Re: Wiersz o klerze

Data: 2003-08-17 05:51:06
Temat: Re: Wiersz o klerze
Od: a...@i...org.pl (algraf)

Witam magistra :-)

>A Ty moje, palec w użyciu ;))

- A jakie sa Twoje uczucia [poza uczuciem glodu], powiedz - to bede sie ich
staral nie deptac ?

>Pieprzyta towarzyszu :))

- Skad wierz ze pieprze skoro nie widzisz abym dupa ruszal ? :-)

>Wiesz woeród filozofów jest masa ateistów i piszš
>znacznie mšdrzej od Ciebie, Ty próbujesz sprzedać wyłšcznie banalne
>rozumowanie antyateistyczne.

- Co do rozumu, czesto porownuje go do mlotka -
Kazdy potrafi walic mlotkiem, jeden wbija nim gwozdzie, a inny potrafi
tworzyc prawdziwe dziela sztuki.

>Ale warczy na widok każdego kto raczy być liberałem ;)

- Widocznie ma racje, a moze Ty masz ? Wiesz co ?, kiedy klade sobie na moja
wewnetrzna "wage duchowa" Twoja racje z jednej strony, a Papieza z drugiej -
to jak bym nawet dorzucil do Twoich racje muszki owocowki, SLD, Billa
Clintona i Moniki Lewinski to i tak przewarzyly by racje Papieza :-)

pozdrawiam
Arek (jedynie LO i to bez swiadectwa dojrzalosci :)