Re: Homoseksualizm i nienawiść.

From: "Bialobaltim" <b...@n...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Homoseksualizm i nienawiść.
Date: Tue, 28 Dec 1999 13:13:12 +0100
<9...@g...newsgate.pl> <838vkf$hrf$2@sunsite.icm.edu.pl>
<xbW54.60360$Oo3.1373616@news.tpnet.pl> <83e89e$b6h$6@sunsite.icm.edu.pl>
<uYz64.67492$Oo3.1554819@news.tpnet.pl> <83jh3e$d96$2@sunsite.icm.edu.pl>
<Tuc74.72317$Oo3.1649870@news.tpnet.pl> <83opq9$6fu$9@sunsite.icm.edu.pl>
<0yT74.79791$Oo3.1829047@news.tpnet.pl> <83u2i1$89a$4@sunsite.icm.edu.pl>
<LMw84.783$W3.20168@news.tpnet.pl> <83vjh4$7ev$2@sunsite.icm.edu.pl>
<iiP84.2674$W3.63154@news.tpnet.pl> <842fkv$qt3$3@sunsite.icm.edu.pl>
<9G694.3972$W3.92754@news.tpnet.pl> <847rf9$i2j$6@sunsite.icm.edu.pl>
<21M94.8234$W3.196709@news.tpnet.pl>

Czarek <c...@y...com> napisal(a):
> To dosyc kontrowersyjne zagadnienie IMO.
Niezwykle :-)
> Skrajne okolicznosci ktore proponujesz zawsze pozostana w kregu
> teoretycznych rozwazan.
Posluguje sie sytuacjami skrajnymi, aby naswietlic odpowiednio sprawe.
Nie moge mowic wystarczajaco szczegolowo, bo skad mam wiedziec, gdzie i
kiedy sie urodziles?

> Spotkalem sie m.in. z opisami pewnych ewidentnych zbieznosci w zachowaniu
> postawie blizniakow wychowywanych w roznych srodowiskach (kulturach) i
kazdy
> z tych przykladow obala punkt widzenia jaki przedstawiasz.
> Oczywiscie teoretycznie mozna sobie wyobrazic 'dowody' na potwierdzenie
> 'oficjalnych' tez ktore proponujesz, lecz w praktyce jest (z reguly
> niestety) inaczej. No chyba ze sprobujesz mnie przekonac podajac jakies
> super trafne przyklady........... ;)))

Co oznaczaja "ewidentne zbieznosci"? Musisz bardziej sprecyzowac, nie
twierdze, ze niektore rzeczy nie byly zbiezne, ale na pewno nie byli
podobni, czy rozumieli sie bez slow jakby wychowywali sie razem? Czy
nalecialosci kulturowe nie stanowily jakiejs bariery?
Nie da sie wyeliminowac czynnikow, ktore oddzialywuja na nas od dziecinstwa
Mysle, ze mowienie o tym, ze nasza osobosc nie zalezy od czynnikow
zewnetrznych jest sprzeczne z puntu widzenia ewolucji
Cecha asymilacji jest jedna z wazniejszych. Kiedy ktos nie musi walczyc o
byt, poswieci wiecej czasu na rozwoj intelektualny & vice versa.

> Jednak nie zmienia to faktu............... :)

Jest to fakt subiektywny

> W Grecji??? Hmmm....

I w Imperium Romanum
> przez
>
> ...ktore czesto sam 'wybrales' sposrod wielu innych, zas czesc z
pozostalych
> zwyczajnie negujesz - nic nowego. :)

Nie tyle co wyobralem, odrzucilem i przyjelem ze wzgledu na usztalowana
odpornosc psychiczna :-)

> Sceptycyzm wyrastajacy z cynizmu? ;)))

Zbyt daleko posuniety wniosek :-)

--
"Patriotyzm jest choroba psychiczna, ktora
zabila, zabija i z pewnoscia zabije miliony osob..."