Wiesz o tym że masz przejebane?

171. Data: 2013-06-19 07:17:22

Temat: Re: Wiesz o tym że masz przejebane?
Od: "LeoTar" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:1wexk2msy6hq9$.c5f3ndfuvcg3$.dlg@40tude.net...

> Masz złe wyobrażenie o MOJEJ pozycji - określając mnie jako "księżniczkę".
> Księżniczka to darmozjad, ktoś kto niczego od siebie nie daje. A ja jako
> kobieta tworzę rodzinę i scalam ją, jestem jej solą i chlebem, beze mnie
> rodzina staje się na powrót zbiorem luźno powiązanych ze sobą elementów..

Scalasz przez uzależnianie i manipulowanie emocjami. To przymus, z którego
Twoi domownicy nie zdaja sobie sprawy. Bardzo subtelny przymus, a
więc.niewolnictwo. :)

> I własnie dlatego jestem godna uwielbienia. I je przyjmuję jako należne.
> Reszta patrz wyżej.

j.w. Płacą słona cenę za Twoje oddanie rodzinie.

> Wolność, równość, braterstwo w RODZINIE to jej rozkład.

A czy uzależnienie wzajemne, w szczególności uzależnienie emocjonalne dzieci
od rodziców to nie patologia ?

> Rodzina to nie
> komuna więc nie ma tu mowy o wolności w TWOIM rozumieniu, tu każdy ma
> obowiązki; w rodzinie każdy ma swoje ODMIENNE zadanie i rolę oraz
> potrzeby,
> więc nie ma mowy o równości; w rodzinie relacje są też różnorodne
> (kobieta-mężczyzna, rodzice-dzieci) i nie jest to braterstwo na pewno
> (chyba ze między rodzeństwem, ale nie o tym mówimy).

Jak wyżej, nieuswiadomione niewolnictwo którego wszystkie niteczki sa
starannie utrzymywane w rekach przez kobietę epatującą seksem i "dobrocią"
przesadną, za która wszyscy pozostali musza płacić określona cenę. Zaś
wolność wcale nie musi oznaczać komuny. Komuna to manipulacja pod
płaszczykiem równości i wolności.

> Rodzina to absolutnie nie jest twór demokratyczny, dlatego w demokracji
> upada, demokracja ją niszczy - TA demokracja co poniżej:
> http://gps65.salon24.pl/22213,demokracja
> Bo prawdziwej demokracji nie ma. Jest tylko to, o czym w artykule.

A dlaczego odrzucasz Utopię ?

> Mój "mamut" to ewidentnie "działka" męska.

Ja nie mówię, że w wolnym społeczeństwie należy zmienić FUNKCJE
poszczególnych członkówrodziny. Ja mówię o zmianie relacji emocjonalnych na
równościowe.

> Zapędziłeś się. To mój samiec przynosi mamuta, a ja oprawiam i dzielę.

Dziel i rządź a bedziesz mieć władzę. :)

> No i dobrze, tak ma być. Ten de facto rządzi, kto rodzi. Samców jest za
> dużo, statystycznie wystarczy jeden aby zapewnić dzietność wielu samic.
> Jesli samiec chce coś znaczyć, powinien dbać o względy samicy.

I wyszło szydło z worka. Władza nalezy się tej która urodzi... No, no. Nawet
zgadza sie na to żeby samiec łączył się z innymi, żeby miał wobec tej jednej
poczucie winy.

> Tak, utopia - demokracja nie istnieje. Co masz na myśli pisząc "świadome
> seksualnie"?

Świadome roli i odpowiedzialności które niesie ze soba uprawianie seksu. I
że w STWARZANIU nowego życia nie tylko kobieta ma udział. Bo od Adama i Ewy,
kimkolwiek byli Kobieta trwa w przekonaniu swojej wyższości nad Mężczyzną,
że niby tylko ona zapewnia przetrwanie gatunku.

--
Wladek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

172. Data: 2013-06-19 16:17:22

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 19 Jun 2013 07:17:22 +0200, LeoTar napisał(a):

> Scalasz przez uzależnianie i manipulowanie emocjami. To przymus, z którego
> Twoi domownicy nie zdaja sobie sprawy. Bardzo subtelny przymus, a
> więc.niewolnictwo. :)

Ot, sama BIOLOGIA to jeden wielki przymus, jeśli już chcesz tak traktować
sprawę. Zdrowego (he he) wyłamywania się zatem życzę :->

> j.w. Płacą słona cenę za Twoje oddanie rodzinie.

A nie widzę, żeby czuli się ograbieni 3-)

> A czy uzależnienie wzajemne, w szczególności uzależnienie emocjonalne dzieci
> od rodziców to nie patologia ?

Nie. Oczywiście TY jesteś wyjątkiem jak rozumiem? Nie widzę jednak u Ciebie
radości z "wolnosci"...

> Jak wyżej, nieuswiadomione niewolnictwo którego wszystkie niteczki sa
> starannie utrzymywane w rekach przez kobietę epatującą seksem i "dobrocią"
> przesadną, za która wszyscy pozostali musza płacić określona cenę.

Ależ nikt nie musi - są podobno tacy, którzy potarfia zapewnic sobie to
wszystko SAMI 3333-]

> Zaś
> wolność wcale nie musi oznaczać komuny. Komuna to manipulacja pod
> płaszczykiem równości i wolności.

Dobra, dawaj przyklad tej "wolności".

> A dlaczego odrzucasz Utopię ?

Ponieważ Życie to nie utopia. Ja się zajmuję Życiem, a nie jego awatarami.

> Ja nie mówię, że w wolnym społeczeństwie należy zmienić FUNKCJE
> poszczególnych członkówrodziny. Ja mówię o zmianie relacji emocjonalnych na
> równościowe.

Jest to NIEMOŻLIWE choćby ze względu na niepodważalne różnice biologiczne
między kobietą i mężczyzną. Choćby.

> Dziel i rządź a bedziesz mieć władzę. :)

Nie tego dotyczy powiedzenie "dziel i rządź", malutki, nie rozumiesz sensu
tego przemądrego stwierdzenia 3-)

> I wyszło szydło z worka. Władza nalezy się tej która urodzi... No, no. Nawet
> zgadza sie na to żeby samiec łączył się z innymi, żeby miał wobec tej jednej
> poczucie winy.

Bardzo daleko posunięte wnioski, no to szalej dalej :-D

> Świadome roli i odpowiedzialności które niesie ze soba uprawianie seksu.

Na jakiej podstawie sugerujesz, że tylko w demokracji to jest możliwe?
Zaiste śmiech na sali :-)))

> że w STWARZANIU nowego życia nie tylko kobieta ma udział. Bo od Adama i Ewy,
> kimkolwiek byli

A kim byli wg Ciebie?

> Kobieta trwa w przekonaniu swojej wyższości nad Mężczyzną,

Skąd to wysnuwasz?

> że niby tylko ona zapewnia przetrwanie gatunku.

J.w.

173. Data: 2013-06-21 23:46:31

Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2013-06-18 23:42, Andromeda pisze:

> Jak to w twojej bibli Lott kopuluje z córkami i bóg to pochwala
> i nazywa plemie wybrane,

Kłamiesz świadomie czy tylko udajesz że znasz Biblię?

Dzieci z kazirodczego współżycia córek z Lotem nie stały się
członkami "plemienia wybranego" tylko praprzodkami Moabitów
i Ammonitów - ludów walczących z Izraelem:
http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=19&werset=30#W
30

Zachowanie córek Lota nigdzie nie zostało pochwalone -
przeciwnie, jest jednoznacznie określone jako występek,
a ich potomkowie zostali odrzuceni z Izraela:
http://biblia.deon.pl/rozdzial.php?id=238&werset=4#W
4

Ukłony
ŁK

"Ludzie już tego nie wytrzymują..."
do kaleja
Najnowszy raport departamentu obrony USA przed terroryzmem.
Dziennikarze niezależni opłacani przez Pis
feminazistki