Wiezly chlonne

1. Data: 2003-09-17 09:43:43

Temat: Wiezly chlonne
Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ostatnio niepokoi mnie bol jaki miewam momentami pod pacha.
Kiedys mialam czyraka ,ale chyba juz sie wchlonal.
Jakie sa objawy nowotworu wiezlow chlonnych?

Magda

2. Data: 2003-09-17 11:24:20

Temat: Re: Wiezly chlonne
Od: "" <e...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziewczę drogie!
Nie wkręcaj sobie filmów z niewiadomo jakimi chorobami tylko maszeruj do
lekarza. Może to być coś zupełnie niegroźnego,ale lepiej to sprawdzić.

3. Data: 2003-09-17 11:44:38

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@W...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziewczę drogie!

:-)

> Nie wkręcaj sobie filmów z niewiadomo jakimi chorobami tylko maszeruj do
> lekarza. Może to być coś zupełnie niegroźnego,ale lepiej to sprawdzić.

Do internisty?
A jak bada sie takie węzły?

Pozdrawiam.Magda

4. Data: 2003-09-17 12:01:52

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> A jak bada sie takie węzły?
Maca i wypytuje. W razie potrzeby (wątpliwości) kłuje albo wycina

--
Krzysiek, EBP
Jeśli nie wiesz co robić, rób to dobrze

5. Data: 2003-09-17 16:06:45

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:ajsm3bnj4e2a$.1wxkkahiagbxe.dlg@40tude.net...
> Maca i wypytuje. W razie potrzeby (wątpliwości) kłuje albo wycina

Aaa dzieki.Myslalam ze jakies badanka sa usg czy cos :-)

Pozdrawiam.Magda

6. Data: 2003-09-18 06:40:16

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Aaa dzieki.Myslalam ze jakies badanka sa usg czy cos :-)
USG faktycznie też, obraz krwi obwodowej by się przydał, rtg klatki itd.
chociaż tak naprawdę w miarę pewne rozpoznanie różnicowe daje dopiero
histologia.

--
Krzysiek, EBP
Każdy trudny problem ma proste błędne rozwiązanie.

7. Data: 2003-09-18 07:43:24

Od: "Mrowka" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:vs7x612r7i1d.t8kcs2ovzhl4.dlg@40tude.net...

> USG faktycznie też, obraz krwi obwodowej by się przydał, rtg klatki itd.
> chociaż tak naprawdę w miarę pewne rozpoznanie różnicowe daje dopiero
> histologia.

Histologia z tego co wyczytalam to badanie tkanek,czyli lekarz musialby
pobrac jakis wycinek tak?

Pozdrawiam.Magda

8. Data: 2003-09-18 08:27:46

Od: "Krzysztof (Suzuki Nakai)" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Histologia z tego co wyczytalam to badanie tkanek,czyli lekarz musialby
> pobrac jakis wycinek tak?
Jeśli powstanie podejrzenie choroby rozrostowej (chłoniaka) to z pewnością
tak. Jeśli nie będzie takiego p. to raczej nie.

--
Krzysiek, EBP
Każdy człowiek postrafi latać. Niestety tylko w jednym kierunku.

wzrok noworodka
** Terapia Magnetyczna **
serce - problem?
brzuch