Re: Homoseksualizm i nienawiść.

From: "Bialobaltim" <b...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Homoseksualizm i nienawiść.
Date: Wed, 29 Dec 1999 17:36:21 +0100
<9...@g...newsgate.pl> <838vkf$hrf$2@sunsite.icm.edu.pl>
<xbW54.60360$Oo3.1373616@news.tpnet.pl> <83e89e$b6h$6@sunsite.icm.edu.pl>
<uYz64.67492$Oo3.1554819@news.tpnet.pl> <83jh3e$d96$2@sunsite.icm.edu.pl>
<Tuc74.72317$Oo3.1649870@news.tpnet.pl> <83opq9$6fu$9@sunsite.icm.edu.pl>
<0yT74.79791$Oo3.1829047@news.tpnet.pl> <83u2i1$89a$4@sunsite.icm.edu.pl>
<LMw84.783$W3.20168@news.tpnet.pl> <83vjh4$7ev$2@sunsite.icm.edu.pl>
<iiP84.2674$W3.63154@news.tpnet.pl> <842fkv$qt3$3@sunsite.icm.edu.pl>
<9G694.3972$W3.92754@news.tpnet.pl> <847rf9$i2j$6@sunsite.icm.edu.pl>
<21M94.8234$W3.196709@news.tpnet.pl> <84ac0a$5be$10@sunsite.icm.edu.pl>
<h84a4.327$qa3.5635@news.tpnet.pl>

Czarek <c...@y...com> napisal(a):

> Naukowe dywagacje? - wymagaja jednak 'szczatkow' uzasadnienia, inaczej sa
> tylko teoriami. Mowmy bardziej o faktach. :))

Czy musze Ci udowadniac, ze czlowiek wychowany w wojnie i pokoju bedzie
zupelni inny?
> : Jest to fakt subiektywny
>
> hiehie... Widzisz, z punktu widzenia nauki sytuacja kiedy pada deszcz
> rowniez jest faktem subiektywnym poniewaz np 5 km dalej moze byc
slonecznie
> i sucho. Wiec deszcz z 'naukowo' nie istnieje. Niezle! ;))))
> Nie istnieja fakty subiektywne i obiektywne IMO raczej - nic o tym nie
wiem.
> :))

Wlasnie, przeciez nie ma rzeczy obiektywnych, ale ja juz sie przyzwyczailem,
ze niektorzy maja swoj system wartosci w ktorym jest miejsce na cos tak
abstrakcyjnego
> : I w Imperium Romanum
>
> Ano wlasnie. :)

Ale Katolicki Spisek zniszczyl ten dobytek :-) [gdzies slyszalem cos
takiego]
> : Nie tyle co wyobralem, odrzucilem i przyjelem ze wzgledu na usztalowana
> : odpornosc psychiczna :-)
>
> Wybieramy ksiazki do czytania, szkole srednia, kierunek studiow, prace,
> wspolpartnera, przyjaciol i kilka tysiecy innych 'okolicznosci'
> stymulujacych nasza psychike - trywialnie mowiac. :))
> To fakt. :))

Owszem wybieramy, ale wybieramy bedac zdeterminowanymi :-)
> : Zbyt daleko posuniety wniosek :-)
>
> To taka zartobliwa propozycja tezy sformulowana w formie pytania, OK? :)

Ok, a wiec odpowiedam: niet. :-)

--
"Patriotyzm jest choroba psychiczna, ktora
zabila, zabija i z pewnoscia zabije miliony osob..."