Re: Wielka milosc

From: k...@p...fm (Karol Zmyslowski)
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wielka milosc
Date: Mon, 27 Dec 1999 02:13:00 GMT

On Sat, 25 Dec 1999 12:05:18 GMT, "Marta" <e...@k...net.pl> wrote:

> [...]
Czołem!

Myślę, że są. Grupa jednak jest ...hmmm... zdominowana przez ludzi z
problemami, właśnie na tym polu. Niemniej jednak... zdarzają się
ludzie, którym do szczęścia brakuje już niewiele :)
>swojego
Ciężko powiedzieć, czy na osobę z którją jestem czekałem całe życie,
niemniej jednak... przyznam się, że nasza wspólna miłość była
rzeczywiście taką, jaką poeci, pisarze i większość ludzi nazywa
"miłością od pierwszego wejrzenia".
Owszem, można. Choć nie spotyka się często takich miłości, to jednak
jest to w pewnych sytuacjach możliwe.

Pozdrawiam!

Karol Z.