Re: Wiersz o klerze

From: a...@i...org.pl (algraf)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Wiersz o klerze
Date: 11 Aug 2003 11:04:54 +0200

Oj to chyba moja wina, bo cholercia zachcialo mi sie zacytowac cos na temat
RM. Co do wiary bylbym bardziej ostrozny uzytkowniku zwacy sie "fin".
Poniewaz stary ranisz uczucia religijne wielu uzytkownikow tej grupy. Nie
spalil bym cie na stosie za cytowanie tutaj jakis glupawych wierszy ale
pogrozic palcem bedzie wedlug mnie na miejscu. A wiec groze ci palcem i
mowie ze czlowiek bez wiary jest jak smiec na wysypisku - bez historii, bez
terazniejszosci i bez przyszlosi. Co do Papieza, to nawet jezeli dla kogos
jest on zwykla osoba - to powinien pamietac ze jest starsza osoba, a mnie w
domu uczono szacunku do osob starszych. Dla mnie Jan Pawel II jest
wspanialym przykladem czlowieka walczacego z choroba i osoby ktora tak jak
ja akceptuje swoja niepelnosprawnosc.

pozdr.
Arek