Re: Homoseksualizm i nienawiść.

Data: 1999-12-25 09:40:03
Temat: Re: Homoseksualizm i nienawiść.
Od: "Bialobaltim" <b...@n...pl>

Czarek <c...@y...com> napisal(a):
> Bialobaltim:
>
> Przesaaadzasz. ;)))))
> Wnetrze to wnetrze, a co 'obce' to czuc na kilometr, nie sadzisz? :)

To se ne da. Cala Twoja tzw. osobowosc jest od malego ksztaltwana czynnikami
zewnetrznymi

> Ojej! Az tak niedobrze? ;)))

Nie wiem czy niedobrze, po prostu tak bylo, jest, bedzie

> Nie zmienisz swiata ot tak po prostu... Szkoda troche zdrowia...? ;)))))

Nie mowie o swiecie, mowie o pozbywaniu sie nalecialosci z podswiadomosci
:-)

--
"Patriotyzm jest choroba psychiczna, ktora
zabila, zabija i z pewnoscia zabije miliony osob..."