cewnikowanie

1. Data: 2001-07-17 09:00:36

Temat: cewnikowanie
Od: Karolina <z...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

JAK UNIKNac ZAPALENIA PeCHERZA NIE REZYGNUJaC Z KaPIELI ?

Regularne picie soku z zurawin moze ograniczac nawroty zakazen drog
moczowych - donosza naukowcy finscy na lamach "British Medical Journal".

W badaniach prowadzonych przez uczonych z Wydzialu Pediatrii na
Uniwersytecie w Finlandii wzielo udzial 150 kobiet z zakazeniami drog
moczowych. Badacze podzielili je losowo na trzy grupy.

Jak podkre?laja uczeni, wyniki potwierdzaja powszechne przekonanie na
temat
korzystnego wplywu soku z zurawin na drogi moczowe.

Kobiety z pierwszej grupy musialy przez sze?c miesiecy wypijac
codziennie 50
ml zageszczonego soku zurawinowo-borowkowego (dokladnie z zurawiny
wielkoowocowej - Vaccinium macrocarpon ). Drugiej grupie podawano caly
rok,
przez piec dni w tygodniu, 100 ml innego napoju z dodatkiem szczepu
bakterii
z rodzaju Lactobacillus. Sa to bakterie mlekowe, ktore wystepuja, na
przyklad, w jogurcie, a takze zasiedlaja jelita czlowieka. Od pewnego
czasu
uczeni probuja je wykorzystac do zwalczania zakazen bakteriami
chorobotworczymi.

Trzecia grupa (grupa kontrolna) nie pila zadnego z tych napojow.

Po 6 miesiacach w grupie pijacej sok zurawinowy tylko u 16 proc. kobiet
zaobserwowano nawroty zakazenia (przynajmniej jeden nawrot), podczas gdy
grupie kobiet pijacych napoj z dodatkiem szczepu Lactobacillus nawroty
zakazenia wystapily u 39 proc. a w grupie kontrolnej u 36 proc.
Poniewaz sok z zurawin jest latwo dostepny, moze byc stosowany jako
alternatywa dla antybiotykow w leczeniu nawracajacych zakazen drog
moczowych.

wiecej ? zobacz http://www.aptekaKOBIECA.com

___________

Wiadomo?c nadano na podstawie adresow e-mail ogolnodostepnych w
internecie,
zgodnie z art.25 ust.2 pkt.2 ustawy o ochronie danych osobowych.
Przepraszamy,je?li nie zyczyli sobie Panstwo otrzymywac tego typu
informacji.

2. Data: 2001-07-17 13:29:28

Temat: Re: cewnikowanie
Od: p...@b...gnet.pl (Pawel Karmanski) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Poniewaz sok z zurawin jest latwo dostepny, moze byc stosowany jako
> alternatywa dla antybiotykow w leczeniu nawracajacych zakazen drog

(A gdzie podpis p. "Zurawinko" ??)

Nie dajmy sie zwariowac kolejnym lekiem z "zielonej apteki"

Wlasciwego antybiotyku nic nie zastapi...

Jako uzupelnienie leczenia nalezy stosowac "szklanke wody" tzn pic wiele
plynow
i czesto sikac. To nie pozwala na wieksze "stezenia" bakteri w drogach
moczowych.

Przy braku przeciwskazan nalezy tez "zakwaszac" organizm. (Bakterie "nie
lubia"
kwasnego srodowiska....nawet te kwasu mlekowego i gina)
Najprosciej jest lykac z 1000-2000mg wit C na dobe i pic wszelkie kwasne
soki....
...z zurawiny tyz...;))
Oczywiscie trzeba to skonsultowac z lekarzem by przy okazji nie zalapac sie
np na owrzodzenie zoladka...

Aha...a myc trzeba sie czesto i dokladnie....
"Myjcie sie dziewczyny bo nie znacie dnia ani godziny" ;))))))))

Pawel

--
Chcialbys zarobic lub "dorobic" naprawde dobre pieniadze?
Otrzymasz do 300zl za kazda firme ktora wprowadzisz do Centrum e-biznesu

3. Data: 2001-07-18 16:00:42

Temat: znikam :-)
Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

Ten, kto czasem dysponuje
do Ustronia sie pakuje
Jozka mozna tam zobaczyc
o Roberta tez zachaczyc
Ja juz szachy pakuje, by Jozkiem sie zmierzyc
kto wygra ? sprawdzimy - warto to przezyc !

Kto z pola na tarczy zniesion tedy bedzie
nie zobaczycie jesli Was nie bedzie
kilka innych atrakcji rowniez sie szykuje
dla tego tak chetnie i ja sie pakuje
chce powiedziec do Waszego grona, kochani !
wszytkie drogi prowadza do Ustronia !

Zegnam zatem grupe na dni kilka
niech i Wam milo minie ta czasu chwilka
i pogody Wszystkim zycze
niech slonce na oblicze, Wasze
rzuci garsc promieni
i humory w lepsze przemieni

Do zobaczenia:
w przyszlym tygodniu :-)
Algraf

4. Data: 2001-07-18 21:51:16

Temat: Re: znikam :-)
Od: Leszek Kraskowski <L...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zazdroszcze. Mnie, niestety Wieczerzaki i inne ministry Szyszki
spadajace itp. uniemozliwiaja wyjazd do Ustronia.
LK

5. Data: 2001-07-27 19:01:02

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

algraf napisał(a):

> [...]
> kilka innych atrakcji rowniez sie szykuje
> dla tego tak chetnie i ja sie pakuje
> chce powiedziec do Waszego grona, kochani !

Wow - ale wiersz - ty to masz głowę !!!!!!!!!!!
--
Z pozdrowieniami

Jacek K.

+-------------------------------+
| http://www.proinfo.pl/jacek.k |
+-------------------------------+

6. Data: 2001-07-28 08:43:12

Od: a...@i...org.pl (algraf) szukaj wiadomości tego autora

z Jozkiem o wygranej marzylo mi sie
a skonczylem na naciaganym remisie
wiele twarzy Waszych widzialem
z nikami je powoli wiazalem
w Ustroniu sie przekonalem, ze starsi i mlodzi
wiedza ze wiele drog tez prowadzi do Lodzi

w Ustroniu tak charcowalem
ze na plucka zachorzalem
siedze w domku z wkutym venflonem
i modemem zlaczonym z telefonem
wiesci z Lodzi wam wysylam
duzo slonca wam posylam :-)

pozdr.
Arek

7. Data: 2001-07-28 13:39:40

Od: "Sylwi@" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf <a...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:000d01c11740$202ab4a0$3ca463d9@ArkadiuszAluk

Witam Cię, Arku ..;-)))

> z Jozkiem o wygranej marzylo mi sie
> a skonczylem na naciaganym remisie

Tak to jest....
Wszystko przed Tobą,
może w przyszłym roku Ci się uda .. ;-)))

> wiele twarzy Waszych widzialem
> z nikami je powoli wiazalem

W tym chyba nie byłeś odosobniony ;-)))
Wszyscy tak robili !!!!!

> w Ustroniu sie przekonalem, ze starsi i mlodzi
> wiedza ze wiele drog tez prowadzi do Lodzi

:-))))))))))))))
Mówisz...???

> w Ustroniu tak charcowalem
> ze na plucka zachorzalem

To niedobrze....
wracaj szybciutko do zdrowia !!!!!!

> siedze w domku z wkutym venflonem
> i modemem zlaczonym z telefonem

A jak dostaniesz rachunek za telefon to.....
pewnie serce Cię rozboli :-))))

> wiesci z Lodzi wam wysylam
> duzo slonca wam posylam :-)

a w Katowicach dzis pierwszy dzien od rana słoneczko swieci.

Arku....
zazdroszczę Ci tych rymowanych zdolności.
Jak Józek wróci, a pewnie jest już blisko domu i włączy komputer to ....
dołączy do Ciebie a my chętnie Was posłuchamy.
:-)))))

--
Do usłyszenia
Sylwia

e...@p...onet.pl

Gdy uda Ci się swoją rzeczywistość potraktować jak marzenie,
to wszystkie Twoje marzenia staną się rzeczywistością.

8. Data: 2001-07-28 17:46:56

Od: "Lech Zaciura" <l...@i...org.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik algraf <a...@i...org.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych

> siedze w domku z wkutym venflonem
> i modemem zlaczonym z telefonem

W Ciebie wkłuty wenflon, a Ty w sieć?
Życzę Ci, coby wenflon jak najszybciej przestał być potrzebny, a zostały
tylko internet!
Lech

9. Data: 2001-07-31 21:55:37

Od: "JC" <J...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

"Leszek Kraskowski" <L...@r...pl> schrieb im Newsbeitrag

> Zazdroszcze. Mnie, niestety Wieczerzaki i inne ministry Szyszki
> spadajace itp. uniemozliwiaja wyjazd do Ustronia.
> LK

/.../

Wielu pytało o Pana w Ustroniu, Panie Leszku.
Miło byłoby poczytać i w "Rzepie" jak to ON mimo
"dziury" budżetowej, wyborów za pasem, starają się
zmienić swoje życie przygotowawszy tematykę U2001.

Proszę "...Wieczerzakom i innym ministrom Szyszkom
spadajacym.." przekazać, że w naszym kraju potrzebna
jest ustawa

PRAWO OSOB NIEPELNOSPRAWNYCH.

Skoro Pana nie puścili do nas, to niech się tym zajmą
ich koledzy z władzy ustawodawczej;-)

pozdr. - Józek

Inwalidzka renta??
turnus rehabilitacyjny - pytanie