Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów

21. Data: 2005-03-20 23:32:06

Temat: Re: Odp: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "skryba ogrodowy" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Guru" <n...@n...home.pl> napisał w wiadomości
news:8rur31h1qb5n616fr2c26pebnguh3qd89l@4ax.com...

> To ja ci jutro pokażę foty moich zakupionych wraz z domem i będę
> żebrał porady...
> --
> Guru

Zwłaszcza tej profesjonalnej w sprawie malin
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

22. Data: 2005-03-21 00:33:52

Temat: Re: Wiosenny prezent od Starszyzny dla sępów
Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@v...pl> napisał w wiadomości
> Starszyzna Stowarzyszenia Ogrodowych Sępów przy pomocy ludzi dobrej woli
> przygotowała dla Was z okazji pierwszego dnia wiosny prezent.
> Korzystajcie z niego do woli.:-)

tam jest forum!
czy pytający i błądzący będą również kierowani hurtem do świętych Faqa i
Gugla?

moon

23. Data: 2005-03-21 06:40:41

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Moon" <l...@w...pl> writes:

> czy pytający i błądzący będą również kierowani hurtem do świętych Faqa i
> Gugla?

Spróbowałeś zadać pytanie?

G.

24. Data: 2005-03-21 09:40:57

Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <g...@v...pl> napisał w wiadomości
> Starszyzna Stowarzyszenia Ogrodowych Sępów przy pomocy ludzi dobrej woli
> przygotowała dla Was z okazji pierwszego dnia wiosny prezent.
(...)

Piękne.
Dzięki za pomysł i pracę dla wszystkich, którzy przyczynili sie do powstania
TABAZA.

pozdrawiam z podziękowaniem Krycha

25. Data: 2005-03-21 10:02:56

Od: "Moon" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Sapijaszko" <g...@s...net> napisał w
wiadomości news:u64zl33iu.fsf@sapijaszko.net...

> Spróbowałeś zadać pytanie?

acha! nie dość, że nie chcą powiedzieć, to jeszcze inwestować czas każą!!!
muszę uważać:)

moon

26. Data: 2005-03-21 18:05:47

Od: "Profil1" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cały prezent jest tu: http://tabaza.sapijaszko.net
Czy istnieje możliwość wklejenia listy taksonów na zalogowanej stronie, tak
jak roślin poszukiwanych, jakoś nie znalazłem takiej możliwości.
Jak u mnie recznie to zbyt dużo czasu...
Pozdr. Bogusław

27. Data: 2005-03-21 18:36:47

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
tak
> jak roślin poszukiwanych, jakoś nie znalazłem takiej możliwości.
> Jak u mnie recznie to zbyt dużo czasu...

Hej, Profil !
Nie czytałeś ? "Uwaga: krytyki nie przyjmujemy, niestety."

Pozdrawia ostrzegawczo boletus

28. Data: 2005-03-21 18:41:00

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "boletus" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> Hej, Profil !
> Nie czytałeś ? "Uwaga: krytyki nie przyjmujemy, niestety."
>
> Pozdrawia ostrzegawczo boletus

Nie rozróżniasz grzecznego pytania od krytyki :-)
Ten Profil wykasowałem w 10 miejscach i jeszcze sie pojawia :-)
Pozdr.

29. Data: 2005-03-21 18:42:35

Od: Grzegorz Sapijaszko <g...@s...net> szukaj wiadomości tego autora

"Profil1" <r...@n...pl> wrote:

> Czy istnieje możliwość wklejenia listy taksonów na zalogowanej
> stronie, tak jak roślin poszukiwanych, jakoś nie znalazłem takiej
> możliwości.

Bo takiej nie ma..

To przede wszystkim ma być baza wiedzy o roślinach.

Tworzenie listy posiadanych roślin jest możliwe tylko na podstawie
tego, co jest w bazie. Do listy poszukiwanych została, z pewnych
względów, dorobiona możliwość dodawania ,,z palca''. Cały urok
korzystania z list polega na tym, że można je przeszukiwać czy też
porównywać pomiędzy użytkownikami kto ma, a kto szuka. Jeśli na taką
listę będziemy wprowadzać rośliny ,,z ręki'', porównywanie list
pomiędzy użytkownikami weźmie w łep.

Fakt, wielu z posiadanych przez Ciebie roślin nie ma w TaBazie. Nic
nie stoi na przeszkodzie byś je powoli dodawał i w miarę sił opisał
:).

Podobna prośba do innych -- jeśli jakiejś rośliny nie ma, a uprawiacie
ją w swoim ogrodzie -- spróbujcie dodać.

Pozdrawiam,
Grzesiek
--
Pewnemu panu ze Słomnik
Sterczał ów narząd jak pomnik.

30. Data: 2005-03-21 18:43:57

Od: "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <r...@n...pl> napisał w
wiadomości news:d1n4og$2ko$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Ten Profil wykasowałem w 10 miejscach i jeszcze sie pojawia :-)
> Pozdr.

O już jest dobrze, Profil wykasowany, :-) czy mogę na nową stronę wrzucić
białego rannika jako ciekawostkę.
Pozdr. Bogusław

kiedy odwinąć azalię japonska ?
Koniec zimy. Niestety.:-((