Re: Wielka milosc

1. Data: 1999-12-27 13:43:27

Temat: Re: Wielka milosc
Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> A co tak Ci sie nie podoba w moim poscie ??? Brak owijania w bawelne ???
> Przyznaje.... napisane jest prosto i bez ogrudek..........ale tylko po to
> aby kazdy zrozumial !!! i doznal takich wrazen estetycznych jakich ja
> doznaja slyszac o chomosksualistach. Alle generalnie mi nie
> przeszkadzaja...........pod warunkiem, ze swoje preferencje zatrzymuja do
> swojej wiadomosci.
>
> Wiecej luzu :-))))))))
> TRABUL

czego ty sie czlowieku mnie czepiasz? jesli nie lubisz homoseksualistow
to juz twoj problem, a nie moj. ja dla przykladu nie lubie ludzi,
ktorych ksywa zaczyna sie na "T" bo kiedys, jak bylem na scenie amigowej
to taki jeden Trooper mnie strasznie wkurzyl.
zobacz sobie jaki jest tytul maila, od ktorego zaczela sie ta dyskusja.
Monika prosila aby ktos kto ma doswiadczenie w zwiazkach z drugim
czlowiekiem cos napisal, wiec napisalem. to, ze w moim przypadku jest to
facet nie ma zadnego znaczenia. moglem napisac to samo tylko zamiast
uzywajac "on" pisac "ona" i na jedno by wyszlo.
jesli chcesz sie wyszumiec to rob to na grupach, ktore pelne sa takich
pieniaczy jak ty a nie zasmiecaj powaznej grupy.

axel d.
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 1999-12-27 13:52:49

Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL <9...@p...onet.pl> napisal(a):
> W czasach licealnych mialem maly problem z pedalem w dworcowym kiblu. Cos
> mu sie pojebalo...........w kazdy razie zysk z kontaktu ze mna mial taki,
ze
> umyl sobie leb w sedesie. Potem nie musial sie nawet
> perfumowac..........:-)))))) dostal je tez gratis.

*PLONK*

--
"Patriotyzm jest choroba psychiczna, ktora
zabila, zabija i z pewnoscia zabije miliony osob..."

1. Data: 1999-12-27 18:42:42

Od: "bozenakp" <b...@p...man.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL <9...@p...onet.pl> napisał(a) w wiadomości:
<847p5i$7gp$1@h1.uw.edu.pl>...

>Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
>napisał:9...@g...newsgate.pl...

>Jezeli
>jest

>Wiecej luzu :-))))))))
>TRABUL

Sprawia Ci przyjemnosc jak kogos obrazisz?
Wydajesz sie sobie od razu lepszy?
Bylaby to Twoja sprawa, gdyby nie dziala sie na forum publicznym.
Z ogromny obrzydzeniem czytalam Twoje wypociny. Oczywiscie, moge cie
wylaczyc z czytania, ale licze na to, ze sie opamietasz, bo jak do tej pory
mialam bardzo duza satysfakcje z powodu o wiele wyzszej kultury osobistej
uczestnikow nasze grupy.
Przeciez mozesz dalej do niej nalezec
Wiecej luzu - a nie zajadlej wscieklosci Trabul!
Bozena.

1. Data: 1999-12-27 20:00:02

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, "TRABUL" <9...@p...onet.pl> na pl.sci.psychologia
napisał(a):

> [...]
>doznaja slyszac o chomosksualistach. Alle generalnie mi nie
>przeszkadzaja...........pod warunkiem, ze swoje preferencje zatrzymuja do

Bedzie bo juz Cie nie bede czytal.
*cybax*

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl

... "God is dead"-Nietzsche, "Nietzsche is dead"-God

1. Data: 1999-12-28 08:43:54

Od: "g_HUNT" <g...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bialobaltim <b...@n...pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:847rfm$i2j$1...@s...icm.edu.pl...
> ze
> >
> *PLONK*
>
> Bialobaltim

Dlaczego go zplonkowałeś za opis tego zdarzenia?. Był napastowany w
dworcowej ubikacji, czy nie miał prawa się bronić?. Nie wszyscy
homoseksualiści są tak kulturalni jak Axel... (od razu mówię, że odnosi
się to też do hetero, żeby nikt niczego mi nie zarzucił).

g_HUNT

1. Data: 1999-12-28 10:16:59

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

TRABUL wrote:

> [...]
> jesli chcesz sie wyszumiec to rob to na grupach, ktore pelne sa takich
> pieniaczy jak ty a nie zasmiecaj powaznej grupy.

NIE CZEPIAM SIE CIEBIE CZLOWIEKU !!!!!!
ZROZUM................to z kim wolisz kopulowac TO JEST TWOJA SPRAWA
!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nie ma to nic wspolnego z jakims lubieniem czy nie. Nie przeszkadza mi zes
Homoseksualista, ale przeszkadza mi, ze z tym wyjezxdzasz, tam gdzie nie
powinienes. Chcesz o tym pogadac... pusc oddzielny temat :
np. "Milosc GEJOW" czy cos podebnego i tam uzewnetrznaja sie do
woli............a nie wlazisz
w buciorach tam gdzie nie mjejsce na to. To stad Axelku taka moja reakcja.
Przy sniadanku lubie poczytac gazety. Pare lat temu w NIE.... tego swini
Urbana
znalazlo sie zdjeci dwoch pedalow jak ciagna sobie
druta.....................zwymiotowalem. Nie lubie takich spraw !!!!! Nie
lubie gdy sie na cos takiego natykam!!!!!!!!!!!!! Ale generalnie nic do Was
nie mam. Powiem nawet,
ze WSPOLCZUJE za taka przypadlosc losu. Toc nie jest to wasza wina
!!!!!!!!!!! I mysle, ze jest wam z tym ciezko !!! Wiadac MATKA NATURA nie
jest tak do konca sprawiedliwa !!!!.......o ile mozna powiedziec o
jakiejkolwiek sprawiedliwosci.

Wspolczujacy i pelen zrozumienia
TRABUL

1. Data: 1999-12-28 10:24:00

Od: a...@f...com.pl (Axel D.) szukaj wiadomości tego autora

g_HUNT wrote:

> [...]
> homoseksualiści są tak kulturalni jak Axel... (od razu mówię, że odnosi
> się to też do hetero, żeby nikt niczego mi nie zarzucił).

to chyba kwestia zachowania kultury.
moglby po prostu napisac: "bylem napastowany przez homoseksualiste w
dworcowej ubikacji i stad mam nieprzyjemne skojarzenia". ale jesli ktos
pisze w jaki sposob potraktowal delikwenta i ze nie obylo sie bez uzycia
przemocy w dosc ordynarny sposob to mi sie juz nie podoba.
takie praktyki stosuje sie w wojsku na mlodszych zolnierzach i wg mnie
sa objawem choroby psychicznej (dreczycielstwo, stosowanie przemocy "dla
zabawy", sadyzm).
ja osobiscie nie stosuje przemocy w zadnej formie i nie podoba mi sie
kiedy ktos to robi i jeszcze dodatkowo obnosi sie z tym publicznie.
przeczytawszy tenze post Trabula wiedzialem juz, ze z tym czlowiekiem
nie chcialbym miec do czynienia w zadnej formie. moze inni tez poszli
tym sladem i splonkowali go.

axel d.
--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 1999-12-28 10:35:15

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik bozenakp <b...@p...man.lublin.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:848bmf$hf6$...@h...man.lublin.pl...
TRABUL wrote:

> [...]
> uczestnikow nasze grupy.
> Przeciez mozesz dalej do niej nalezec
> Wiecej luzu - a nie zajadlej wscieklosci Trabul!

Slyszales cos takiego jak WOLNOSC. Kazdy ma prawo do artykulacji swoich
mysli i przekonan............wszakze pod jednym warunkiem..........nie moze
to naruszac w zaden sposob interesow i wyborow drugiego czlowieka. A Axel
naruszyl moje prawo do nie stykania sie z podobnymi tematami. Chce mowic o
tym .......prosze bardzo, ale niech zaznaczy, ze to jest "o kochajacych
inaczej" w oddzielnym temacie. I niech tam pisze co chce !!!! Jego prawo
!!!! Ale nie bedzie tak, ze mniejszosc ma wieksze prawa niz wiekszosc !!!!
Czy zaczynajac czytac "Wielka milosc" pomyslales, ze wtryni sie jakis
homeseksualista ??? Byc moze jestes bystrzejszy ode mnie i pomyslales, ale
ja nie!!! Stad moja gwaltowna reakcja.
I nie chrzac mi tu o kulturze osobistej !!!!!!!!!!!!! Brak wyczucia (mowie
delikatnie) wykazal w calej rozciaglosc AXEL.
co do zajadlosci przyjacielu.........to sforlumowanie to odbieram jako
komplement.......a dlaczego to domysl sie sam jak Ci sie chce (mnie by sie
nie chcialo ).

TRABUL

1. Data: 1999-12-28 10:37:17

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bartek Nagorny <b...@k...kalisz.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:4...@4...com..
.
TRABUL wrote:

> Bedzie bo juz Cie nie bede czytal.
> *cybax*

Wielka szkoda ....ale trudno.

TRABUL

1. Data: 1999-12-28 10:41:42

Od: "TRABUL" <9...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Bialobaltim <b...@n...pl> w wiadomości do grup
> [...]

Chyba Ci komorki przestaly dzialac ???? PLONK za to, ze mnie jako
siedemnastolatka chcial poderwac pedal i za to dostal po ryju z dodatkowymi
atrakcjami. Toc tamta sytuacja siedzi mi do tej pory w glowie jak jakis
wrzod na dupie.

TRABUL

Re: problem z dziewczyna
Re: Gdzie opis grupy pl.soc.religia?