Re: Wiesz o tym że masz przejebane?

Newsgroups: pl.sci.psychologia,pl.soc.religia,pl.soc.dzieci
Date: Sat, 15 Jun 2013 14:00:33 -0700 (PDT)
Subject: Re: Wiesz o tym że masz przejebane?
From: Andromeda <6...@m...pl>

On 15 Cze, 20:42, LeoTar <R...@w...pl> wrote:

> Chyba pomyliłeś adres doradzając mi posiłkowanie się Frondą. Ja
> rozumiem, kocham kobiety i żyję z nimi w dobrej komitywie. Ale zajęło mi
> to dwa rozbite małżeństwa by zrozumieć motywy działania Kobiety i rolę
> Mężczyzny w wyzwoleniu Kobiety z jarzma jej psychicznego piekła, w który
> zepchnęła ją nieświadoma pramatka Ewa wespół z równie nieświadomym
> Adamem. Teraz mogę, a nawet jest to moim świętym obowiązkiem, pomóc
> Kobiecie, która trwa w zniewoleniu własnej nieświadomości.
>
> A co do pedofilii to niewłaściwy adres wybrałeś, nie jestem pedofilem
> [...]

1. Pedofil jest niedojrzały seksualno-emocjonalnie.
2. Po czym poznajemy pedofila- nienawidzi kobiet, czuje się gorszy,
mniejszy, dziecinny, one dojrzalsze stanowią zagrożenie.
3. Rozpoznajesz pedofila po ogromnej agresji do kobiet, zachowania
kobiet z opisu pedofila to- przeżycia dziecka w zamku strachu, ten
strach i potworności to tylko urojenia chorej wyobraźni pedofila.
4. Zakłamanie pedofila utrudnia terapie bo wmawia sobie że nic złego
nie robi.
5. Kościół nienawidzi kobiet bo celibat chamuje rozwój seksualno-
emocjonalny, kobieta staje się groźna , a dziecko niegroźne, koledzy z
Frondy mają dokładnie takie same objawy do kobiet jak ty, a wiadomo
wśród kleru co czwarty pedofili, który szuka legalizacji pedofili , bo
nie widzi krzywdy dzieci w swoim zakłamaniu i cały watykan od 50 lat
walczy o zalegalizowanie pedofili.