Re: Wiosna się zbliża dużymi krokami.... :)

From: <m...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: Wiosna się zbliża dużymi krokami.... :)
Date: 28 Jan 2002 09:37:21 +0100

> A skšd Ci się to wzięło???
> Wszystkie powinny być zdrewniałe. A jeżeli nie,  to całkiem trzeba
niezdrewniałe
> części usunšć o ile nie zgniły do tej pory.
> Tnie się ubiegłoroczne łozy (zdrewniałe). Albo krótko, albo średnio, albo
długo

Niezdrewniałe części pozostały od zeszłego roku. Nie ciąłem na jesieni, aby nie
puszczały soków. Chciałem wszystko obciąć na wiosnę... Mam nadzieję, że nie
zaszkodziłem im :(
Są to stosunkowo młode sadzonki (2-letnie) wysokości ok. 2,5 metra. Prawdziwie
zdrewniałe części mają do ok. 1 metra... Do jakiej wysokości je w takim razie
skrócić - do metra ? Jak to zrobię to chyba mogę o owocach w tym roku zapomnieć
zapomnieć :( Napisz, że się mylę... proszę :))
Serdecznie pozdrawiam,
Marcin