Wiśniówka a kwas pruski

11. Data: 2006-09-05 11:51:35

Temat: Re: Wiśniówka a kwas pruski
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Gosia Plitmik" <p...@o...pl> wrote in message
news:edjn9g$sgr$3@news.onet.pl...
> Shivman napisał(a):

Paczka dopiero jutro, obrabiamy grzyby. Ale owoce pigwy dostaniesz luzem...
:-P))

12. Data: 2006-09-05 11:54:20

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 5 Sep 2006 13:36:16 +0200, Waćpanna lub waćpan Pistacjusz, w
wiadomości <news:edjnfe$um9$1@news.onet.pl> zawarł, co następuje:

> Zabic cie nie zabije ale co powiesz na ukodzenie
> watroby? Powiedzmy za nastepne 3 lata?

Weźmie hepatil ;>
--
Pozdrawiam, Ti`Ana, z uszkodzoną
"The girl loaded gun, went outside. No one has ever seen her again..."

13. Data: 2006-09-05 12:19:24

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tatiana napisał(a):

> Weźmie hepatil ;>
O, to jest pomysł. Zakupie juz, na wszelki wypadek;-)

--

Gosia

14. Data: 2006-09-05 12:29:26

Od: "Misiek" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pistacjusz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> ha scritto nel messaggio

> Zabic cie nie zabije ale co powiesz na ukodzenie
> watroby? Powiedzmy za nastepne 3 lata?

Prawidlowo do wina z wisni (po wypestkowaniu) dodaje sie wlasnie 2-3
pestek... w wielu przepisach na dodatek mowi sie o pestkach "rozbitych" w
mozdziezu

15. Data: 2006-09-05 13:27:36

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie trzeba, wystarczy wypestkować.

No tak ale jak wypetkuję to nie będzie ("chery")
Pestki dają specyficzny migdałowy smak.

Shivman

16. Data: 2006-09-05 13:36:28

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Gosia Plitmik" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Aaa, jak jest napisane zlej, to oczywiscie zlewasz, ale bez wisni;-)

A to chyba od ciebie mam ten przepis, bo Panslavista mi przypomniał z tą
pigwą.
Dobrze by było mieć wiśnie wraz z likierem.
Takie były kiedyś z Polmosu pakowane w słoiki i były dobre.
I nie były drylowane.

Shivman

17. Data: 2006-09-05 13:52:38

Od: Gosia Plitmik <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Shivman napisał(a):

> [...]
> pigwą.
> Dobrze by było mieć wiśnie wraz z likierem.
> Takie były kiedyś z Polmosu pakowane w słoiki i były dobre.

Ode mnie;-)A, ja od kogos z ksiazkowej grupy. Pół netu juz by kopnęło w
kalendarz, gdyby ten kwas zabijał. U mnie tez stoi juz nastawiona i nie
moge sie doczekac. Niestety znika w tempie błyskawicznym

--

Gosia

18. Data: 2006-09-05 14:11:38

Od: "Shivman" <s...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ode mnie;-)A, ja od kogos z ksiazkowej grupy. Pół netu juz by kopnęło w
> kalendarz, gdyby ten kwas zabijał. U mnie tez stoi juz nastawiona i nie
> moge sie doczekac. Niestety znika w tempie błyskawicznym

Też tak myślę, gdyż tak wytwarzano wiśniówki dawno, dawno temu i ludzie żyli
długo.
Pamiętam jeszcze jak bacia trzymała wiśnie z pestkami w słoju na oknie ale
nie wiem czy robiła z tego nalewkę ale to bez znaczenia bo jakiś alkohol i
tak się wytwarzał (było widać bąbelki).

Shivman

19. Data: 2006-09-05 14:55:51

Od: "Katarzyna" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dajesz 1/3 z pestkami , resztę bez i jest pyyycha. a migdałkowy smak tez
czuć.
Katarzyna-Rzeszów

20. Data: 2006-09-05 15:35:07

Od: "maf" <m...@n...alpha.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pistacjusz" <p...@o...pl> napisał w wiadomości

> Zabic cie nie zabije ale co powiesz na ukodzenie
> watroby? Powiedzmy za nastepne 3 lata?
Co nas nie zabije, to nas uodporni.
Pozdr
maf

Strony z przepisami na arbuza
Tokarnia do obierania ziemniaków i jabłek!
Dla znudzonych tradycją - klopsiki curry w sosie pomidorowym
PRZEROB JABLEK
Kruche ciasteczka