz z tego "wyplatac" (nie pisze tego w
> negatywnym znaczeniu, bo nie jest tak zle), ale takie przebywanie z
> druga osoba uzaleznia uczuciowo. czlowiek chociaz chcialby to boi sie
> zmian, ta osoba jest wiec dla niego wszystkim co ma, ma w niej oparcie,
> to jak rutyna, ktora czasem moze przerodzic sie w nude.
> tak bylo u mnie i prawde mowiac nie zaluje, ze tak sie stalo,

Idz czlowieku na jakas pedalska liste !!!!!!!!!!! I ani slowa o jakijkolwiek
tolerancji !!!!!!!

TRABUL

1. Data: 1999-12-24 17:39:36

Od: Miros/law `Jubal' Baran <b...@k...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL <9...@p...onet.pl> wrote:

> Idz czlowieku na jakas pedalska liste !!!!!!!!!!! I ani slowa o
> jakijkolwiek tolerancji !!!!!!!

Niespecjalnie rozumiem Twój idiotyczny wybuch. Mógłbyś go nieco
uzasadnić, zanim wcisnę ^K?

miłego wieczora
Wesołych Świąt,
i łaski Tego, Który Jest

życzy (ludzkim głosem)

Jubal, z dyżuru.

1. Data: 1999-12-24 18:33:49

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Miros/law `Jubal' Baran <b...@k...org.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:840b4o$20h$...@g...uci.agh.edu.pl...

> Niespecjalnie rozumiem Twój idiotyczny wybuch. Mógłbyś go nieco
> uzasadnić, zanim wcisnę ^K?

Nie musisz !!! Wcisnij ^K.

TRABUL

1. Data: 1999-12-24 18:53:04

Temat: Odp: Wielka milosc
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL:
> Idz czlowieku na jakas pedalska liste !!!!!!!!!!! I ani slowa o
jakijkolwiek
> tolerancji !!!!!!!

Stary! Akurat Axel jest calkiem w porzadku gosc! :)))

Jesli roznosi Cie 'nadmiar energii' to polecam niejakiego AR-a i Slodzika
(+wszystkie ich 'wcielenia' na psst) - akurat cos dla Ciebie. ;)))
--
Czarek

1. Data: 1999-12-25 12:05:18

Od: "Marta" <e...@k...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od samego początku wiedziałam, że Andrzej(jest moim mężem od 1,5 roku) to
właśnie moja druga połówka.
Użytkownik TRABUL <9...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:8406fp$gp3$...@h...uw.edu.pl...

1. Data: 1999-12-27 02:13:00

Od: k...@p...fm (Karol Zmyslowski) szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 25 Dec 1999 12:05:18 GMT, "Marta" <e...@k...net.pl> wrote:

> [...]
Czołem!

Myślę, że są. Grupa jednak jest ...hmmm... zdominowana przez ludzi z
problemami, właśnie na tym polu. Niemniej jednak... zdarzają się
ludzie, którym do szczęścia brakuje już niewiele :)
>swojego
Ciężko powiedzieć, czy na osobę z którją jestem czekałem całe życie,
niemniej jednak... przyznam się, że nasza wspólna miłość była
rzeczywiście taką, jaką poeci, pisarze i większość ludzi nazywa
"miłością od pierwszego wejrzenia".
Owszem, można. Choć nie spotyka się często takich miłości, to jednak
jest to w pewnych sytuacjach możliwe.

Pozdrawiam!

Karol Z.

1. Data: 1999-12-27 09:19:28

Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> Idz czlowieku na jakas pedalska liste !!!!!!!!!!! I ani slowa o jakijkolwiek
> tolerancji !!!!!!!
>
> TRABUL

To ty idz na jakas heteroseksualna liste, bo ta akurat nie ma ograniczen
co do orientacji seksualnej.

axel d.
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 1999-12-27 09:54:17

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...

> To ty idz na jakas heteroseksualna liste, bo ta akurat nie ma ograniczen
> co do orientacji seksualnej.

Sluchaj czlowieku ........nie wyjezdzam z tekstami czy wole chlopca czy
dziewczynke..........to jest sprawa prywatna i niech taka pozostanie. Jezeli
wolisz ciagnac druta kloesiowi, niz strzelac patelnie dziewczynie to jest
TWOJA SPRAWA .............i mnie nic do tego. Ale na litosc boska po jakiego
grzyba ......wydajesz sie z tym ??? Chyba, ze stoja za tym motywy natury
psychologiczne np. potrzeba akceptacji. To ze jestes jak sam twierdzisz
homeseksualista nie oznacza wcale zes glupi. Wiec moze laskawie
powiedz...........czemu to robisz ???
W czasach licealnych mialem maly problem z pedalem w dworcowym kiblu. Cos
mu sie pojebalo...........w kazdy razie zysk z kontaktu ze mna mial taki, ze
umyl sobie leb w sedesie. Potem nie musial sie nawet
perfumowac..........:-)))))) dostal je tez gratis.

TRABUL

1. Data: 1999-12-27 13:08:53

Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> [...]
> umyl sobie leb w sedesie. Potem nie musial sie nawet
> perfumowac..........:-)))))) dostal je tez gratis.

pytanie do wszystkich:
sorry, ze off-topic, ale jak sie robi w netscape 4.6 kill file, albo,
zeby poczta od danego goscia mi sie nie sciagala? (tzw. plonk)

myslalem, ze nie bede musial nigdy tego robic, a jednak...

axel d.
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 1999-12-27 13:23:12

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> [...]
> zeby poczta od danego goscia mi sie nie sciagala? (tzw. plonk)
>
> myslalem, ze nie bede musial nigdy tego robic, a jednak...

A co tak Ci sie nie podoba w moim poscie ??? Brak owijania w bawelne ???
Przyznaje.... napisane jest prosto i bez ogrudek..........ale tylko po to
aby kazdy zrozumial !!! i doznal takich wrazen estetycznych jakich ja
doznaja slyszac o chomosksualistach. Alle generalnie mi nie
przeszkadzaja...........pod warunkiem, ze swoje preferencje zatrzymuja do
swojej wiadomosci.

Wiecej luzu :-))))))))
TRABUL

Re: problem z dziewczyna