Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem

51. Data: 2017-08-09 01:56:46

Temat: Re: Wieprzowina z szalotkami jabłkami i estragonem
Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

"Trefniś" <t...@m...com> wrote in message
news:op.y3xqe0f8mtaby1@tncap.wroclaw.vectranet.pl...

> Ile osób jesteś w stanie przekonać do diety wegetariańskiej w ciągu życia?
> Ilu rzeźników w ten sposób pozbawisz pracy?
> Tracisz swój cenny czad, część życia.
>
> A ilu _wspólnie_ z mięsożercami możesz przekonać do zwyczajnej rzetelności
> w hodowli, zapewnienia dobrych warunków życia zwierząt, uboju w
> arunkach - o zgrozo "humanitarnych" (w j. polskim nie dopracowaliśmy się
> niestety innych określeń)?
>
> Lepiej walczyć o zwierzęta wspólnie, nie walczcie z mięsożercami!

Popieram.

52. Data: 2017-08-09 10:26:59

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 01:56 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> Popieram.

Spieprzaj!

--
Trefniś

53. Data: 2017-08-09 14:12:32

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Spieprzaj!

Już nie chcesz "walczyć wspólnie o zwierzątka"? :-)

54. Data: 2017-08-09 14:15:29

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 14:12 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> Już nie chcesz "walczyć wspólnie o zwierzątka"? :-)

Jest cała masa osób, które spełniają moje minima.

Ponawiam.

--
Trefniś

55. Data: 2017-08-09 14:32:31

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

> Jest cała masa osób, które spełniają moje minima.
>
> Ponawiam.

:-) urażona duma... :-)

56. Data: 2017-08-09 15:32:40

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 14:32 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> "Trefniś" <t...@m...com> wrote in message

> :-) urażona duma... :-)

Ponawiam, człeku nikczemny.

--
Trefniś

57. Data: 2017-08-09 15:42:28

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Ponawiam, człeku nikczemny.

Nikczemny? :-) ale robisz teatr!

58. Data: 2017-08-09 15:48:27

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 15:42 Pszemol <P...@p...com> pisze:

> Nikczemny? :-) ale robisz teatr!

Chcesz "wspólnie" walczyć o zwierzątka?

http://img6.dmty.pl//uploads/201202/1329515614_by_wi
ktor0109_600.jpg

Myślę, że człowiek honoru zakończyłby tę dyskusję.
Wykaż się.

--
Trefniś

59. Data: 2017-08-09 15:52:27

Od: Pszemol <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Trefniś <t...@m...com> wrote:

> Chcesz "wspólnie" walczyć o zwierzątka?
>
> http://img6.dmty.pl//uploads/201202/1329515614_by_wi
ktor0109_600.jpg

> Myślę, że człowiek honoru zakończyłby tę dyskusję.
> Wykaż się.

Histeryzujesz jak urażona 15-latka. Nie graj pokrzywdzonej ofiary tylko
przypomnij sobie swoje "nikczemne" zachowanie - choćby z początku i końca
tematu o nożach...

60. Data: 2017-08-09 16:11:46

Od: Trefniś <t...@m...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu .08.2017 o 15:52 Pszemol <P...@p...com> pisze:

ktor0109_600.jpg

> Histeryzujesz jak urażona 15-latka. Nie graj pokrzywdzonej ofiary tylko
> przypomnij sobie swoje "nikczemne" zachowanie - choćby z początku i końca
> tematu o nożach...

Ależ masz projekcje :)
Noży mamie i tak nie kupiłeś, więc po co piszczysz o tych nożach?

Honor to rzecz zanikająca, wal dalej, czipsy już mam.
Popływamy :)

--
Trefniś

Re: plaga