Zestresowany tatuś -spokojniejsze dzieci?! hmmm...

1. Data: 2013-06-14 09:47:34

Temat: Zestresowany tatuś -spokojniejsze dzieci?! hmmm...
Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

http://kopalniawiedzy.pl/plemniki-zmiany-epigenetycz
ne-stres-samce-mikroRNA-dr-Tracy-L-Bale,18253

2. Data: 2013-06-14 22:10:25

Temat: Re: Zestresowany tatus -spokojniejsze dzieci?! hmmm...
Od: "LeoTar" <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <m...@g...com> napisal w wiadomosci
ps.com...
> http://kopalniawiedzy.pl/plemniki-zmiany-epigenetycz
ne-stres-samce-mikroRNA-dr-Tracy-L-Bale,18253

A ja twierdze, ze to przede wszystkim stress wywolujacy zaburzenia w ciele
samicy ciele samicy jest przyczyna mutacji genetycznych. I niech Autorka
tych badan z Pensylwanii udowodni mi, ze nie mam racji. Weslug Niej wine za
patologie biologiczno-psychiczna ponosi samiec a mnie moja prosta matka
mówila, ze wine za patologie potopmstwa wsród ludzi ponosza kobiety. Ja nie
twierdze, ze one chca te patologie szerzyc ale twierdze, ze to zaburzenia
psychiki kobiet wywoluja patologie wsród ludzi. Napisze o tym niedlugo
znacznie obszerniej w kontekscie stabilnosci i zdolnosci do adaptacji
rozleglych systemów sterowania.

--
Wladek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services

3. Data: 2013-06-17 09:19:18

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 14 czerwca 2013 22:10:25 UTC+2 użytkownik LeoTar napisał:
> [...]
>
> psychiki kobiet wywoluja patologie wsród ludzi. Napisze o tym niedlugo
>
> znacznie obszerniej w kontekscie stabilnosci i zdolnosci do adaptacji

A 'wina' jak zwykle rozkłada się po polowie ;)

Wiesz o tym że masz przejebane?
"Ludzie już tego nie wytrzymują..."
do kaleja
Najnowszy raport departamentu obrony USA przed terroryzmem.
Dziennikarze niezależni opłacani przez Pis