Wielki problem, proszę Was o pomoc :(

1. Data: 2006-09-29 20:27:06

Temat: Wielki problem, proszę Was o pomoc :(
Od: "Xertmen" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Chciałbym opowiedzieć o moim problemie i jeśli będzie to
możliwe proszę o odpowiedź.
Mam dziwny problem związany z porozumiewaniem z innymi osobami.
Problem polega na tym, że po prostu nie mam o czym rozmawiać z
kolegami i dziewczynami :( Gdy jestem z nimi na jakimś wypadzie,
wszyscy gadają o czymś, a ja nic. Po prostu mógłbym gadać o
wszystkim, ale po prostu nie wiem o czym gadać. Jest to dla mnie
wielki problem, ponieważ uchodzę za osobę nieśmiałą, a ja
naprawdę móglbym pogadać tak o z dziewczyną, czy też z kolegą ale
nic mi nie przychodzi do głowy:/ Zawsze gdy spotkam kolegę czy
koleżankę rozmowa kończy sie na paru zdaniach i dalej jest tylko
cisza.
Byłbym naprawdę wdzięczny, jeśli by ktoś poradził, co
mam zrobić żeby być podobny do tych ktorzy gadają o czym chcą; mi
po prostu nic nie przchodzi do głowy.
Proszę o pomoc w tej sprawie. Jest to naprawdę uciążliwe w
moim życiu. Najgorsze w tym, że nie mogę podejść do jakiejś
dziewczyny(np. do tej która mi się podoba) i zagadać do niej, bo po
paru zdaniach, nie będę miał o czym z nią rozmawiać :(
Jeszcze raz proszę o pomoc w tej sprawie. Dzięki z góry.

2. Data: 2006-09-29 20:30:22

Temat: Re: Wielki problem, proszę Was o pomoc :(
Od: +Diabełson+ <h...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

Xertmen napisał(a):
musisz sie odblokowac i zaczac ostro nakurwiac innych, zapraszam na
alt.pl.dupa
niech inni sie boją Ciebie, a nie Ty ich
--
I'll tear your soul apart

3. Data: 2006-09-29 21:06:41

Od: "MasterMind" <m...@m...mn> szukaj wiadomości tego autora

> (...)

Nie doszukuj się w sobie żadnych chorób itp. To normalne, a o czym można
rozmawiać? Rozmawiaj o wszystkim co jest dookoła, jesteś na dyskotece, to
masz dookoła np. muzyke, lokal, ale to w konkretnej sytuacji. Standardowe
rozmowy, zazwyczaj już w ostateczności są o pogodzie. Jeżeli nagle wyczuwasz
niezręczną cisze, to nie myśl - "Cisza! Tylko nie to! Co powiedzieć?!
FUCK!", tylko mów o czym myślisz... pamiętaj też, że rozmowa, to nie monolog
i potrzebna jest do niej druga osoba, więc jeżeli nagle zapadła cisza, to
"winny" jest też Twój rozmówca. Jeżeli jest to rozmówczyni i masz wobec niej
jakieś ambitniejsze plany niż przypadkowa dyskusja z kolegą na mieście, to
musisz się przecież dowiedzieć, jakie ma zainteresowania.... a to już temat
rzeka, np. sport (jaki? osiągnięcia? uprawia zawodowo/rekreacyjnie?) po
prostu nie denerwuj się i staraj się ją poznać (w końcu tego chcesz, prawda?
:P). Największym "grzechem" w rozmowie jest myślenie "co teraz mam mówić".

Powodzenia!

4. Data: 2006-09-30 03:38:36

Od: "ari" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Xertmen" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
ps.com...

> Chciałbym opowiedzieć o moim problemie i jeśli będzie to
> możliwe proszę o odpowiedź.

Sam tak kiedyś miałem, jak piszesz.
Nie znalazłem rozwiązania;)
Trochę samo przeszło, trochę zostało.

5. Data: 2006-09-30 05:53:25

Od: Flyer <f...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Xertmen; <1...@k...googlegroups.c
om> :

> [...]
> wszyscy gadają o czymś, a ja nic. Po prostu mógłbym gadać o
> wszystkim, ale po prostu nie wiem o czym gadać.

Aha, możesz zaprezentować próbkę swojej "rozmowy o wszystkim"? Czy może
możesz rozmawiać o wszystkim oznacza rozmowę o tym, że "możesz rozmawiać
o wszystkim"? ;)

> [...]
> nic mi nie przychodzi do głowy:/ Zawsze gdy spotkam kolegę czy
> koleżankę rozmowa kończy sie na paru zdaniach i dalej jest tylko

To oznacza [cisza] koniec rozmowy i tyle - prawidłowo. Jedni chcą
rozmawiać, inni nie. Być może spotykasz takie same osoby jak Ty, które
"mogą rozmawiać o wszystkim", tylko ktoś musi je ciągle ciągnąć za
język.

> Byłbym naprawdę wdzięczny, jeśli by ktoś poradził, co
> mam zrobić żeby być podobny do tych ktorzy gadają o czym chcą; mi
> po prostu nic nie przchodzi do głowy.

Człowiek który nic nie robi nie ma o czym rozmawiać? ;)

> [...]
> paru zdaniach, nie będę miał o czym z nią rozmawiać :(
> Jeszcze raz proszę o pomoc w tej sprawie. Dzięki z góry.

Przyjdzie z wiekiem, albo nie. Nie sądzę jednak, żeby istniał sposób "na
szybko" - koledzy, których widzisz jak gadają bez opamietania szkolili
swój sposób reakcji latami.

Flyer
--
gg: 9708346

6. Data: 2006-09-30 13:38:04

Od: "Morderca uczuć" <l...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Xertmen napisał(a):
> Byłbym naprawdę wdzięczny, jeśli by ktoś poradził, co
> mam zrobić żeby być podobny do tych ktorzy gadają o czym chcą; mi
> po prostu nic nie przchodzi do głowy.

Podglądaj innych. Nie koncentruj się na efekcie ich rozmów
(nawiązanie kontaktu, znajomości, wzbudzenie sympatii), ale na
treści. Przeanalizuj później treść przykładowej nawijki,
zauważysz krótkie przerwy, zmiany tematu, podkreslenie słów mową
ciała itd.
Najlepiej przebywać w otoczeniu "dusz towarzystwa", można się wiele
nauczć a później wykorzystać patenety w swojej rozmowie. Naucz się
też uważnie słuchać. Każdy człek woli gadać o sobie a nie
słuchać o przeżyciach innych. Umiejętność konwersacji to też
wyrażanie zainteresowanie np. przez "tak, to zabawne i jak się to
skończyło?", albo "co za filmowa historia, jak z tego wybrnęłaś?".
A gdy temat umiera można powiedzieć "to mi przypomina..." i tu
wstawiasz anegdotę, historię z młodości, dżołk, zapamiętany
film, artykuł w prasie etc." Gdy skończysz opowieść, interlokutor
na 100 proc. przypomni sobie jakieś zdarzenie, którym się
pochwali... i tak można gadać cały dzień, wzajemnie się
nakręcając.

Pozdr.

7. Data: 2006-10-01 13:53:10

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Xertmen" <x...@o...pl> wrote in message
> [...]

>możliwe proszę o odpowiedź.

>kolegami i dziewczynami :( Gdy jestem z nimi na jakimś wypadzie,

Wyjmij kutasa z geby
--

Bluzgacz
GG:5015

8. Data: 2006-10-01 19:07:12

Od: l...@w...pl (Librix) szukaj wiadomości tego autora

Bluzgacz napisal :

> Wyjmij kuta sa z geby

Jak ty sie wogle wyrazasz. To ze ktos jest slabszy nie oznacza ze jest
kims gorszym od ciebie.

--
Serwis www użytkowników pl.sci.psychologia: http://PSPhome.DHTML.pl
Podstawowe reguły grupy psp: http://PSPhome.DHTML.pl/reguly.html

9. Data: 2006-10-01 21:24:41

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"Librix" <l...@w...pl> wrote in message

> Jak ty sie wogle wyrazasz. To ze ktos jest slabszy nie oznacza ze jest
> kims gorszym od ciebie.

Spierdalaj ciociu
--

Bluzgacz
GG:5015

10. Data: 2006-10-02 12:12:37

Od: e...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> paru zdaniach, nie będę miał o czym z nią rozmawiać :(
>         Jeszcze raz proszę o pomoc w tej sprawie. Dzięki z góry.

Na początku postaraj się zaakceptować siebie takim jakim jesteś. To ,że w Twoim
życiu pojawiają się takie sytuacje może świadczyc o tym , ze masz jakiś
kompleks , który nie pozwala Ci się odblokować. Zastanów się również czy wpływ
na to nie ma jednorazowa sytuacja( nie umiałeś nawiazać w przeszłości kontaktu
z pewną osobą i teraz istnieje w Tobie blokada psychiczna i obawa przed
podobnymi sytuacjami) Potraktuj twoją nieśmiałość jako zaletę a nie wadę !Nie
staraj się udawac kogoś kim tak na prawde nie jesteś. Bądź sobą , a te osoby
które mają podobne zainteresowania do Ciebie i zależy im na Twojej znajomości
na pewno znajdą z Tobą wspólny język. Głowa do góry ! Pozdrowienia !

Duchu, ojczyzna w potrzebie - gdzie jesteś?
Nasz president Ugandy Lehele Kaczelele
Nasz president Ugandy Lehele Kaczelele
nie chce mi się (żyć)
Dowcipy