Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów

151. Data: 2005-03-24 22:15:09

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "Dirko" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:m24qf0ydcy.fsf@sapijaszko.net Grzegorz Sapijaszko
<g...@s...net> napisał(a):

> Może po prostu go nie widziałem?

Hejka. To po prostu nie zauważaj dalej tego co piszę.
Pozdrawiam berkeleyowsko Ja...cki

152. Data: 2005-03-24 23:42:43

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

skryba ogrodowy wrote:

> Tadziu, jak sobie chcesz.
:))))))
te moje 'beee' nie ma znaczenie dzieciecego
a jest to tylko onomatopeja
ze kolejna sie odezwala
:)))

>Ja jednak dziękuję Twórcom Tabazy
> i okazuję Im swój szacunek dla Nich i Ich ogromnej,
> solidnie wykonanej roboty.
:)))))
powtorze kolejny raz
nie przecze
ze sie napracowali
ze zapewne odwalili kawal dobrej roboty
:)
w temacie tego watku Grzesiu wyraznie zaznaczyl
ze jest ona prezentem sepow dla sepow
:)
nie pcham sie tam gdzie mnie nie chca
dlatego ja osobiscie nie mam powodu
aby achowac
ohowac i dziekowac
:)
> Mam nadzieję, że za to nie spotka mnie z Twej strony
> ostracyzm i potępienie po wsze czasy aż po grób.
> :-)
:)
Twoje prawo bywac gdzie chcesz i z kim chcesz
i nigdy nie wplynie to moj stosune do Ciebie
:)
> Ps. Różnić, można się też pięknie
:)
sam mowiac to co mysle
co raczej nie ulatwialo mi zycia
zawsze w ludziach cenilem i szanowalem
odwage samodzielnosci myslenia i dzialania
:)
z pozdrowieniami i usmiehami
_hehehe

153. Data: 2005-03-25 07:12:03

Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> napisał w
wiadomości news:d1vbuh$689$1@nemesis.news.tpi.pl...

Ciebie daję do KF. Szok.....

Przywykłem.
:-)
Pozdrawiam przedświątecznie z ciemnego lochu.
skryba

154. Data: 2005-03-25 07:15:28

Od: Anna Kowalska <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On 24 Mar 2005 20:34:40 +0100, s...@s...pl (Tadeusz Smal)
wrote:

>dla mnie to przejaw stadnego zachowania stada baranow

Tadziu, dalsza dyskusja w tym tonie sprawia mi przykrość, nie
wnosi nic konstruktywnego i jedyne czego "nie wypada", to ciągnąć
jej dalej.

Mamy początek Świąt.

Pozdrawiam,
Anka

155. Data: 2005-03-25 07:21:36

Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal) szukaj wiadomości tego autora

Anna Kowalska wrote:

> Tadziu, dalsza dyskusja w tym tonie sprawia mi przykrość, nie
> wnosi nic konstruktywnego i jedyne czego "nie wypada", to ciągnąć
> jej dalej.
>
> Mamy początek Świąt.
:)))))
jakby nie bylo
barany to tez symbol tych swiat
:PPP
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe
ps. nazwa tych swiat tez nigdy mi sie nie podobala
dla mnie sa one symbolem nowego zycia
wiosny
a w nazwie maja noc
ktora kojarzy sie z ciemnoscia

156. Data: 2005-03-25 07:56:16

Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

157. Data: 2005-03-25 14:56:22

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Jerzy Wierzchnicki wrote:

> Dopiszę się do pięknych podziękowań Anki! [...]
> Mamy na grupie wspaniałych ludzi, którzy w tym skomercjalizowanym świecie
> dotrzymali raz danego słowa, zrobili coś wspaniałego za darmo

A ja sie dopisze do Twoich. Jestem zaskoczona sprawna funkcjonalnoscia
strony i jej zawartoscia. Z pzryjemnoscia bede tam zagladac. Ilosc pracy
i wysilku wlozona w te strone jest ogromna - wiem, bo sama strony
projektuje i wiem, ile to jest ZMUDNEJ, nudnej pracy, zeby cokolwiek
powiesic, a juz strona taka, jak TaBaza, skomplikowana i wielofunkcyjna,
jest imponujaca iloscia wkladu i wysilku.

Jeszcze raz dzieki za udostepnienie tej strony szerokiemu gronu, a nie
tylko prywatnie zaproszonym osobom.

Magdalena Bassett
Sequim, WA, USA

158. Data: 2005-03-25 17:31:10

Od: "magdalencja" <a...@n...forum> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" napisał w wiadomości

> Akurat na konkurs :-))))
> Pozdrawiam ;-)
> Janusz

Hm, może się odważę :-)
pozdrawiam
magda

159. Data: 2005-03-25 17:52:29

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Fri, 25 Mar 2005 18:31:10 +0100, magdalencja napisał(a):

> Hm, może się odważę :-)

Zachęcam:)

Pozdrawiam
Marta

160. Data: 2005-03-26 08:56:14

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 23 Mar 2005 09:28:14 +0100, Grzegorz Sapijaszko napisał(a):

> Przymusu nie ma.

Za to na Allegro jest, ba nawet niektórzy numer telefonu podają.
I jeszcze za korzystanie się płaci, słono:)

Dla mnie jest to zawracanie kijem Wisły, ale może dobrze że ta dyskusja się
rozwinęła - w serwisie zarejestrowała się cała masa użytkwonków, którzy na
grupę nie piszą ale najwyraźniej ją podczytują:) Ja jestem zaskoczona, ze
aż tylu. Ciekawe co ich skutecznie do grupy zniechęca?
Podejrzewam, ze są to ludzie, którzy dopiero zaczynają przygodę z ogrodem i
wielką frajdą będzie dla nich korzystanie z serwisu.

Pozdrawiam
Marta i pisklaki w koszyczku:)

kiedy odwinąć azalię japonska ?
Koniec zimy. Niestety.:-((