Re: Homoseksualizm i nienawiść.

1. Data: 1999-12-24 10:22:49

Temat: Re: Homoseksualizm i nienawiść.
Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek <c...@y...com> napisal(a):
> Bialobaltim:
>
> Do pewnego stopnia: owszem. Jednak zasadniczo: nie. ;)))

Heh, ale te zewnetrzne mialy wplyw na wewnetrzne, ktore wplynely znowu na to
co uwazasz za "wole", mowilem temat rzeka :-)

> Abysmy sie dobrze zrozumieli: obecnie niewatpliwie mamy do czynienia
> rzeczywiscie z probami-przejawami zmonopolizowania 'zycia' ze strony
> 'pewnych gremiow'.
> IMO nie nalezy mimo to doszukiwac sie powiedzmy 'dziury w calym'(?). ;)))

Abecnie? A kiedys nie mielismy? A pozniej nie bedziemy mieli?
To jest zjaiwsko globalne, w tym sensie musimy to rozpatrywac
"Wolnosc" jest pojeciem iluzorycznym, nie wazne ile bys dal niektorym
"wolnosci" oni i tak jak cmy do swiata pojda za jakims autorytetem, system
wartosci itd.

Po
> ;-)
>
> Byc moze masz racje troche. Ja tez pewnie jestem przeczulony na punkcie
prob
> 'myslenia za mnie'. ;)))

Dlatego napisalem o tej reakcji obronnej ;-) Widzisz, Spiskowa Teotria
Patriarchatu dziala ;-)))

> A swoja droga to kto dzisiaj nie jest 'skazony' wartosciami
patriarchatu...?
> ;)

Kazdy jest, niektorzy jednak pozbyli/waja sie tego smiecia :-)

--
"Patriotyzm jest choroba psychiczna, ktora
zabila, zabija i z pewnoscia zabije miliony osob..."

1. Data: 1999-12-24 18:53:02

Temat: Odp: Homoseksualizm i nienawiść.
Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Bialobaltim:
> Heh, ale te zewnetrzne mialy wplyw na wewnetrzne, ktore wplynely znowu na
> co uwazasz za "wole", mowilem temat rzeka :-)

Przesaaadzasz. ;)))))
Wnetrze to wnetrze, a co 'obce' to czuc na kilometr, nie sadzisz? :)

> [...]
> "Wolnosc" jest pojeciem iluzorycznym, nie wazne ile bys dal niektorym
> "wolnosci" oni i tak jak cmy do swiata pojda za jakims autorytetem, system

Ojej! Az tak niedobrze? ;)))

> Kazdy jest, niektorzy jednak pozbyli/waja sie tego smiecia :-)

Nie zmienisz swiata ot tak po prostu... Szkoda troche zdrowia...? ;)))))

Pozdrawiam swiatecznie. :)))
--
Czarek

1. Data: 1999-12-25 09:40:03

Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek <c...@y...com> napisal(a):
> Bialobaltim:
>
> Przesaaadzasz. ;)))))
> Wnetrze to wnetrze, a co 'obce' to czuc na kilometr, nie sadzisz? :)

To se ne da. Cala Twoja tzw. osobowosc jest od malego ksztaltwana czynnikami
zewnetrznymi

> Ojej! Az tak niedobrze? ;)))

Nie wiem czy niedobrze, po prostu tak bylo, jest, bedzie

> Nie zmienisz swiata ot tak po prostu... Szkoda troche zdrowia...? ;)))))

Nie mowie o swiecie, mowie o pozbywaniu sie nalecialosci z podswiadomosci
:-)

1. Data: 1999-12-25 16:55:33

Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Bialobaltim:
> To se ne da. Cala Twoja tzw. osobowosc jest od malego ksztaltwana
czynnikami
> zewnetrznymi

Nie zgadzam sie z Toba.
Czynniki zewnetrzne IMO implikuja poznawanie wnetrza jednostki. Obce
'nalecialosci' IMO sa mniej lub bardziej szkodliwe dla rownowagi psychicznej
czlowieka.
Od tych tez nie uda Ci sie mnie odwiezc. :)))))))))

> Nie wiem czy niedobrze, po prostu tak bylo, jest, bedzie

Czyli czlowiek to w duzym stopniu 'ubezwlasnowolniona' istota realizujaca
glownie 'oczekiwania' spoleczne.....? Chyba az tak to nie ma. Mamy instynkt
spoleczny ale rowniez wolna wole oraz poczucie *koniecznosci* realizowania
sie jako jednostka.
Np homoseksualizm to w pewnym sensie postawa aspoleczna i podobnie jak wiele
innych potwierdza raczej moj punkt widzenia. :)))))))

> Nie mowie o swiecie, mowie o pozbywaniu sie nalecialosci z podswiadomosci
> :-)

Znowu ogolno-swiatowy spisek....? ;))))))))))))
Tak na serio to dobrze jest IMO odkrywac informacje tkwiace w naszej
podswiadomosci na ile sie tylko da to zrobic, ale uwaga!!!: wymaga to m.in.
pokory oraz co wazne duzej zdolnosci do osiagania rownowagi
emocjonalnej............. Samodzielne 'grzebanie' w podswiadomosci jest z
reguly 'niebezpieczne' IMO. :)))

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 1999-12-27 11:45:41

Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek <c...@y...com> napisal(a):
> [...]
psychicznej
> czlowieka.
> Od tych tez nie uda Ci sie mnie odwiezc. :)))))))))

Cala Twoja osobowosc jest ksztaltowana przez czynniki zewnetrzne, nie chce
mi sie dyskutowac na tak banale kwestie
Przeanalizuj, czy bylbys taki sam, gdybys urodzil w kraju ogarnietym wojna,
w przepychu, w rodzinie patalogicznej etc. etc.

> Czyli czlowiek to w duzym stopniu 'ubezwlasnowolniona' istota realizujaca
> glownie 'oczekiwania' spoleczne.....?

Tego chca przewodcy, a takze wspolmieszkancy, kiedy sie zorientuja, ze to
godzi w ich interesy

Chyba az tak to nie ma. Mamy instynkt
> spoleczny ale rowniez wolna wole oraz poczucie *koniecznosci* realizowania
> sie jako jednostka.

Niwatpliwie, choc jak juz mowilem kwestia wolnej woli jest niezwykle
problmatyczny, jak na razie mamy tylko cala kupe determinizmow. Jednak jako
jednostka czujemy potrzeby okreslenia sie przez czynniki zewnetrzne, czyli
chcemy wplywac na innych ze stada

> Np homoseksualizm to w pewnym sensie postawa aspoleczna i podobnie jak
wiele
> innych potwierdza raczej moj punkt widzenia. :)))))))

Jest aspoleczna bo zostala przez spoleczenstwo wykleta i tylko dlatego
Homoseksualizm byl w Grecji chlebem powszednim

> Znowu ogolno-swiatowy spisek....? ;))))))))))))

A jakze :-)))) Nie, po prostu mam swiadomosc, ze zostalem uksztalowany przez
cala kupe determinizmow

> [...]
> pokory oraz co wazne duzej zdolnosci do osiagania rownowagi
> emocjonalnej............. Samodzielne 'grzebanie' w podswiadomosci jest z

Niewatpliwie, dlatego zawsze jak cos znajde stosuje odpedzenie smiechem,
uwierz mi, to zawsze dziala :-)

1. Data: 1999-12-27 15:58:54

Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Bialobaltim:
> [...]
wojna,
> w przepychu, w rodzinie patalogicznej etc. etc.

To dosyc kontrowersyjne zagadnienie IMO.
Skrajne okolicznosci ktore proponujesz zawsze pozostana w kregu
teoretycznych rozwazan.
Spotkalem sie m.in. z opisami pewnych ewidentnych zbieznosci w zachowaniu i
postawie blizniakow wychowywanych w roznych srodowiskach (kulturach) i kazdy
z tych przykladow obala punkt widzenia jaki przedstawiasz.
Oczywiscie teoretycznie mozna sobie wyobrazic 'dowody' na potwierdzenie
'oficjalnych' tez ktore proponujesz, lecz w praktyce jest (z reguly
niestety) inaczej. No chyba ze sprobujesz mnie przekonac podajac jakies
super trafne przyklady........... ;)))

> Jest aspoleczna bo zostala przez spoleczenstwo wykleta i tylko dlatego

Jednak nie zmienia to faktu............... :)

> Homoseksualizm byl w Grecji chlebem powszednim

W Grecji??? Hmmm....

> A jakze :-)))) Nie, po prostu mam swiadomosc, ze zostalem uksztalowany
przez
> cala kupe determinizmow

...ktore czesto sam 'wybrales' sposrod wielu innych, zas czesc z pozostalych
zwyczajnie negujesz - nic nowego. :)

> Niewatpliwie, dlatego zawsze jak cos znajde stosuje odpedzenie smiechem,
> uwierz mi, to zawsze dziala :-)

Sceptycyzm wyrastajacy z cynizmu? ;)))

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 1999-12-28 12:13:12

Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek <c...@y...com> napisal(a):
> To dosyc kontrowersyjne zagadnienie IMO.
Niezwykle :-)
> Skrajne okolicznosci ktore proponujesz zawsze pozostana w kregu
> teoretycznych rozwazan.
Posluguje sie sytuacjami skrajnymi, aby naswietlic odpowiednio sprawe.
Nie moge mowic wystarczajaco szczegolowo, bo skad mam wiedziec, gdzie i
kiedy sie urodziles?

> [...]
> 'oficjalnych' tez ktore proponujesz, lecz w praktyce jest (z reguly
> niestety) inaczej. No chyba ze sprobujesz mnie przekonac podajac jakies

Co oznaczaja "ewidentne zbieznosci"? Musisz bardziej sprecyzowac, nie
twierdze, ze niektore rzeczy nie byly zbiezne, ale na pewno nie byli
podobni, czy rozumieli sie bez slow jakby wychowywali sie razem? Czy
nalecialosci kulturowe nie stanowily jakiejs bariery?
Nie da sie wyeliminowac czynnikow, ktore oddzialywuja na nas od dziecinstwa
Mysle, ze mowienie o tym, ze nasza osobosc nie zalezy od czynnikow
zewnetrznych jest sprzeczne z puntu widzenia ewolucji
Cecha asymilacji jest jedna z wazniejszych. Kiedy ktos nie musi walczyc o
byt, poswieci wiecej czasu na rozwoj intelektualny & vice versa.

> Jednak nie zmienia to faktu............... :)

Jest to fakt subiektywny

> W Grecji??? Hmmm....

I w Imperium Romanum
> przez
>
> ...ktore czesto sam 'wybrales' sposrod wielu innych, zas czesc z
pozostalych
> zwyczajnie negujesz - nic nowego. :)

Nie tyle co wyobralem, odrzucilem i przyjelem ze wzgledu na usztalowana
odpornosc psychiczna :-)

> Sceptycyzm wyrastajacy z cynizmu? ;)))

Zbyt daleko posuniety wniosek :-)

1. Data: 1999-12-28 14:51:57

Od: "Czarek" <c...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Bialobaltim:
: Posluguje sie sytuacjami skrajnymi, aby naswietlic odpowiednio sprawe.
: Nie moge mowic wystarczajaco szczegolowo, bo skad mam wiedziec, gdzie i
: kiedy sie urodziles?

Naukowe dywagacje? - wymagaja jednak 'szczatkow' uzasadnienia, inaczej sa
tylko teoriami. Mowmy bardziej o faktach. :))

: Jest to fakt subiektywny

hiehie... Widzisz, z punktu widzenia nauki sytuacja kiedy pada deszcz
rowniez jest faktem subiektywnym poniewaz np 5 km dalej moze byc slonecznie
i sucho. Wiec deszcz z 'naukowo' nie istnieje. Niezle! ;))))
Nie istnieja fakty subiektywne i obiektywne IMO raczej - nic o tym nie wiem.
:))

: I w Imperium Romanum

Ano wlasnie. :)

: Nie tyle co wyobralem, odrzucilem i przyjelem ze wzgledu na usztalowana
: odpornosc psychiczna :-)

Wybieramy ksiazki do czytania, szkole srednia, kierunek studiow, prace,
wspolpartnera, przyjaciol i kilka tysiecy innych 'okolicznosci'
stymulujacych nasza psychike - trywialnie mowiac. :))
To fakt. :))

: Zbyt daleko posuniety wniosek :-)

To taka zartobliwa propozycja tezy sformulowana w formie pytania, OK? :)

Pozdrawiam.
--
Czarek

1. Data: 1999-12-28 15:13:28

Od: s...@p...onet.pl (Osoba Smiertelna) szukaj wiadomości tego autora

Witam,

To ze dalej moze byc slonecznie to nie zmienia faktu, ze deszcz pada - jak wiec
deszcz naukowo moze nie istniec.

O.S.

--
Archiwa polskich grup dyskusyjnych - http://www.newsgate.pl/archiwum.shtml

1. Data: 1999-12-29 16:36:21

Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czarek <c...@y...com> napisal(a):

> Naukowe dywagacje? - wymagaja jednak 'szczatkow' uzasadnienia, inaczej sa
> tylko teoriami. Mowmy bardziej o faktach. :))

Czy musze Ci udowadniac, ze czlowiek wychowany w wojnie i pokoju bedzie
zupelni inny?
> [...]
> i sucho. Wiec deszcz z 'naukowo' nie istnieje. Niezle! ;))))
> Nie istnieja fakty subiektywne i obiektywne IMO raczej - nic o tym nie

Wlasnie, przeciez nie ma rzeczy obiektywnych, ale ja juz sie przyzwyczailem,
ze niektorzy maja swoj system wartosci w ktorym jest miejsce na cos tak
abstrakcyjnego
> : I w Imperium Romanum
>
> Ano wlasnie. :)

Ale Katolicki Spisek zniszczyl ten dobytek :-) [gdzies slyszalem cos
takiego]
> [...]
> wspolpartnera, przyjaciol i kilka tysiecy innych 'okolicznosci'
> stymulujacych nasza psychike - trywialnie mowiac. :))

Owszem wybieramy, ale wybieramy bedac zdeterminowanymi :-)
> : Zbyt daleko posuniety wniosek :-)
>
> To taka zartobliwa propozycja tezy sformulowana w formie pytania, OK? :)

Ok, a wiec odpowiedam: niet. :-)

--
"Patriotyzm jest choroba psychiczna, ktora
zabila, zabija i z pewnoscia zabije miliony osob..."
-Albert Einstein
Bialobaltim
UIN 24370660

Odp: Zmiana osobowości