Re: Winnice

Data: 2007-04-12 08:11:38
Temat: Re: Winnice
Od: "Jurek" <e...@p...pl>

Tak, tak czyta - i nie obraża się na pewno. Przykro mi tylko z tego
powodu, że nie mogę zapewnić wszystkim przyzwoitej jakości mojej strony. Nie
było moim zamiarem stawanie w szranki z "zawodowymi webmajsterami", czy
chwalenie się stronką. Nie jestem informatykiem i co widać, nie znam się na
projektowaniu i tworzeniu stron internetowych. Korzystałem z całkowicie
darmowej a co zatem idzie niedoskonałej aplikacji pod nazwa Webmajster 2 i
3, i to w czasie przechodzącej grypy, gdzie choroba uwięziła mnie na 10 dni
w domu. Więc z braku laku i takie zajęcie dawało zabicie czasu. Nawet nie
proszę nikogo o pomoc w poprawianiu stronki.
Moim zamiarem jest zainteresowanie szanownych uczestników tej grupy do
uprawy winogron we własnych przydomowych poletkach, czy tego nie widać?
Jeśli jednak nie, to odsyłam na zawodowe strony gdzie te informacje są
czytelne i jakościowo bardzo dobrze widoczne. (usunięto - spam!) :-))

Pozdrawiam winoroślowo i winiarsko.....
-Jerzy