Re: Wielka milosc

From: "TRABUL" <9...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: Wielka milosc
Date: Mon, 27 Dec 1999 10:54:17 +0100

Użytkownik Axel D. <a...@f...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9...@g...newsgate.pl...

> To ty idz na jakas heteroseksualna liste, bo ta akurat nie ma ograniczen
> co do orientacji seksualnej.

Sluchaj czlowieku ........nie wyjezdzam z tekstami czy wole chlopca czy
dziewczynke..........to jest sprawa prywatna i niech taka pozostanie. Jezeli
wolisz ciagnac druta kloesiowi, niz strzelac patelnie dziewczynie to jest
TWOJA SPRAWA .............i mnie nic do tego. Ale na litosc boska po jakiego
grzyba ......wydajesz sie z tym ??? Chyba, ze stoja za tym motywy natury
psychologiczne np. potrzeba akceptacji. To ze jestes jak sam twierdzisz
homeseksualista nie oznacza wcale zes glupi. Wiec moze laskawie
powiedz...........czemu to robisz ???
W czasach licealnych mialem maly problem z pedalem w dworcowym kiblu. Cos
mu sie pojebalo...........w kazdy razie zysk z kontaktu ze mna mial taki, ze
umyl sobie leb w sedesie. Potem nie musial sie nawet
perfumowac..........:-)))))) dostal je tez gratis.

TRABUL