Wiesz o tym że masz przejebane?

1. Data: 2013-06-13 23:48:13

Temat: Wiesz o tym że masz przejebane?
Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wiesz o tym że masz przejebane? I to po całości. Na pocieszenie dodam;
tylko jeśli jesteś kobietą. Czyli pewnie nadal chodzi o ciebie i
jakieś 60% społeczeństwa.
Tak, nie jesteś sama, co nie zmienia faktu że nadal masz mocno
przejebane. Dlaczego? Bo żyjesz tu gdzie żyjesz. W Polsce. Kraju
katolickim. W świecie zdominowanym przez religijnych fanatyków, Radio
które Ma Ryja i robi pranie mózgu ciemnocie narodu, czyli głęboko
wierzącym, o czym przekonują ich spoty wyborcze polityków i
nienawistnych plujących jadem katoli homofobów.
Zacznijmy od najważniejszego, od tego że Kościół cię nienawidzi.
Nienawidzi cię papież, biskupi, zwykli księża, ich dogmaty. Jeszcze
nie rozumiesz? Nadal tego nie zauważasz?

Biblia nienawidzi kobiet. Jeśli nie wierzysz, przeczytaj ją dokładnie
jeszcze raz. Może nawet parę razy jeśli jesteś zbyt głupia i po
przeczytaniu nadal nie rozumiesz.

Co? Myślicie że potem jest lepiej? A skąd. Potem macie jeszcze
bardziej przejebane. Średniowiecze i palenie na stosie kobiet, tych
które w jakikolwiek sposób wyróżniały się z tłumu. Płoń hipsterko
płoń! Kościół zrobił z Ciebie potwora. Powiedział wszem i wobec że ty,
jako kobieta, jesteś siedliskiem szatana, demonem, postacią nieczystą
i wszelki kontakt z tobą to grzech, Urodziłaś się brudna, skalana i
gorsza, rządzi tobą wyłącznie nienasycenie i chuć. Kusisz, wodzisz na
pokuszenie, jesteś żywą reklamą grzechu, seksu i kompleksów tej
religii.

Kościół boi się cipki. Łatwo czuć strach przed nieznanym. Jako kobieta
jesteś dla nich wrogiem, czymś czego nigdy nie poznał i czym gardzi.
Skoro nie mogą ciebie mieć, woleli cię znienawidzić i obrzydzić całą
zabawę innym, normalnym facetom. Jesteś dla nich tylko inkubatorem by
móc szybko zrobić jeszcze więcej małych katoli. Gdybyś urodziła się w
czasach Izaaka byłabyś zwykłą transakcją, twój ojciec sprzedałby
ciebie dokładając parę kóz, jakiemuś bogatemu kupcowi albo kolejnemu
świrniętemu prorokowi mówiącemu do siebie. Katolicy nie kochają
kobiet.

Dziś też twoja przyszłość w polskim Katolandzie nie wygląda różowo.
Waginie zawsze wiatr w oczy. Nie możesz usunąć ciąży nawet gdy
zostaniesz zgwałcona, nie możesz zabezpieczać się w trakcie seksu. Na
rozwód możesz czekać latami. Jeśli twój facet jest bezpłodny - zostaje
ci tylko adopcja bo przecież In Vitro nie wchodzi w grę. Nawet umrzeć
nie możesz w spokoju bo przecież zarówno samobójstwo jak i eutanazja
jest grzechem. Twój szef ci zakazał. Podobno.

2. Data: 2013-06-14 06:07:29

Temat: Re: Wiesz o tym że masz przejebane?
Od: LeoTar <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-13 23:48, Andromeda pisze:

[...]
> [...]
> wierzącym, o czym przekonują ich spoty wyborcze polityków i
> nienawistnych plujących jadem katoli homofobów.

I nie tylko w Polsce - Polska jest ekstremalna pod względem przękręctwa
w stosunku do kobiet, ale też kobiety sa niesamowicie dominujące nad
emocjami mężczyzn. Dlaczego ?

> Zacznijmy od najważniejszego, od tego że Kościół cię nienawidzi.
> Nienawidzi cię papież, biskupi, zwykli księża, ich dogmaty. Jeszcze
> nie rozumiesz? Nadal tego nie zauważasz?

Nie tylko kościół katolicki boi się kobiety, to samo dotyczy islamu i
judaizmu. Inne religie również próbowały spacyfikować Kobietę. Nienawiść
jest SKUTKIEM strachu przed Kobietą. Może więc warto zastanowić sie nad
tym DLACZEGO Mężczyzna obawia się kobiety.

> Biblia nienawidzi kobiet. Jeśli nie wierzysz, przeczytaj ją dokładnie
> jeszcze raz. Może nawet parę razy jeśli jesteś zbyt głupia i po
> przeczytaniu nadal nie rozumiesz.

Coś musiało spowodować tak wielka obawę Mężczyzny przed Kobietą. Co to
takiego i DLACZEGO dane zostało właśnie Kobiecie ?

> [...]
> płoń! Kościół zrobił z Ciebie potwora. Powiedział wszem i wobec że ty,
> jako kobieta, jesteś siedliskiem szatana, demonem, postacią nieczystą

Dlaczego tak się dzieje ?

> Urodziłaś się brudna, skalana i
> gorsza, rządzi tobą wyłącznie nienasycenie i chuć. Kusisz, wodzisz na
> pokuszenie, jesteś żywą reklamą grzechu, seksu i kompleksów tej
> religii.

A czyż tak właśnie nie funkcjonuje Kobieta ? Dlaczego nawet
kobiety-matki ostrzegają swoich synów przed tymi cechami swojej płci ?

> Kościół boi się cipki. Łatwo czuć strach przed nieznanym.

Ale czy postępuje tak tylko Kościół kat. ? Czy nie dotyczy to ogółu
mężczyzn podczas gdy kościół jest tylko ich reprezentantem ? Dlaczego
> [...]

> jesteś dla nich wrogiem, czymś czego nigdy nie poznał i czym gardzi.
> Skoro nie mogą ciebie mieć, woleli cię znienawidzić i obrzydzić całą

Normalny facet to taki, który rozumie DLACZEGO Kobieta działa tak jak
działa i który dzięki temu przestaje sie jej bac. Ale ilu jest facetów,
którzy posiedli wiedzę o seksualności Kobiety i dla których stała sie
ona PARTNEREM. Ale to nie jest ich wina jak i nie jest winą Kobiety, że
napędza spiralę przemocy. CELEM tego zwarcia Kobiety z Mężczyzną jest
osiągnięcie SAMOŚWIADOMOŚCI przez nich oboje. Dlatego cierpią oboje, i
Kobieta i Meżczyzna dopóki nie uświadomia sobie kim są dla siebie nawzajem.

> [...]
> ciebie dokładając parę kóz, jakiemuś bogatemu kupcowi albo kolejnemu
> świrniętemu prorokowi mówiącemu do siebie. Katolicy nie kochają
[.......]

A więc katolicyzm czy islam nie sa pierwszymi ruchami, które poniżały
Kobietę. Kobietą handlowano dla jej przywar/przymiotów od samego zarania
ludzkości. Dlaczego ?

--
Władek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

3. Data: 2013-06-14 08:19:58

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Czy tytul watku należy w kontekście polek rozumieć dosłownie?

4. Data: 2013-06-14 10:11:48

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ale ilu jest facetów, ... dla których stała sie ona PARTNEREM.
Ja nie hcę być partnerem, ja hcę być partnerką.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

5. Data: 2013-06-14 10:22:40

Od: "Stokrotka" <o...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Biblia nienawidzi kobiet. .... Średniowiecze i palenie na stosie kobiet,
> tych które w jakikolwiek sposób wyróżniały się z tłumu.
Arabki mają jeszcze gożej.

> Kościół boi się cipki. Łatwo czuć strach przed nieznanym.
Dlatego celibat powinien być zniesiony.

>Dziś też twoja przyszłość w polskim Katolandzie nie wygląda różowo.
Lepiej niż 100 lat temu.
Ale bardzo daleko nam do ruwnouprawnienia.
Mężczyźni i kobiety nie dostosowali się do faktu ruwnouprawnienia.
Ani kobiety , ani mężczyźni nie umieją czerpać zysku z ruwnouprawnienia.
Kobiety podają się mężczyźnie, wygodnie im nie myśleć , nie hcą wiedzieć,
zgodnie z dawną nazwą kobiety: niewiasta, ta co nie wie.
Kobiety, godnie ze zwyczajami inaczej wyhowują hłopca i naczej dziewczynkę.
Hłopcu wszystko wolno, w końcu ma rozrabiać, za to jest kohany, dziewczynak
ma być gżeczna.
I dlatego kobiety nie pszyjmując do wiadomości ruwnouprawnienia trcą.

A panowie?
Kobieta nie rozumie pracy fizycznej, zmęczenia uniemożliwiającego myślenie,
akceptując zmęczonego pszygłupa.
Mężczyzna narażony jest tradycyjnie na niebezpieczeństwo w pracy (kopalnie,
budowy...)

Powstaje para: kobieta głupia bo nie wie, mężczyzna głupi bo zmęczony.
Takim pszybytkiem łatwo kierować, dlatego jest promowany pszez
tradycjonalistuw dążącyh do władzy, często jest to środowisko prawicowe,
kapitalistyczne, burżuazyjne.

--
(tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

6. Data: 2013-06-14 11:04:41

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 czerwca 2013 10:11:48 UTC+2 użytkownik Stokrotka napisał:

> Ja nie hcę być partnerem, ja hcę być partnerką.

hciec znaczy muc
chcica tez morze

7. Data: 2013-06-14 19:24:26

Od: Paweł <p...@n...ne> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.06.2013 10:22, Stokrotka pisze:

> [...]
> Kobiety podają się mężczyźnie, wygodnie im nie myśleć , nie hcą wiedzieć,
> zgodnie z dawną nazwą kobiety: niewiasta, ta co nie wie.

http://wyborcza.pl/1,97847,7483062,Miodek__jo_ci_prz
aja.html
"Ale bardzo ciekawe są losy "niewiesty", późniejszej "niewiasty".
Etymologicznie rzecz ujmując, to osoba, o której nic nie wiem. Czyli kto? "

> [...]
> Takim pszybytkiem łatwo kierować, dlatego jest promowany pszez
> tradycjonalistuw dążącyh do władzy, często jest to środowisko prawicowe,

dlaczego 'dążącyh' a nie 'donżoncyh'? albo i 'donszoncyh'. bonć konsekfentna

--
paweł

8. Data: 2013-06-14 20:04:54

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 14 Jun 2013 19:24:26 +0200, Paweł napisał(a):

> [...]
> "Ale bardzo ciekawe są losy "niewiesty", późniejszej "niewiasty".
> Etymologicznie rzecz ujmując, to osoba, o której nic nie wiem. Czyli kto? "

Stokrocia pisała o sobie 333333-)
--
XL
"Szczęście jest jak motyl, ścigaj je, a umknie ci. Usiądź spokojnie, a

9. Data: 2013-06-14 20:25:25

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Cze, 06:07, LeoTar <R...@w...pl> wrote:
> [...]
>
> A więc katolicyzm czy islam nie sa pierwszymi ruchami, które poniżały
> Kobietę. Kobietą handlowano dla jej przywar/przymiotów od samego zarania

No i to masz rzeczywistość, kobieta skrainie poniżona, więc jak się do
tego ma twój urojony świat kobiety dominujące, który non stop

10. Data: 2013-06-14 20:25:48

Od: Andromeda <6...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 14 Cze, 08:19, m...@g...com wrote:
> Czy tytul watku należy w kontekście polek rozumieć dosłownie?

Tak

"Ludzie już tego nie wytrzymują..."
do kaleja
Najnowszy raport departamentu obrony USA przed terroryzmem.
Dziennikarze niezależni opłacani przez Pis
feminazistki