Re: jak sie dowartosciowac?

1. Data: 2000-01-05 22:53:37

Temat: Re: jak sie dowartosciowac?
Od: "Zenobiusz" <s...@s...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

hahahhahahahahahahahahahaha fajny tekst ale chyba dowartosciowanie to co
innego powialo ironia ze az okno zamknolem gdybys byl mym sasiadem to
podejrzewalbym ze chcesz pozyczyc duza sume pieniedzy. Expert heh napisales
to abym uwierzyl ze jestes kims wyjatkowym??? specjalista? heh to smutne
moim zdaniem ludzie to ludzie i maja slabosci a jak ktos pisze o sobie
ekspert i mowi ze moze zdzialac cudo to sie nadzwyczajniej dowartosciowuje
kosztem innych. Jestem expertem sluchajcie mnie moge wam pomuc (mam monopol
na pomaganie znam sie na tym najlepiej jestem polbogiem). Wlasnie czy mozna
sie dowartosciowac nie kosztem innych? przeciez jak blysne uroda to tych
brzydkich szlag trafi, Bardzo to widac na przykladzie dziewczyn jak jedna
jest chuda a druga przy kosci i ladniejsza sie glupim zachowaniem
dowartosciowuje. o to tu chodzi? Zeby poazac innym ze sie jest lepszym? a
moze lepszym niz sie jest naprawde? Moze trza ich styrac wtedy bedziemy przy
nich wyzsi? ktoredy droga panie "EKSPERT" lub "Polbogpolczlowiek"
.

1. Data: 2000-01-06 10:17:46

Od: expert <e...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zenobiusz wrote:

> [...]
> podejrzewalbym ze chcesz pozyczyc duza sume pieniedzy. Expert heh napisales
> to abym uwierzyl ze jestes kims wyjatkowym???

Przyjales dowartosciowanie z ironia.
Zatem go wycofuje w calosci, gdyz nie zaslugujesz na dowartosciowanie.
Jezeli teraz wpadniesz w depresje to byl to jedynie twoj wybor.
Jacek

Re: Homoseksualizm i nienawiść.
Odp: Zmiana osobowości
Re: Wesolych Swiat