papier ścierny

1. Data: 2019-09-26 21:04:56

Temat: papier ścierny
Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Potrzebuję, taki oto, papier ścierny do mojej szlifierki
https://tiny.pl/tjbpz
i nie potrafię znaleźć w sklepach w mojej okolicy, ani nie znalazłam w
necie.
Czy ktoś z Was wie, gdzie można jeszcze dostać tego kształtu papier?

Pozdrawiam Krycha.

2. Data: 2019-09-26 23:08:23

Temat: Re: papier ścierny
Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.09.2019 o 21:04, Krycha pisze:

> Potrzebuję, taki oto, papier ścierny do mojej szlifierki
> https://tiny.pl/tjbpz
> i nie potrafię znaleźć w sklepach w mojej okolicy, ani nie znalazłam w necie.

Bo szukać trza umić. W googlarce wpisz producenta/nazwę
szlifierki, a znajdziesz. Pitolenie się z wycinankami
to masochizm, bo takie papierki do Parkside w Lidlu
kosztują parę groszy. Ale jak ktoś lubi, to czemu nie.

3. Data: 2019-09-27 21:30:27

Od: Krycha <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 26.09.2019 o 23:08, collie pisze:

> Bo szukać trza umić. W googlarce wpisz producenta/nazwę
> szlifierki, a znajdziesz. Pitolenie się z wycinankami
> to masochizm, bo takie papierki do Parkside w Lidlu
> kosztują parę groszy. Ale jak ktoś lubi, to czemu nie.

Kosztowały -czas przeszły. Obecnie nie ma. Ani w Castoramie. Oczywiście
w mojej okolicy.

Krycha

4. Data: 2019-09-27 21:51:47

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.09.2019 o 21:30, Krycha pisze:

> Kosztowały -czas przeszły. Obecnie nie ma. Ani w Castoramie. Oczywiście w mojej
> okolicy.

To może czas wychynąć nosa poza swoją okolicę?
A że na Alledrogo, albo w sklepach internetowych
nie ma papierków dla Ciebie, to jakoś nie wierzę.
No, chyba że to jakaś muzealna maszyna. Poszukaj
tak jak napisałem.

5. Data: 2019-09-27 22:05:53

Od: collie <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 27.09.2019 o 21:51, collie pisze:

> [...]
> nie ma papierków dla Ciebie, to jakoś nie wierzę.
> No, chyba że to jakaś muzealna maszyna. Poszukaj

PS. Ponieważ crosspostujesz swoje wpisy, mój Thunderbird
przy odpowiedzi robi samowolnie tak samo. Ktoś wie
jak to wyłączyć?

Tania kamera o sensownej jakosci obrazu
Okno VELUX
Uchwyt scienny do mikrofalówki