Winda bardzo pilne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

1. Data: 2001-07-18 19:35:47

Temat: Winda bardzo pilne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Mac_Kochmański" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szanowni Grupowicze!!!

Jestem zupełnie nowy na tej liscie dyskusyjnej, ale tak samo jak Wy jestem n
iepełnosprawny i poruszam sie na wozku.

Obecnie moja rodzina organizuje z pomoca PCPR-u winde dla mnie. Ze wzgledu n
a bardzo krotkie terminy potrzebuje znalezc niedrogie firmy produkujace wind
y hydrauliczne o wysokosci podnoszenia 6m. z trzema przystankami z mozliwosc
ia instalacji przy domku jednorodzinnym. Sam bardzo dlugo poszukiwalem taki
ch firm poprzez Net i nie tylko, ale odnioslem
nie wielki skutek. Byc moze, ze ktos z Was Szanowni Grupowicze korzystal z u
slug takich firm, albo tez zna adresy /internetowe,lokalizacje na terenie na
szego kraju/ i zechcialby mi je podac.

Za kazda z tych informacjii z gory dziekuje.

PzDr Maciej Kochmanski.

2. Data: 2001-07-18 20:42:26

Temat: Re: Winda bardzo pilne !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Od: "Tomasz Gumny" <t...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>y hydrauliczne o wysokosci podnoszenia 6m. z trzema przystankami z mozliwosc
>ia instalacji przy domku jednorodzinnym.

Sprawdz:
www.kleindienst-reha.de - maja przedstawiciela we Wroclawiu (71)3372064
www.damper.com.pl
www.proreha.com.pl/
Powodzenia
TG

3. Data: 2001-07-19 13:57:54

Od: <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Spróbuj: http://www.otis.com.pl/otis/1,1352,CLI42,FF.html
firma OTIS, mam ich windę od 2 lat, hydrauliczną, wys podnosz. do 9m,
z 3-ma przystankami; mają oddziały w całym kraju
pozdr.-ewa

4. Data: 2001-07-22 15:20:44

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

wierz mi , podjazd lepszy
pozdr.
Arek

Czujesz sie na siłach ? Masz coś do zaproponowania ? Chcesz
powalczyć o swoje sprawy ? - to spróbuj swoich sił w Stowarzyszeniu
Internetowej Społeczności Osób Niepełnosprawnych "SamiSobie"
http://sison.clan.pl. Może uda Ci się coś zyskac ...

5. Data: 2001-07-24 17:58:27

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mac_Kochmański" napisał(a):

> Szanowni Grupowicze!!!
>
> Jestem zupełnie nowy na tej liscie dyskusyjnej, ale tak samo jak Wy jestem
niepełnosprawny
> i poruszam sie na wozku.

Witam na grupie :))
Sorki, że prawie po tygodniu, ale przebywałem w Ustroniu na Konferencji i Zjeździe
Osób Niepełnosprawnych.

Niestety w tej sprawie nic nie wiem.

--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

6. Data: 2001-07-24 21:01:22

Od: "Mac_Kochmański" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> w wiadomości do grup dysk
usyjnych napisał:3...@p...pl...

> Witam na grupie :))
> Sorki, że prawie po tygodniu, ale przebywałem w Ustroniu na Konferencji i
Zjeździe
> Osób Niepełnosprawnych.
> --
> Z pozdrowieniami
>
> Jacek K.
>
> +-------------------------------+
> | http://www.proinfo.pl/jacek.k |
> +-------------------------------+

Bardzo mi milo, jestes zapewne zalozycielem i adminem tej grupy.

Z pzdr Maciej.

7. Data: 2001-07-25 06:41:59

Od: Agata Jurkiewicz <a...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mac_Kochmański" <m...@w...pl> wrote:

[do Jacka]

> Bardzo mi milo, jestes zapewne zalozycielem i adminem tej grupy.

Hehe, moze ja za Jacka odpowiem ;-) On czyta ta grupe krocej niz ja ;-)
(a ja tez jej nie zakladalam). Co zas do adminowania, to w Usenetowej
hierarchii .pl grupy nie maja swoich pojedynczych 'adminow' (sa tylko
administratorzy serwerow news, ale oni odpowiadaja tylko za dystrybucje
grupy, zeby ja bylo widac na serwerach). Grupa newsowa moze miec
najwyzej moderatora (czyli cenzora ;)), ale pl.soc.inwalidzi akurat jest
niemoderowana (czyli kazdy pisze co chce). Polecam www.usenet.pl .

A przy okazji to witam po Ustroniu, pozdrawiam wszystkich ktorzy byli, a
ci co nie byli bo nie chcieli - moga zalowac :)))) Tym ktorzy nie byli,
bo nie mogli, wspolczuje :(

Agata.

8. Data: 2001-07-25 19:07:14

Od: "Mac_Kochmański" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Agata Jurkiewicz <a...@h...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9jlpnn$q3j$...@f...man.torun.pl...
> [...]
>
> A przy okazji to witam po Ustroniu, pozdrawiam wszystkich ktorzy byli, a
> ci co nie byli bo nie chcieli - moga zalowac :)))) Tym ktorzy nie byli,

Sorki brak doswiadczenia z zakresu grup dyskusyjnych.
Dzieki za linka.

Pzdr McK.

9. Data: 2001-07-27 18:59:51

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Mac_Kochmański" napisał(a):

> Bardzo mi milo, jestes zapewne zalozycielem i adminem tej grupy.

Ani to ani to - grupa jest chyba od 4 lat a ja na niej tylko 1,5 :-(
admina 0-ni ma :-)
i bardzo dobrze !!!!!!!!!!! :-)
bo po co nam taki co powie potem:
"ja poczty użytkowwników nie czytam, bo oni takie głupoty wypisują":-))

Wyjaśniła to już Agata :-))

Z pozdrowieniami

Jacek K.

| http://www.proinfo.pl/jacek.k |