Re: Wiesz o tym że masz przejebane?

Data: 2013-06-16 11:35:16
Temat: Re: Wiesz o tym że masz przejebane?
Od: "LeoTar" <w...@w...pl>

news:to99e0vexumz$.hstzaytc2uk8.dlg@40tude.net...

> Doświadczenia quasi-seksualne z rodzicami (gdyby były dopuszczone normami
> społacznymi) niechybnie nie skończyłyby się na quasi-, taki już jest
> człowiek.

A może skończyłoby się tylko na jednym razie, pierwszym razie dla dziecka .
Może dziecko potrzebuje swojego "pierwszego raz" z rodzicami (!) aby :

1. zrównać się emocjonalnie z rodzicem tej samej płci i stać się mu równym
przez posiadanie wszystkiego co jest związane z tym rodzicem i co jest mu
najdroższe. Takie zrównanie się z rodzicem tej samej płci powoduje, ze
dziecko kończy z nim rywalizację o partnera. Tę rywalizację doskonale
zauważył Freud i nazwał kompleksem Edypa/Elektry.
2. odebrać emocjonalnie od rodzica tej samej płci WZORZEC partnera, którego
dziecko w przyszłości sobie wybierze.
3. uwolnić dziecko od wszelkich uzależnień psychicznych od rodziców.
Niedopełnienie tego pierwszego doświadczenia powoduje pozostanie w stanie
uzależnień emocjonalnych od rodziców, które przeniesione zostaną na
późniejszego partnera.
4. zbudować silne poczucie własnej wartości i samoświadomości by móc
podejmować samodzielne decyzje w oparciu o swój autorytet wewnętrzny.

Niedopełnienie inicjacji seksualnej w gronie rodziców powoduje
niedojrzałość emocjonalno-seksualną dziecka co rzutuje na całe następne
życie dziecka, które dąży do zaspokojenia tej niespełnionej potrzeby przez:

1. rywalizację, która nie została zakończona poprzez akt inicjacji z
rodzicami.
2. dążenie do podporządkowania sobie wszystkich i wszystkiego aż po
zadawanie śmierci.
3. patologiczne zachowania seksualne, które są skutkami braku poczucia
własnej wartości i braku zaufania do otaczającego nas świata czyli do innych
ludzi.

> Szybko przeradxałyby się w seks, czym zagroziłyby zdrowiu
> gatunku, ponieważ eskalowane i kontynuowane wraz z wiekiem dziecka
> prowadziłyby do wsobnego rozmnażania.

Nie wiesz tego czy współżycie seksualne dziecka z rodzicem zagroziłoby
zdrowiu gatunku ponieważ nikt dotychczas nie prowadził takich eksperymentów
na masowa skalę. Można jedynie stwierdzić, że zakaz takiego współżycia i
jego pokonywanie wywołuje zaburzenia emocjonalne zarówno u kobiety jak iu
mężczyzny co może, ale nie musi, powodować wady rozwojowe ewentualnego
płodu. Według mnie jednak współżycie dziecka z rodzicami ograniczyć się
powinno wyłącznie tylko do jednego razu, "pierwszego razu" czyli do
inicjacji seksualnej.

> Tyle w temacie i więcej o tym dyskutować z Toba nie mam zamiaru.

Nie mam zamiaru Cię do niej namawiać - będzie się toczyć bez Ciebie. :)

Wladek Tarnawski
LeoTar - Sunrise Services
http://leotar.00freehost.com/Books/index.html