Re: Wirus!!!!!

From: a...@i...org.pl (algraf)
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: Wirus!!!!!
Date: 2 Dec 2001 16:32:21 +0100

Witam,

Ja swojego wirusika dostalem tylko od Jozka wiec prawdopodobnie jest tak ze
ten wirus jest roznie widziany, zaleznie od programow antywirusowych z
ktorych korzystamy. Z doswiadczenia wiem (a mam juz jakies doswiadczenie :-)
ze informacje o wirusie z zwrotow z serwerow tez byly rozne. A grudniowego
mks-a juz sciagnelem i w spisie sircama nie znalazlem :-(.
pozdr.
Arek