Re: Wiesz o tym że masz przejebane?

Data: 2013-06-16 11:01:32
Temat: Re: Wiesz o tym że masz przejebane?
Od: Leming Show <l...@g...com>

> No w Afryce, co dziki jesteś i cywilizacja ci przeszkadza buraku,
> jeszcze walisz w bębny to jedź bo do cywilizacji się nie nadajesz.
> Za komuny czyli systemie bestialstwa kobiety miały więcej praw niż
> obecnie, to co idzie już do krajów trzeciego świata poziom życia, bo
> mamy tu buraczków dzikich z obłąkanych wioch na poziomie afryki i
> religi tam tamów, czy dlatego że buraczki w ryja nie dostają i
> patologia przez brak pały chce całą polskę upodobnić do koszmaru i
> zaburzonej wiochy modlącej się do zboczonego fiuta wikarego ?

Idz porozmawiaj z paniami przy drodze, zapytaj czy sa zadowolone.
Teraz naswietl im wizje ich bytu kreowana przez kosciol, dom rodzina,
dzieci, maz. Tylko nie pisz mi o skrajnosciach w rodzinach, bo te sa
od zawsze i pewien % dewiantow byl i bedzie.

> Przecież ten tępy sierp(bez urazy dla tego bądź co bądź pożytecznego
> narzędzia pracy)nadaje się tylko do odzyskiwania cennego nawozu
> naturalnego spod krów. Bo to można robić nie kłapiąc jęzorem. A jeżeli
> już chce kłapać, to niech się uwiąże przy budzie i szczeka.

To juz musisz znalezc kogos kto zrozumie co napisalas. Dyskusja zbyt
jalowa jak dla mnie.