Wino

1. Data: 2000-12-20 07:52:51

Temat: Wino
Od: "Hania" <h...@c...pg.gda.pl> szukaj wiadomości tego autora

Moja teściowa zażyczyła sobie w prezencie świątecznym dobre wino. Jako do
ekspertów zwracam się z pytaniem : jakie polecacie wino wytrawne lub
półwytrawne? Oczywiście nie w oszałamiającej cenie.
Hania

1. Data: 2000-12-20 09:04:34

Temat: Re: Wino
Od: Marek Drabik <m...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Hania wrote:

> [...]
> ekspertów zwracam się z pytaniem : jakie polecacie wino wytrawne lub
> półwytrawne? Oczywiście nie w oszałamiającej cenie.

Uwazam za calkiem okazyjny nabytek hiszpanskiej Riochy w ursynowskim
Hicie w cenie 47 pln. Taka sama butelke kupilem w Hipernovej za 70.
Z nizszej polki - wina chilijskie, IMHO kazde warte sprobowania -
przedzial 30-40 pln.
Szerzej http://WWW.FWS.PL/
Smzcznej degustacji,
Pozdr MDR

1. Data: 2000-12-21 07:02:55

Od: "Witold Szczechura" <w...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

> Uwazam za calkiem okazyjny nabytek hiszpanskiej Riochy

O tak! To mozna polecic z czystym sumieniem. Moje ulubione to Gran Coronas,
Torres, niestety nie wiem ile kosztuje w Polsce, ale cena powinna byc bardzo
przystepna.

Beata

S.Z.A.M.P.A.N - gdzie nabyc
Jak podac K.A.W.I.O.R ?