Wisnie:)

1. Data: 2002-07-08 11:18:06

Temat: Wisnie:)
Od: "Lusi" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam:)
Goracoooo, a w lodowce wisienki i chec na ciasto:)
Moze ktos z Szanownych grupowiczow posiada przepis na ciasto z wisniami, to
ja bym sie pisala:)
Dzieki z gory -Lucyna

1. Data: 2002-07-08 11:29:34

Temat: Re: Wisnie:)
Od: "Lilla" <l...@f...krasnik.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Lusi <g...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisała:
> Moze ktos z Szanownych grupowiczow posiada przepis na ciasto z wisniami, to
> ja bym sie pisala:)

W watku "Tort" niedawno opisalam swoje wyczyny przy robieniu
tortu z wisniami, ale poniewaz nie zajmuje to duzo miejsca, to zacytuje:

Trzeba upiec ciemny biszkopt (z kakao), przekroic go na 3 czesci, nasaczyc
jakims ponczem. Przygotowac mase - ugotowana kasza manna zmiksowac
z maslem, cukrem pudrem i olejkiem waniliowym lub cytrynowym.
Kazdy krazek mozna posmarowac cieniutka warstwa dzemu wisniowego,
na to masa, wydrylowane wisnie (wcisnac w mase), nastepny krazek, itd.
Gore polac polewa czekoladowa i posypac wiorkami kokosowymi, mozna
tez udekorowac wisniami.

Wczoraj natomiast zrobilam ciasto "Bawole oczy" wg przepisu z grupy
- tez jest dobre, ale potrzeba tam tylko 32 szt. wisni.

Pozdrawiam
Lilla

1. Data: 2002-07-08 12:20:52

Od: "Niteczka" <n...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Goracoooo, a w lodowce wisienki i chec na ciasto:)
> Moze ktos z Szanownych grupowiczow posiada przepis na ciasto z wisniami,
> ja bym sie pisala:)
> Dzieki z gory -Lucyna

Ciasto z wisniami (podklad pod owoce nadaje sie szczegolnie pod rabarbar i
sliwki)

4 jaja
2 szklanki maki
1 kostka masla badz Kasi
1 szklanka cukru
1 lyzeczka proszku do pieczenia
Jesli ktos lubi, aromat pomaranczowy

Jaja ubic z cukrem, tluszcz stopic i ostudzic do temperatury pokojowej,
dodac do jaj z cukrem, dodac make i reszte skladnikow, zmiksowac na
jednolita mase. Wylac na duza tortownice. Wisnie powciskac w dowolnej ilosci
w ciasto. Piec 50 minut (jak bedzie rumiane mocno na wierzchu) w 180C. Jak
wystygnie posypac cukrem pudrem.

Pozdrawiam,

Niteczka

1. Data: 2002-07-08 13:57:22

Od: "Domin" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja bym tam zrobil nalewke.
Tylko to dlugoterminowa inwestycja ;-)

Pozdrawiam.

Dominik

1. Data: 2002-07-08 20:31:25

Od: "Toffi" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lusi" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

Witaj

Ja dziś wynalazłam przepis na wieniec z wiśniami. Jak dla mnie ciekawy bo
do ciasta potrzebny biały ser.Jeśli chcesz to poszukam i wklepie.

Pozdrawiam
Toffi

Bób raz jeszcze
Ile marnotrawicie?