Re: Homoseksualizm i nienawiść.

From: "Bialobaltim" <b...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Homoseksualizm i nienawiść.
Date: Fri, 24 Dec 1999 11:22:49 +0100

Czarek <c...@y...com> napisal(a):
> Bialobaltim:
>
> Do pewnego stopnia: owszem. Jednak zasadniczo: nie. ;)))

Heh, ale te zewnetrzne mialy wplyw na wewnetrzne, ktore wplynely znowu na to
co uwazasz za "wole", mowilem temat rzeka :-)

> Abysmy sie dobrze zrozumieli: obecnie niewatpliwie mamy do czynienia
> rzeczywiscie z probami-przejawami zmonopolizowania 'zycia' ze strony
> 'pewnych gremiow'.
> IMO nie nalezy mimo to doszukiwac sie powiedzmy 'dziury w calym'(?). ;)))

Abecnie? A kiedys nie mielismy? A pozniej nie bedziemy mieli?
To jest zjaiwsko globalne, w tym sensie musimy to rozpatrywac
"Wolnosc" jest pojeciem iluzorycznym, nie wazne ile bys dal niektorym
"wolnosci" oni i tak jak cmy do swiata pojda za jakims autorytetem, system
wartosci itd.

Po
> ;-)
>
> Byc moze masz racje troche. Ja tez pewnie jestem przeczulony na punkcie
prob
> 'myslenia za mnie'. ;)))

Dlatego napisalem o tej reakcji obronnej ;-) Widzisz, Spiskowa Teotria
Patriarchatu dziala ;-)))

> A swoja droga to kto dzisiaj nie jest 'skazony' wartosciami
patriarchatu...?
> ;)

Kazdy jest, niektorzy jednak pozbyli/waja sie tego smiecia :-)

--
"Patriotyzm jest choroba psychiczna, ktora
zabila, zabija i z pewnoscia zabije miliony osob..."