Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów

101. Data: 2005-03-24 08:50:56

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:
(...)

> :)
> i tak jak ponizej podaje Krysia
> mozna wpisac dowolna bzdure i program to zaakceptuje
> :)
> a skoro tak
> to po co to wogole wymagac
> ?

Grzegorz wyraźnie to napisał - po to, żeby można było usunąć
osobę przeszkadzającą, niezależnie od tego jak się nazywa.
Tutaj jeszcze nie trafił żaden buzdygan czy ksRobak,
ale zawsze może trafić.

> w pewnym sensie jest to dyskusja o przyszlosci pl_rec_ogrody
> :)
> pare razy juz to przerabialem
> i zaczynalo sie to prawie dokladnie tak samo
> a po pewnym czasie byly to samodzielne twory z wlasnymi forami
> :)
> wieksza i bardziej rozbudowana forma wymagala nakladow finansowych
> pojawilai sie z czasem sponsorzy
> ktorzy po pewnym czasie kupowali cala baze
> :)

Ale co to ma wspólnego z pl.rec.ogrody? Grupy newsowej nie można kupić.

> :)))))
> na sprzedaz tej bazy jeszcze za wczesnie
> i ewentualni Sponsorzy raczej nie beda zadowoleni z ograniczania wejsc
> :)))))))))

Dlaczego martwisz się o cudzych, w dodatku ewentualnych, sponsorów?

Najpiękniejszą muzyką przed snem

102. Data: 2005-03-24 08:52:54

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

boletus wrote:

> Czy nikt ? Ostatnio w modzie komisyje śledcze;-)

I jak widać są szalenie skuteczne :>

Najpiękniejszą muzyką przed snem

103. Data: 2005-03-24 09:00:28

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tadeusz Smal wrote:

> :)))))
> a nie wydaje sie Tobie
> ze takie podziekowanie powinno byc napisane tam na TaBaZie
> :)
> dla piszac je tu chcesz sie tylko popisac i zapunktowac
> :PPP

A nie wydaje Ci się, że każdy może pisać o czym chce? Dlaczego Ty możesz
pisać, że baza Ci się nie podoba, chociaż jej nie ogladałeś, a ktoś
inny nie może jej chwalić? Jeżeli chcesz być policjantem, zapoznaj się
z prawem :>

Najpiękniejszą muzyką przed snem

104. Data: 2005-03-24 09:12:52

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Dirko" <d...@n...pl> writes:

> Hejka. "Art. 34. Można korzystać z utworów w granicach
> dozwolonego użytku pod warunkiem wymienienia imienia i nazwiska
> twórcy oraz źródła.

Doczytaj i zacytuj nam fragmenty dotyczące dozwolonego użytku. Ze
szczególnym uwzględnieniem artykułów odnoszących się do baz danych.

Pozdrawiam,
Grzesiek

105. Data: 2005-03-24 09:23:52

Od: "Jerzy Wierzchnicki" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> podziwiam ogrom włożonej pracy.
> No a poza wszystkim, to czysta rozkosz dla ducha i oka :)))

Dopiszę się do pięknych podziękowań Anki! Już dużo wcześniej zarejestrowałem
się na stronie, ale ogrom poświęconej pracy przy jej tworzeniu wymaga
publicznych podziękowań na forum grupy.
Mamy na grupie wspaniałych ludzi, którzy w tym skomercjalizowanym świecie
dotrzymali raz danego słowa, zrobili coś wspaniałego za darmo poświęcając swój
prywatny czas. Trzeba zauważyć, że tworzone w komercyjnych celach strony o
podobnej tematyce zawsze są robione dla sprzedaży konkretnych produktów.
Poniesione tam koszty zostaną zwrócone w postaci ewentualnych narzutów na
sprzedawane produkty. Komercyjne strony są przeważnie monotematyczne, a na
pewno nie ma tam możliwości tworzenia aż tak różnorodnej bazy danych o
roślinach - naszych grupowych roślinach (!)- jakie umożliwia TaBaza.
Wszystkie stworzone dla jej prawidłowego funkcjonowania zasady są przemyślane i
niezbędne, na dodatek wypowiedziane przez grupowiczów w czasie różnych dyskusji
o "sępieniu", za co jeszcze bardziej twórcom należą się słowa uznania.
Niektórzy chyba zapominają, że zwykłe powieszenie zdjęć w jakimś fotoalbumie
także wymaga rejestracji!.
Jeszcze raz gratulacje i podziękowania
Jurek

106. Data: 2005-03-24 09:32:58

Temat: Re: Odp: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "Majka" <m...@g...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dopiero teraz, czytając zaległe wiadomości, znalazłam tę informację.
Natychmiast tam weszłam, zapisałam się do grona użytkowników i oniemiałam.
Tak ładnie i porządnie zrobiony portal, że zdumiewa.
Gratuluję i dziękuję twórcom !
Pozdrawiam
Majka

107. Data: 2005-03-24 09:45:28

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna Chiger" <k...@p...pl>
> [...]
> pisać, że baza Ci się nie podoba, chociaż jej nie ogladałeś, a ktoś
> inny nie może jej chwalić? Jeżeli chcesz być policjantem, zapoznaj się

Myślisz, ze ktoś kto toleruje złodziejstwo czyli kradzież zdjęć ze stron
www i podbierał jabłka w cudzym sadzie nie zna prawa lepiej niż ty?
--
Pozdrawiam, Jerzy

108. Data: 2005-03-24 10:22:18

Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:uwtrx5rvv.fsf@sapijaszko.net Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> napisał(a):

> Doczytaj i zacytuj nam fragmenty dotyczące dozwolonego użytku.

Hejka. Zrób to sam.

> Ze szczególnym uwzględnieniem
> artykułów odnoszących się do baz danych.

Wydawało mi się, że rozmawiamy o fotografiach. Rafał wszak napisał: "Bez
względu na to jak zdjęcie zostało wykonane jest własnością intelektualną
osoby, która je wykonała."
Na marginesie. Gdyby nie można było cytować bez wiedzy autora fragmentów
jego twórczości, to chyba nie byłoby możliwe napisanie żadnej pracy
naukowej.
Pozdrawiam werystycznie Ja...cki
PS Chyba strasznie jesteś przewrażliwiony na punkcie własności TaBazy skoro
zdecydowałeś się przerwać wyniosłe milczenie.

109. Data: 2005-03-24 10:51:51

Od: "JerzyN" <N0,007,SPAM@megapolis.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <d...@n...pl>
[...]
> Chyba strasznie jesteś przewrażliwiony na punkcie własności TaBazy
skoro
> zdecydowałeś się przerwać wyniosłe milczenie.

TaBaza jest niewątpliwie własnością Grzegorza, ale są w niej artykuły i
zdjęcia, które już należą do autorów.
--
Pozdrawiam, Jerzy

110. Data: 2005-03-24 11:53:09

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

JerzyN wrote:

> Myślisz, ze ktoś kto toleruje złodziejstwo czyli kradzież zdjęć ze stron
> www i podbierał jabłka w cudzym sadzie nie zna prawa lepiej niż ty?

Nie wiem, szczerze mówiąc niewiele myślę o takich ludziach. Z Tadeuszem
próbuję rozmawiać o tym, bo widzę, że się zagalopował i czepia się
właściwie nie wiadomo czego. DOmyślam się, że węszy elitarność,
a zupelnie niesłusznie. Są prywatne grupy, do których trzeba mieć
zaproszenie, ale takich grup najczęściej zwyczajnie nie widać.
Tutaj po prostu trzeba spełnic konkretne warunki właściciela, tak jak
zresztą na grupach newsowych.

Najpiękniejszą muzyką przed snem

kiedy odwinąć azalię japonska ?
Koniec zimy. Niestety.:-((