Re: Wierność - nie_do_wiary?

From: "Anyia" <a...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: Wierność - nie_do_wiary?
Date: Tue, 23 Apr 2002 11:10:57 +0200

Użytkownik tweety <t...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aa381e$7kq$...@n...tpi.pl...

> Użytkownik "Anyia" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

madziu, zaroc prosze uwage, ze w zadnym miesjcu nie krytykuje Twojej postawy
do zycia i zwiazku, dobrze??? Dziekuje.
Odnioslam sie tylko i wylacznie do "wiary w wiernosc".

> Tu nie chodzi głownie o ty czy ja wierzę ze jest chociaz 1 para sobie
> wierna. Ja nie wierze w to, że ta para będąc sobie wierną i przyrzekając
> wiernośc przez najbliższe 40 lat będzie sobie dalej wierna. Ja nie neguję,
> że ludzie zyja wiernie,
I to mi chodzi, nie komentowalam Twojego stosunku do wiernosci (patrz
nizej), tylko pytalam ,czy zakaldzasz ze dla kogos jest takie wierne zycie
mozliwe.
Mysle ze jestees w stanie przyjac, ze ktos moze byc sobie wierny :-).

> tylko to, że nie mozna sie zarzekac, że sie bedzie
> wiernym do konca zycia, bo zycie jest pełne niespodzianek i pokus.
To juz jest Twoj "stosunek do wiernosci".

Madziu,
wkleje sytat, na ktory powyzej odpowiedzialas:
"Irytuje mnie ograniczenie (głupota) w mysleniu niektórych
ludzi, którzy nie mogą uwierzyć, że można być wiernym, ze można "nie
lecieć" na każdą ładną kobietę czy mężczyznę w naszym "typie".
I Twoja odpowiedz:
To ja chyba jestem tą pierwszą ograniczona i glupią. Miło mi. Nie
wiedziałam, że takie cechy tez posiadam.

> Wiec nie
> odwracaj kota ogonem i nie mów, ze ja nie wierze w wiernosc w zwiazku, ja
> sie nie zarzekam ze nigdy nie zdradze męża a to jest róznica.

Nie odwracam! Nie zaperzaj sie!!!
W mysl Twojej powyzszej odpowiedzi, kolezanka mowila o ludziach, kotrzy nie
wierza w wiernosc, a Ty sie odezwalas, sugerujac swoja odpowedzia, ze
wlasnie Ty nie wierzysz w wiernosc.

Pozdrawiam cieplutko
Magda