Wiszący odkurzacz pionowy z automatycznym ładowaniem

1. Data: 2020-01-06 14:04:30

Temat: Wiszący odkurzacz pionowy z automatycznym ładowaniem
Od: heby <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Cześć.

Potrzebuje odkurzacz wiszący na ścianie, "pionowy", miło gdyby dało się
odpinać rurę i robić z niego wersję samochodową.

Istotne:
a) aby wiszcząc na ścianie ładował się jedncześnie, ma być go łatwo
chwycić i przejśc do działania jak również łatwo odwiesić, żadnych
kabli, złączek, wtyczek itd itp
b) za 5 lat były części zamienne (akku, filtry)
c) wysysał dywany przez nieuwagę operatora

Czy ktoś mógłby mi coś polecić? Na razie nie rozmawiamy o cenie, ale
oczywiście im tańszy tym lepiej.

Obejrzałem kilkanaście róznych i ficzer "wisi na ścianie i się ładuje"
jest kłopotliwy w znalezieniu w internecie. Podobnie z dostępnością
części diabli wiedzą jak będzie w przypadku tych wszystkich śmiesznych
tanich firm. Głównie chodzi o akumulator i filtry.

2. Data: 2020-01-07 05:21:57

Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

On 2020-01-06, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
> części diabli wiedzą jak będzie w przypadku tych wszystkich śmiesznych
> tanich firm. Głównie chodzi o akumulator i filtry.

Miałem tego (lub podobnego tej firmy) i byłem z grubsza zadowolony:
https://www.mediaexpert.pl/odkurzacze-pionowe/odkurz
acz-dibea-d18,id-1381438

Ale po roku padło aku i nie udało mi się znaleźć na mojej wiosce
zamiennika.

Teraz mam Karchera, model chyba niedostepny w Polsce w dodatku nie
wieszalny na ścianie i co gorsza bez ładującej kołyskie (kabelek trza
wtykać), ale ma takie ssanie jakiego w żadnym innym przenośnym nie
widziałem, a przewinęło mi sie przez ręce parę, Bosche, Elektroluksy i
parę innych.
https://www.amazon.com/Karcher-Cordless-Vacuum-Compa
ct-Yellow/dp/B07M7GSR9G

Dlatego polecam :)

--
Marcin

Na wynajmie
Frony i meble kuchenne z możliwoscią dokupienia po latach
Działka rolno budowlana
Jaka kamera-pułapka do 1500 zł do monitowania działki?
papier ścierny