WiseMan czy mozesz przestac mnie spamowac !!!!

1. Data: 2003-03-22 15:35:10

Temat: WiseMan czy mozesz przestac mnie spamowac !!!!
Od: "Matti" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan czy mozesz przestac wysylac mi na moj e-mail spam. Te fotki z
meskimi marzadami sobie zbieram, wkrotce wystapie przeciwko Tobie do
odpowiednich wladz. Nie zycze sobie tego spamerze, smieciarzu. Juz wyslalem
pismo do TP SA, mam nadzieje, ze sie ktos tam tym zajmnie.Twoje sdi w
Slupsku swieci sie w tych e-mailach jak latarnia, a to, ze uzywasz roznych
nickow nic nie zmienia. Pisze tutaj publicznie, gdyz na priva nie reaguje,
pewnie zreszta adres(y) jest falszywy, bo zwraca9ja) listy. Zastanow sie
czubku co robisz. Sorki za zamieszczenie tego tutaj, ale zanim podajme
powazne kroki musialem mu dac szanse i go ostrzec. To moje jednyne i
ostatnie ostrzezenia.

Matti

2. Data: 2003-03-22 16:01:29

Temat: Re: WiseMan czy mozesz przestac mnie spamowac !!!!
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> czubku co robisz. Sorki za zamieszczenie tego tutaj, ale zanim podajme
> powazne kroki musialem mu dac szanse i go ostrzec. To moje jednyne i

Ehehe, a to dobre! :)
Jak pewnie zauwazyles to nie ja tylko jakis baran ktory sie za mnie
podszywa. Do mnie tez wysylal rozne smieci i zrobilem to samo co Ty ->
TPSA. Pojdziesz mi na reke!!
BTW sprawdz skad przyszly te wiadomosci do Ciebie bo z mojego SDI nie
mogly.
Jakby co to przeslij mi naglowki ze zrodla na moj email wise-man [at]
wp.pl.

--
Wise Man
#GG: 3226283

3. Data: 2003-03-22 16:11:17

Temat: [OT] Internetowy Abuser
Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Sorry teraz sie dopiero skapnalem ze to ten zboczeniec, IP sie powtorzylo.
Jego list wyslalem do Abuse. Nie wiem, moze wy tez wyslijcie, to zwroca
uwage na ta sprawe. Napisalem tez post do jak mi sie wydaje admina jego
sieci. Teraz podszywa sie za jakiegos Mattiego.

Wise Man
#GG: 3226283

4. Data: 2003-03-22 16:54:09

Temat: Re: [OT] Internetowy Abuser
Od: "Matti" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan <w...@b...wp.pl> napisał(a):

> [...]
> uwage na ta sprawe. Napisalem tez post do jak mi sie wydaje admina jego
> sieci. Teraz podszywa sie za jakiegos Mattiego.

Nie odwracaj kota ogonem spamerze, podszywaczu ze Slupska. To nie jest grupa
i miejsce gdzie ludzie sa glupi i dadza sie nabrac na Twoje zabawy. Robisz
to od dobrych 2 tygodni. Ostrzegalem Ciebie i teraz juz nie bede sie
patyczkowal, bo widze, ze malo, ze jestes glupi jak but to jeszcze bezczelny
i klamiesz jak najgorszy cham.

Matti

5. Data: 2003-03-22 18:47:14

Od: "Mariusz" <m...@N...poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

Chłopcy.... wyjdźcie stąd!!

nie pozdrawiam

mariusz

6. Data: 2003-03-22 18:53:17

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie odwracaj kota ogonem spamerze, podszywaczu ze Slupska. To nie jest
grupa

Nie jestem ze Slupska lamerze :D

--
Wise Man
#GG: 3226283

7. Data: 2003-03-22 19:40:14

Od: "Matti" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan <w...@b...wp.pl> napisał(a):

> grupa
>
> Nie jestem ze Slupska lamerze :D
>
> --
> Wise Man
> #GG: 3226283

Jasne.... z tego wynika, ze jestes z... Bagdadu!

Co za prostak, malo, ze spamuje, klamie to jescze wyzywa.

Matti

8. Data: 2003-03-22 23:54:27

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesli po IP oceniasz ze jestem ze Slupska to sie mylisz. Ja nie jestem ze
Slupska. Nie znam takiego miasta. Czy poprawisz sie?!

--
Wise Man
#GG: 3226283

9. Data: 2003-03-23 10:12:21

Od: "Vario ." <v...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

From: "WiseMan" <w...@b...wp.pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: [OT] Internetowy Abuser
Date: Sun, 23 Mar 2003 00:54:27 +0100

Skoncz juz idioto ze Słupska i wyjdz stad raz na zawsze ze swoim
zasmiecaniem tej grupy. Po prostu WYJDZ i nie wracaj !!!

Vario

10. Data: 2003-03-23 10:52:03

Od: "WiseMan" <w...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Skoncz juz idioto ze Słupska i wyjdz stad raz na zawsze ze swoim
> zasmiecaniem tej grupy. Po prostu WYJDZ i nie wracaj !!!

PLONK!
EOT!

--
Wise Man
#GG: 3226283

Anoreksja - gdzie po pomoc?
Torbiele
Jakie mogą być przyczyny odczynowego powiększenia węzłów chłonnych?
gulki na łokciach
Zapomniana tabletka i dziwna sytuacja.